Industria Cosmetică ROMANIA 2024
Această cercetare evaluează Industria Cosmetică din România, în ansamblu și pe segmente principale. Pentru a înțelege evoluțiile care au avut loc pe piața românească în prima parte a studiului este analizată evoluția pieței globale și perspectivele acesteia. Atât pentru piața internațională, cât și pentru cea locală sunt furnizate date începând cu anul 2015 și sunt realizate o serie de previziuni până în anul 2028.
Analiza succintă a preferințelor de consum reprezintă punctul de plecare în evaluarea perspectivelor pieței interne. Valoarea totală a pieței și a principalelor segmente au fost determinate prin sondaj și interviuri cu principalii jucători de pe piață. Fiecare segment este descris prin: evoluția istorică și previziunea pieței până în 2028, completat de un top al celor mai importante companii de pe piață, incluzând indicatorii financiari pentru o perioadă de 7 ani.
Pentru a sprijini companiile locale, dar și companiile străine care intenționează să intre pe piața de Cosmetice din România, au fost realizate o serie de analize (Analiza Porter, Analiza PEST și Analiza Lanțului Valoric), au fost enumerați cei mai importanți factori care influențează activitatea companiilor de pe piață și au fost oferite recomandări pentru managementul companiilor.
Informațiile și datele privind Industria Cosmetică au fost obținute din mai multe surse: Comisia Europeană, Institutul Național de Statistică, Oficiul Național al Registrului Comerțului, Ministerul Finanțelor, Statista, Euromonitor, Nielsen, Harvard Business School, CBInsights, sondaje/interviuri cu principalii jucători.
-
- Numar de pagini: 131
- Format .pdf
- Perioada 2015-2023
- Limba de redactare – Română
CONDITII DE LIVRARE
Se va livra în 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, timp necesar actualizării
1.1. Evoluția industriei la nivel global
1.2. Impactul pandemiei
1.3. Industria europeana a cosmeticelor
II. PREFERINȚE DE CONSUM
2.1. Forța brandului în procesul de achiziție
2.2. Perspectiva consumatorilor
III. TENDINȚELE PIEȚEI
3.1. Pilonii dezvoltării
3.2. Trenduri și tehnologii de urmărit pe termen mediu și lung
4.1. Evolutie și previziune
4.2. Segmentul Cosmetice & Îngrijirea Pielii
4.3. Segmentul Parfumuri
4.4. Segmentul Îngrijire Personală
V. MEDIUL CONCURENȚIAL
5.1. Top 10 companii – segmentul Parfumuri
5.2. Profilare jucători – segmentul Parfumuri
5.3. Top 10 companii – segmentul Cosmetice
5.4. Profilare jucători – segmentul Cosmetice
5.5. Magazine online
Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.
1. Piață internațională: previziunea dinamicii segmentelor de piață (2021-2028)
2. Piață internațională: de unde se informeză consumatorii? – 2023
3. Piață internațională: evoluția pieței Europene (2023-2028)
4. Piață internațională: structura pieței – 2023
5. Preferințe de consum: cele mai apreciate companii cosmetice
6. Preferințe de consum: top evoluții în valoarea brandurilor – 2023 vs. 2022
7. Preferințe de consum: factori ce influențează decizia de cumpărare a unui brand
8. Preferințe de consum: ce înseamnă frumusețea?
9. Preferințe de consum: de ce achiziționați dermatocosmetice?
10. Preferințe de consum: de ce utilizați aplicații de beauty?
11. Preferințe de consum: interacțiunea cu branduri FMCG via social media
12. Preferințe de consum: branduri de urmărit în 2023
13. Industria beauty în România: evoluția pieței (2015-2026)
14. Industria beauty în România: evoluția segmentul produselor de lux (2015-2028)
15. Industria beauty în România: evoluția segmentului cosmetice (2015-2028)
16. Industria beauty în România: structura categoriei cosmetice – 2023
17. Industria beauty în România: evoluția segmentului skin care (2015-2028)
18. Industria beauty în România: structura categoriei skin care (2023)
19. Industria beauty în România: valoarea schimburilor comerciale (2015-2023)
20. Industria beauty în România: volumul schimburilor comerciale (2015-2023)
21. Industria beauty în România: top țări furnizoare – 2023
22. Industria beauty în România: top țări furnizoare – 2023
23. Industria beauty în România: evoluția segmentului parfumuri (2015-2028)
24. Industria beauty în România: valoarea schimburilor comerciale (2015-2023)
25. Industria beauty în România: volumul schimburilor comerciale (2015-2023)
26. Industria beauty în România: top țări furnizoare – 2023
27. Industria beauty în România: top țări furnizoare – 2023
28. Industria beauty în România: evoluția segmentului îngrijire personală (2015-2028)
29. Industria beauty în România: structura categoriei îngrijire personală – 2023
30. Top 10 companii segmentul parfumuri – ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a top 10 companii (2015-2023)
31. Top 10 companii segmentul parfumuri – marja netă de profit – top 1-5 companii (2015-2023)
32. Top 10 companii segmentul parfumuri – marja netă de profit – top 5-10 companii (2015-2023)
33. Top 10 companii segmentul cosmetice- ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a top 10 companii (2015-2023)
34. Top 10 companii segmentul cosmetice – marja netă de profit – top 1-5 companii (2015-2023)
35. Top 10 companii segmentul cosmetice – marja netă de profit – top 5-10 companii (2015-2023)
36. Profil competitor – cifra de afaceri (2015-2023)
37. Profil competitor – profit net (2015-2023)
Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.
1. Top 10 companii segmentul parfumuri – cifra de afaceri (2015-2023)
2. Top 10 companii segmentul parfumuri – profit net (2015-2023)
3. Top 10 companii segmentul cosmetice – cifra de afaceri (2015-2023)
4. Top 10 companii segmentul cosmetice – profit net (2015-2023)
5. Profil competitor – date financiare (2015-2023)
Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.