Programul de creștere a afacerilor

Virtual Advisory Board

Informație, Ajutor, Structură, Sinceritate

De ce e nevoie de un Advisory Board?

Creșterea sustenabilă a afacerii este dificilă

Este posibilă doar prin resurse umane pregătite pentru provocările etapelor succesive de creștere, prin procese noi și structuri de management adecvate.

Managementul curent este rezistent la schimbare

Ierarhia, cunoștințele suficiente, responsabilitățile și timpul liber mascat sub diverse activități neproductive sunt avantaje la care se renunță greu.

Informația de calitate și expertiza sunt scumpe si rare

Angajații de nivel A lucrează de regulă pentru companii de renume și salarii semnificative, iar consultanții livrează soluție, nu și implementarea ei.

Timpul și cunoștințele antreprenorilor sunt limitate

Un antreprenor, oricât de performant și suficient ar fi in etapele inițiale, devine intens provocat – ca timp și cunoștințe – in etapele ulterioare.

Tehnologia rescrie complet modelele de business

Trecutul nu garanteaza viitorul! Tehnologia transformă în istorie afacerile care nu se adaptează la momentul potrivit. 

Angajații, consultanții și apropiații nu sunt 100% obiectivi

Pentru a înțelege contextul și a da o opinie avizată experiența, expertiza și lipsa oricărui interes emoțional sau financiar sunt condiții esențiale.

Cum vă ajută afacerea un grup (board) consultativ?

Asigură un centru de expertiză puternic
Fiecare membru al board-ului deține un set de competențe cheie, oferind celorlați sfaturi și recomandări manageriale în baza ariei sale de expertiză. Astfel se consolidează un nucleu de competențe cheie complementare.
Identifică și reduce riscuri în timp util
Elaborarea unei strategii eficiente de creștere a afacerii poate fi dificilă. În cadrul unui board consultativ perspectiva grupului vă poate ajuta să descoperiți acele aspecte critice, periculoase, pe care le-ați omis.
Oferă informații noi și oportunități
Când sunteți prea implicat(ă) în afacerea dvs. puteți pierde din vedere oportunități evidente. Un grup de lucru cu o expertiză vastă vă ajută să vă îmbunătățiți perspectiva și să luați cele mai bune decizii.
Asigură un anumit nivel de responsabilizare
Un board consultativ vă ajută să nu vă abateți de la direcțiile strategice. Mai mult, membrii săi pot facilita înțelegerea și depășirea obstacolelor care vă împiedică să vă atingeți obiectivele pe termen lung.

Securizați ACUM un avantaj competitiv REAL pentru compania condusă!

Ce este Virtual Advisory Board?

VIRTUAL ADVISORY BOARD (VAB) este un grup de lucru real, facilitat suplimentar de informații și instrumente accesate virtual, prin care expertiza și know-how-ul membrilor sunt împărtășite, în vederea dezvoltării propriilor afaceri.

VAB funcționează ca un board consultativ, reunind 7-10 manageri și antreprenori cu expertiză în arii complementare de business, cu scopul de a facilita obținerea de către aceștia a unor noi perspective de creștere a afacerilor conduse, asigurând suportul și accesând în platforma Virtualboard instrumentele necesare atingerii obiectivelor.

Beneficiile VAB

Sfaturi și recomandări de la specialiști cu experiență.

Oportunități de colaborare, acces la lead-uri noi.

Mentori VAB cu experiență managerială vastă.

Template-uri suport al programului de creștere.

Cui se adresează VAB ?

Antreprenorilor care:

De ce să vă alăturați VAB?

Focus pe imaginea de ansamblu

Împărtășirea responsabilității decizionale cu membrii board-ului vă asigură perspectivă și concentrarea atenției pe dezvoltarea afacerii.

Dezvoltarea competențelor

Beneficiind de suportul board-ului puteți extinde aria de expertiză, dobândi cunoștințe noi și dezvolta noi abilități manageriale.

Eficientizarea procesului decizional

Diversificarea perspectivelor în abordarea unei situații manageriale sau a problemelor cu care se confrunta afacerea asigură eficiență decizională.

