Planul de comunicare

300 lei

Elaborarea unui plan de comunicare vă poate ajuta să vă rafinați mesajul și să ajungeți la publicul țintă cu eficiența dorită. Pentru a elabora un plan de comunicare trebuie să luați în considerare câteva întrebări cheie:

  • Care este publicul țintă?
  • Care este mesajul pe care doriți să-l transmiteți?
  • Ce canale de comunicare veți folosi?
  • Cum vă veți distribui mesajul?

În elaborarea și realizarea unui plan eficient de comunicare este recomandat să aveți în vedere următoarele aspecte:

  • Identificați-vă publicul țintă  – publicul-țintă al planului de comunicare poate modifica drastic conținutul, metoda și tonul transmiterii informațiilor, astfel că trebuie să înțelegeți pe deplin cui vă adresați. Printre persoanele vizate se pot regăsi clienții actuali sau viitori, reprezentanții mass-media, membrii comunității locale, oficiali guvernamentali, angajați etc. Înțelegerea informațiilor pe care publicul țintă le-ar considera utile vă poate ajuta să decideți ce informații sunt necesare a fi transmise, ceea ce face ca mesajul dvs. să devină clar, pătrunzător și cu impact.
  • Stabiliți cum vă veți transmite mesajul – în acest punct al procesului de planificare a comunicării încercați să identificați cele mai eficiente canale prin care să transmiteți mesajul publicului țintă. Metoda de livrare trebuie să fie accesibilă și convenabilă pentru publicul dumneavoastră, permițându-vă în același timp să includeți toate informațiile necesare.
  • Stabiliți un calendar pentru a vă menține în grafic – pentru a vă implementa planul de comunicare în mod eficient, un calendar clar este esențial pentru ca procesul să se desfășoare fără probleme și să se încadreze în termenul stabilit. Atunci când vă creați planul încercați să elaborați o strategie de sincronizare detaliată care să includă obiective de comunicare specifice și termenele limită până la care acestea trebuie îndeplinite.

 

Beneficii

Un plan eficient de comunicare vă poate ajuta să:

  • creați o corelație corectă între audiență, mesaj, canal și activitățile necesare
  • clarificați rolurile angajaților, ale părților interesate și ale altor persoane în cadrul procesului
  • includeți feedback-ul părților interesate în procesul de comunicare
  • ajungeți în mod eficient la părțile interesate și la grupurile target
  • integrați opiniile tuturor participanților, generând un sentiment de apartenență la grup

 

Avantaje
  • Template atractiv, ușor de utilizat
  • Instrucțiuni și exemple de completare
  • Selecție rapidă prin liste de tip drop-down
  • Opțiuni de sortare și filtrare pentru selecția rapidă de informații
  • Nu necesită cunoaștere avansată a pachetului Microsoft Office
Planul de comunicare
Planul de comunicare

300 lei

300 lei

SKU: MPRO072221 Categories: ,
Register New Account
Shopping cart