TESTATI-VA ABILITATILE DE COMUNICARE

2
Editor choice abilitatile de comunicare; expert in comunicare; eficienta comunicarii

Abilitatile de comunicare nu inseamna strict a avea talent la scris sau a fi un bun orator. A sti sa comunici implica pur si simplu capacitatea de a sta de vorba cu oamenii, de a explica, de a convinge sau de a-i motiva intr-o anumita directie. Unele persoane par sa aiba aceasta putere de convingere innascuta, insa de cele mai multe ori, acestea isi cultiva talentul, iar odata dobandit il perfectioneaza si consolideaza continuu. Oricine are nevoie de aceasta aptitudine, in special atunci cand o anumita sarcina sau proiect implica munca in echipa.

Abilitatile de comunicare sunt printre cele mai importante abilitati specifice unei profesii, indiferent de domeniul de activitate sau de nivelul de calificare, fiind necesare pentru a dobandi succesul pe plan profesional. Daca urmariti sa fiti un expert in comunicare va trebui sa utilizati eficient toate elementele componente ale procesului de comunicare si sa va familiarizati cu diferite tipuri de comunicare (verbala, scrisa, etc).

De obicei, persoanele cu abilitati restranse de comunicare depun eforturi semnificative pentru a-si dezvolta cariera dincolo de un anumit nivel. In continuare va invitam la completarea unui scurt chestionar, util in a va evalua eficienta comunicarii. Acest chestionar evalueaza cat de bine va intelegeti rolul in procesul de comunicare, evidentiind ulterior instrumente si resurse concrete pe care le puteti folosi pentru a va dezvolta abilitatile de comunicare.

 
Loading

Register New Account
Shopping cart