Diminuarea impactului situațiilor negative

Având alături un grup de specialiști din arii manageriale complementare evitați situații critice, anticipând și contracarând riscurile majore.

Responsabilizare în atingerea obiectivelor

Membrii board-ului și mentorul VAB vor depune toate eforturile necesare pentru a vă asigura susținerea, în direcția strategică aleasă.​

Confidențialitate și imparțialitate

Veți deveni parte a unui grup de profesioniști care vă asigură cea mai imparțială sursă de feedback, know-how și sfaturi în dezvoltarea afacerii.

Informații de specialitate probate

Resursele la care veți avea acces, la un cost subvenționat, provin dintr-o vastă experiență de consultanță, managerială și antreprenorială.

Acces online, rapid și facil

Veți putea valorifica avantajele întâlnirilor în mediul virtual, economisind timpul de deplasare și resursele necesare board meeting-urilor clasice.

Sfaturi de business în timp real

Întâlniri VAB lunare

- Meeting room online securizat
- Frecvență: Lunar
- Durată: 2 ore sau 4 ore
- Până la 8 -10 membri
- Confidenţialitate
- Analiză probleme, idei
- Sfaturi profesionale
- Feedback și recomandări

Coaching lunar VAB

- Coaching online one-to-one
- Frecvență: Lunar
- Durată: până la 45 min.
- Confidenţialitate
- Suport în probleme de management
- Elaborare plan strategic, obiective și KPI
- Feedback și recomandări
- Propuneri de discuții în cadrul VAB

Acces 24/7 la instrumente

- Definire viziune și obiective
- Stabilire KPI, KRI si OKR
- Evaluarea afacerii curente
- Bugetul vanzarilor
- Managementul forței de vânzări
- Set de inițiative strategice
- Analiză poziție competitivă
- Elaborare plan de afaceri, etc

Întrebări frecvente

Membrii VAB sunt antreprenori și/sau specialiști în management, cu o experiență de cel puțin 5 ani, ce își desfășoară activitatea într-o companie cu peste 10 angajați. Când aplicați pentru a deveni membru VAB veți fi asociat unui board care se potrivește cel mai bine nivelului dvs. de expertiză.

Deși afacerile au un anumit caracter de unicitate, orice manager se confruntă cu probleme similare când vine vorba de personal, factori externi (precum schimbările de natură macroeconomică și reglementările guvernamentale), vânzări, marketing, digitalizare, gestionarea operațiunilor curente și managementul schimbării. Avantajul colaborării cu specialiști din domenii și arii profesionale diverse este dat de accesul la noi perspective și resurse de gestionare a provocărilor din mediul de business. De asemenea, aveți oportunitatea de a stabili noi parteneriate de afaceri și de a vă oferi expertiza în soluționarea problemelor membrilor grupului.

Meeting-urile grupurilor vor fi moderate de un facilitator VAB. Moderatorul are experiență managerială vastă și este, de asemenea, antreprenor. Acesta este instruit să modereze și să faciliteze interacțiunea membrilor în cadrul grupurilor consultative, ajutând la soluționarea problemelor de ordin tehnic și contribuind la clarificarea întrebărilor, sugestiilor, ideilor și recomandărilor venite din parte membrilor.

Grupurile VAB sunt constituite dintr-un număr maxim de 10 membri (de regula 7-8). Un număr restrâns de membri, asigură eficiența întrevederilor, pentru ca fiecare participant să își prezinte problemele, să discute oportunitățile, să solicite și să primească recomandări din partea membrilor grupului.

Includerea membrilor în cadrul grupurilor VAB se face de către facilitator. Selecția se realizează analizând experiența solicitantului și evaluând capacitatea sa de a contribui activ la întrevederile grupului. Fiecare consiliu VAB este diferit și ne asigurăm că noii membri sunt complementari în ceea ce privește domeniul de activitate și aria de expertiză. Fiecare solicitant este intervievat de solicitator pentru a valida interesul și expertiza profesională  în vederea calificării ca membru și pentru a identifica motivația, scopul și așteptările avute prin înscrierea în VAB.

