CÂT DE COERENTĂ ESTE STRATEGIA FIRMEI CONDUSE?

1
Recomandat strategii firme, optiuni strategice, elaborarea strategiei unei firme, componentele strategiei, importanta strategiei, obiectivele strategice ale unei firme, management strategic, instrumente management strategic, planificare strategica, practici de management strategic

Exista o tendință recentă de a asocia strategia firmei unor practici relativ învechite aplicate perioadelor în care companii putea planifica cu încredere, în condițiile în care se sugerează că mediul de afaceri modern, extrem de volatil – cu accentul pus pe agilitate, adaptabilitate și flexibilitate – face ca o astfel de abordare să fie considerată depășită. Cu toate acestea o astfel de abordare este greșită. Departe de a fi irelevantă, strategia firmei – cel puțin atunci când este coerentă și executată corect – este un indicator destul de bun de performanță.

Alinierea strategică implică alinierea afacerii cu mediul de business și cu dinamica pieței  astfel încât să susțină îndeplinirea scopului său pe termen lung. Fără o strategie, managementul ar fi lipsit de cel mai important instrument în conducerea afacerii către scopul stabilit. În timp ce scopul unei companii nu se modifică în general, strategia și structurile organizaționale se schimbă, iar monitorizarea și asigurarea coerenței acestora este esențială pentru succesul afacerii.

Pentru pentru a evalua obiectiv coeranța strategiei de afaceri a companie dumneavoastră și a identifica soluțiile care vi se potrivesc cel mai bine vă invităm să completați chestionarul de mai jos.

Durata de completare: 3-5 minute (15 întrebări).

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart