Cât de facilă este creșterea venitului companiei în piața curentă?

3
Recomandat cresterea, extinderea, dezvoltarea, afacerii, creste afacerea online, afacere profitabila, veniturilor, vânzărilor, vânzarilor, cresterea venitului unei firme, reducerea costurilor, optimizarea costurilor, strategii de reducere a costurilor, plan reducere costuri, eficientizarea costuri, minimizarea costurilor, idei de dezvoltare a afacerii, strategia de dezvoltare a unei firme, dezvoltarea unei afaceri, strategii de crestere a firmei, strategia de marketing a unei firme, modalitati de imbunatatire a afacerii, scalarea afacerii

Pentru a vă menține poziția pe piață trebuie să creșteți constant veniturile. Creșterea veniturilor este un semn al sănătății financiare a unei afaceri, care prin resursele dobândite poate valorifica un număr mai mare de oportunități. Din punct de vedere operațional aceasta determină strategiile companiei pe termen scurt și lung. Pentru a evalua potențialul companiei dumneavoastră în ceea ce privește creșterea veniturilor, dar și pentru a identifica soluțiile de creștere care vi se potrivesc cel mai bine vă invităm să completați chestionarul de mai jos. Obiectivitatea și sinceritatea în alegerea răspunsurilor nu pot fi decât în beneficiul dumneavoastră. Durata de completare: 3-4 minute (18 întrebări). 

Loading

Mulți antreprenori trec prin momente dificile în primele stadii după înființarea business-ului, când se întreabă dacă afacerea lor va avea vreodată profit. Obiectivul final al oricărui manager sau antreprenor este ca afacerea să se dezvolte și să devină profitabilă cel puțin până la punctul în care va fi sustenabilă pe termen lung.

Strategiile de poziționare în piață, precum și tacticile de marketing și vânzări, ajută managerii și antreprenorii să își reducă costurile și să își sporească veniturile. Creșterea vânzărilor și a veniturilor sunt conexe, dar diferite, și fiecare are nevoie de propria strategie. Deși tacticile pentru fiecare tip de creștere pot fi diferite este totuși necesar ca ele să se completeze reciproc. 

Trebuie să începeți cu o strategie clară, care să fie aliniată cu obiectivele dumneavoastră de creștere a veniturilor. Trebuie să identificați cum arată succesul și să dezvoltați ruta pentru a ajunge acolo. Definirea obiectivelor de creștere a veniturilor este importantă în fiecare etapă a afacerii dumneavoastră.

O modalitate evidentă de a îmbunătăți vânzările și de a crește veniturile este prin marketing, fiind una dintre funcțiunile care susțin scalarea afacerii. Analizați datele despre achizițiile și preferințele clienților. Apoi, pe baza planurilor strategice, dezvoltați promoții direcționate pentru a atinge anumiți clienți cu mesaje publicitare și oferte promoționale.

Cercetările au arătat în mod constant că pe măsură ce companiile își cresc veniturile acestea devin în medie mai profitabile. Companiile cu 50 sau mai mulți angajați generează de obicei un venit net de 6 ori mai mare în comparație cu firmele mai mici. Astfel apare întrebarea – ce factori susțin creșterea veniturilor? Pentru întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri), care adesea au resurse limitate prin care își pot desfășura activitatea, răspunsul la această întrebare ar putea debloca noi oportunități.

Mai multe componente ale unei companii trebuie să fie echilibrate pentru a obține o creștere profitabilă. Luați în considerare următoarele aspecte:

Economiile de scară
Pe scurt acesta este un concept în care costul unitar de producție sau de serviciu furnizat scade pe măsură ce volumele (sau vânzările) cresc. Spre exemplu, o companie de software suportă inițial costuri de dezvoltare a produsului în timpul proiectării și dezvoltării software-ului. Cu toate acestea, costurile de producere a unor copii suplimentare, pe măsură ce tot mai mulți clienți solicită produsul, continuă să scadă. Bineînțeles, aici presupunem că costurile de achiziție a clienților (cum ar fi marketingul și vânzările, de exemplu) nu cresc în comparație cu celelalte cheltuieli ale companiei. Același principiu este valabil pentru orice altă arie de activitate. Cu cât vindeți mai mult din același produs sau serviciu pe aceeași piață, în condițiile în care celelalte cheltuieli sunt neschimbate, cu atât mai profitabilă va fi afacerea dumneavoastră.

Numărul de clienți
În calitate de antreprenor trebuie să fi experimentat lupta (și bucuria) de a câștiga primul client. Cu toate acestea, eforturile pentru a obține al doilea client vor fi mai ușoare. Pe măsură ce mai mulți clienți cumpără produsul dumneavoastră puteți să convingeți și mai mulți (noi) clienți să facă același lucru, adică, cu cât creșteți mai mult, cu atât mai mult veți obține acceptul clienților.

Competitivitatea
Multe companii fac eforturi pentru a obține un avantaj competitiv investind în cercetare și dezvoltare, îmbunătățindu-și produsele sau investind în activități eficiente de marketing, vânzări sau în servicii optime pentru clienți. Valorificarea acestor elemente care generează un avantaj competitiv necesită investiții. Cu cât aveți un venit mai mare, cu atât mai mare este capacitatea dumneavoastră de a investi în domeniile pe care le-ați identificat în mod strategic ca fiind factorii dumneavoastră de competitivitate.

Finanțarea
Fiecare afacere, indiferent de stadiul în care se află, necesită o anumită formă de finanțare. Mulți proprietari de IMM-uri au ales să investească fonduri personale. Alții obțin fie investiții de tip angel, fie capital de risc. Pentru majoritatea companiilor, împrumutul de capital de la o bancă (creditul) este o opțiune tot mai des utilizată. Cu toate acestea băncile cer garanții. O afacere cu un bilanț solid sau în creștere, cu active disponibile, va convinge băncile să acorde mai multe împrumuturi. Cu cât vă dezvoltați mai mult, cu atât veți obține mai multe venituri.

Register New Account
Shopping cart