Realizăm o evaluare detaliată și asigurăm prin procesul manual de alocare a membrilor că nu vă veți alătura unui grup din care fac parte competitori potențiali. O parte a procesului de atribuire a unui membru într-un grup este de a permite membrilor existenți să refuze noi membri atunci când există un conflict de interese. Acest lucru vă garantează că niciun grup nu va include reprezentanți ai unor companii competitoare.

Toate întâlnirile au loc în mediul online. Zilele și orele, atât pentru ședințele grupului cât și pentru coaching individual, vor fi discutate cu dvs. după procesul de selecție.

Membrii VAB pot rămâne în grup pe o perioadă nedeterminată. VAB solicită o prezență minimă obligatorie la 12 ședințe ale grupului. Nu există altă clauză contractuală vizând obligativitatea în raport cu calitatea de membru, iar lunar vi se vor factura cotizația ca membru al grupului. Utilizatorii care vor să renunțe la calitatea de membru într-un grup VAB sunt rugați să furnizeze o solicitare scrisă cu cel puțin 30 de zile înainte.

Aveți nevoie doar de o conexiune bună la internet, de un dispozitiv cu camera mobil sau desktop și să vă asigurați că sunteți într-un mediu în care nu veți fi întrerupt în timpul ședinței.

Facilitatorul VAB va asista fiecare membru al grupului în pregătirea problemelor ce urmează a fi discutate în cadrul întâlnirii. Astfel, încercăm să ne asigurăm că întrevederile dvs. au nivelul de calitate care să satisfacă exigențele fiecărui membru.  

În situația în care nu puteți participa la întâlnirea lunară a grupului, este necesar să anunțați facilitatorul. Este așteptat din partea membrilor să aibă o prezență de minim 80% la ședințele grupului.

Membrii VAB ne aleg pentru că le oferim o comunitate solidară de profesioniști, care se susțin și se ajută în rezolvarea problemelor de business. Pentru a perpetua și consolida acest mediu este de așteptat de la membrii VAB să:

  • Asigure confidențialitatea
  • Participe activ la întâlnirile lunare
  • Împărtășească expertiza și cunoștințele cu alți membri
  • Răspundă solicitărilor facilitatorului în pregătirea întâlnirilor

Deveniți membru VAB

Creșteți afacerea sustenabil!

Definirea și implementarea unei strategii de creștere a afacerii nu este o sarcină ușoară, chiar și pentru cei mai experimentați manageri. 

Creșterea nu apare de la sine, nu o generează doar piața, implicând numeroase provocări. Rezistența la schimbare a personalului, comunicarea deficitară, motivarea inadecvată a personalului, acces limitat la informația interna sau externa – sunt doar câțiva dintre factorii ce pot influența negativ rezultatul demersului strategic. În plus, incertitudinea, consumul de timp și presiunea responsabilității decizionale pot accentua riscul de eșec.

Participarea unui Virtual Advisory Board este o cale eficientă de a diminua riscurile, reduce stresul și incertitudinea cu care se confrunta un antreprenor care vrea să își crească afacerea, oferind acces la informații, sfaturi și recomandări strategice validate în practică. 

Membrii unui grup VAB, prin expertiza și cunoștințele de specialitate, vă pot oferi strategii de creștere a afacerii pe care alți antreprenori le-au implementat cu succes.

Virtual Advisory Board este esențial pentru creșterea afacerii dvs., întrucât grupul consultativ vă poate ajuta să:

  • Creați  și implementați un plan strategic
  • Creșteți vânzările și să vă înțelegeți mai bine piața
  • Recrutați, formați și pastrați angajații potriviți
  • Delegați responsabilități și obține timp liber
  • Fiți mai strategic, parăsind gradual zona operațională

Completați formularul alăturat și intrați în Virtual Advisory Board pentru a beneficia de suportul necesar atingerii obiectivelor strategice ale afacerii conduse.

După completare un reprezentant VAB vă va contacta pentru mai multe informații cu privire la procesul de înscriere în program.

Loading
Register New Account
Reset Password
Shopping cart