Procesul de autoevaluare
1.000 lei
Procesul de autoevaluare profesională presupune efectuarea unei analize critice a propriilor obiective, interese, abilități și experiențe. Aceasta este utilizată pentru a analiza performanța angajaților sau a echipelor și eforturile de schimbare organizațională. Autoevaluările sunt utile atât pentru angajați, cât și pentru manageri.
Beneficiile autoevaluării pentru angajați
Autoevaluarea reprezintă o oportunitate pentru angajați de a reflecta asupra propriilor puncte forte și puncte slabe. Prin intermediu acesteia angajații pot obține o perspectivă asupra propriei performanțe și propriului comportament, descoperind zonele în care se pot îmbunătăți.
Beneficiile autoevaluării pentru manageri
Autoevaluările angajaților oferă mai multe beneficii pentru manageri. Ele indică modul în care angajații se văd pe ei înșiși în cadrul echipei și al organizației. Ele evidențiază divergențele apărute între manager și angajat. De asemenea, autoevaluările pot fi văzute ca un mod prin care managerii obțin un feedback pentru a afla cu ce anume motivează și stimulează angajații.
În realizarea unei autoevaluări precise și eficiente care să demonstreze performanța și să evidențieze zonele de creștere trebuie să:
- Fiți specific și oferiți exemple.
Specificitatea ajută la contextualizarea afirmațiilor. Lipsa de claritate vă răpește oportunitatea de a evidenția munca depusă și strategiile pe care le-ați implementat. Nu vă concentrați doar pe abilitățile de care dați dovadă, ci și pe sarcinile îndeplinite (ex.: calificarea unui potențial client, contactarea clienților în momente cheie, reținerea unor detalii care au favorizat consolidarea relației cu un nou prospect etc.).
- Priviți punctele slabe ca pe oportunități.
În timp ce autoevaluările sunt o oportunitate de a vă evidenția realizările, ele sunt, de asemenea, un moment în care puteți auto-reflecta asupra zonelor care pot fi îmbunătățite. Fiți sincer cu privire la lipsurile proprii, dar priviți aceste zone de îmbunătățire ca oportunități de creștere în viitor.
- Țineți evidența realizărilor dvs. pe parcursul anului.
Nu vă concentrați doar asupra celor mai recente evenimente sau celor care prezintă un grad ridicat de importanță, uitând astfel și de realizările mai vechi sau mai mici. Menționați toate realizările dvs. și impactul pe care acestea l-au avut de-a lungul anului. Încercarea de a vă aminti detaliile unei tranzacții încheiate în ianuarie poate fi dificilă atunci când vă pregătiți pentru evaluarea de la sfârșitul anului. Vă va fi mult mai ușor să scrieți o analiză cuprinzătoare, dar concisă, dacă veți ține evidența acestora într-un document.
Prin autoevaluare angajații pot să:
- dobândească mai multe informații despre propria persoană și să stabilească obiective viitoare de îmbunătățire
- devină încrezători în abilitățile lor
- selecteze programele de formare profesională care sunt cele mai potrivite nevoilor proprii
- se simtă implicați în procesul de evaluare
- devină mai responsabili
- se simtă mai valoroși
- fie motivați să învețe noi competențe
- Structura simplă, interactivă și ușor de utilizat
- Design atractiv, ușor de integrat în prezentări
- Evaluare prin liste de tip drop-down, color coded
- Instrucțiuni și exemple de completare
- Recomandări generate automat pe baza datelor definite în secțiunile de input
- Dashboard de analiză și sinteză, cu reprezentări grafice interactive, facil de înțeles
- Plan de acțiune cu tablou de bord integrat pentru monitorizarea performanței
- Nu necesită cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office
1.000 lei
Related Products
Managementul Google Ads
Matricea competitorilor
Bugetul de marketing
Performanța agenților de vânzări
1.000 lei