Analiza ideilor de afaceri

300 lei

Analiza ideilor de afaceri sau a noilor concepte este un instrument pe care o organizație îl poate utiliza pentru a reduce și prioritiza numărul de idei de dezvoltare la nivelul unei companii, precum introducerea unui nou produs sau serviciu. Pentru a se asigura că cele mai bune idei sunt selectate, acestea trebuie să fie examinate în funcție de anumite criterii.

Aceste criterii pot fi ideile care prezintă cele mai mari șanse de succes, care au potențial pe piață, care s-ar bucura de o deschidere mai mare din partea consumatorilor, care prezintă interes din partea membrilor echipei de inovare, care prezintă oportunități multiple de dezvoltare ulterioară, etc.

În general procesul de selectare și prioritizare a ideilor presupune patru etape:

  • Etapa 1: Crearea criteriilor în funcție de care vor fi comparate ideile generate. O dezbatere asupra criteriilor va ajuta în cele din urmă organizația să identifice eventualele probleme care pot fi rezolvate înainte ca produsul să ajungă pe piață. Cele mai bune practici prevăd generarea a cel mult 20 de criterii. Analizați cu atenție criteriile după care vă veți ghida decizia finală.
  • Etapa 2: Identificarea elementului de referință (produs / serviciu / concept fie oferit de companie, fie de competitori) care va constitui reperul cu care se vor compara noile idei. Prin identificarea unui produs-reper va fi mai ușor să se determine ce zone pot fi îmbunătățite într-un nou produs sau serviciu și ce aspecte ale noilor idei trebuie să fie dezvoltate în continuare pentru a corespunde standardelor pieței.
  • Etapa 3: Atribuirea de punctaj ideii de referință și a ideilor propuse. Pentru atribuirea scorului răspundeți întrebărilor asociate fiecărui criteriu.
  • Etapa 4: Selectarea ideilor prioritare. Înainte de a exclude celelalte opțiuni cu punctaj mai mic, luați în considerare modalitățile în care acestea ar putea fi îmbunătățite și ce costuri vor impune aceste schimbări.

 

Beneficii

Analiza prealabilă a ideilor de business este vă ajută să:

  • prioritizați cele mai bune idei generate
  • optimizați caracteristicile produselor și serviciilor pe baza feedback-ului
  • evaluați și îmbunătățiți strategia pe piață a companiei
  • eliminați ideile care nu generează valoare
  • identificați o direcție optimă pentru companie
  • testați, evaluați și analizați diverse ipoteze și scenarii referitoare la produs, într-un mediu controlat

 

Avantaje
  • Template ușor de înțeles cu structură predefinită
  • Instrucțiuni de completare și exemple
  • Formule predefinite, fără risc de suprascriere
  • Scorare rapidă prin liste de tip drop-down
  • Nu necesită cunoaștere avansată a pachetului Microsoft Office
Analiza ideilor de afaceri
Analiza ideilor de afaceri

300 lei

300 lei

9.6
Expert ScoreRead review
Register New Account
Shopping cart