Featured!

PIATA DE COMERT ELECTRONIC ROMANIA 2022

9.7
Expert ScoreRead review

9.000 lei

SKU: 3df8233a1f8d Category:
CARACTERISTICI
  • Numar de pagini 53
  • Format .pdf
  • Perioada 2013-2021
  • Limba de redactare – Engleza
DESCRIERE STUDIU

Acest studiu prezintă piața românească de Comerț Electronic (e-commerce). Prima parte a studiului analizează evoluția pieței globale și perspectivele acesteia, pentru a asigura o mai bună înțelegere a tendințelor pieței locale. În ceea ce privește piața internațională, sunt furnizate date istorice pentru 2013-2021 și previziuni până în anul 2025. Studiul include și o analiză a situației pieței la nivel european și regional (Europa de Sud-Est).

O scurtă analiză a contextului macroeconomic național reprezintă punctul de plecare în analiza pieței de e-commerce din România. Obținerea informațiilor relevante privind evoluția pieței s-a realizat prin culegerea și prelucrarea informațiilor din surse de profil și completarea acestor date cu estimări furnizate de principalii jucători locali. Studiul include: evoluția pieței în perioada 2013-2021; caracteristicile pieței; comportamentul consumatorilor; un top 10 al celor importanți competitori de pe piață. Pentru fiecare jucător este realizată o scurtă prezentare, completată de informațiile financiare și indicatorii de performanță din ultimii 9 ani.

Pentru a aprofunda studiul pieței locale s-a realizat o analiză a domeniului pe coduri CAEN, pe baza valorilor cumulate (totalul companiilor care au declarat acest domeniu ca activitate principală) la nivel național. Companiile au fost structurate în 12 grupe după criteriul cifrei de afaceri: 0, 0-100 Mii EUR, 100-500 Mii EUR, 500 – 1.000 Mii EUR, 1-5 Mil. EUR, 5-10 Mil. EUR, 10-20 Mil. EUR, 20-50 Mil. EUR, 50-100 Mil. EUR, 100-500 Mil. EUR, 500-1000 Mil. EUR, și peste 1000 Mil. EUR. Aceasta analiză presupune o revizuire amănunțită a celor mai importanți indicatorii financiari, precum: cifra de afaceri, profitul net, marja de profit, numărul total de companii, numărul de companii cu pierdere / profit, numărul de angajați, durata de rotație a creanțelor pentru 2013-2021.

În sprijinul companiilor interesate de această piață, studiul a fost completat cu o serie de analize strategice (analiza Porter, analiza PEST și analiza lanțului valoric), o listă a celor mai importanți factori care influențează activitatea companiilor de pe piață, precum și cu o serie de recomandări manageriale.

Datele privind piața de Comerț Electronic din România au fost obținute din analiza diferitelor rapoarte și surse de informații cu privire la piața locală: Statista, Eurostat, Comisia European – Rapoarte privind economia digitală, emarketerDB, UNCTAD, Institutul Național de Statistică, Comisia Națională pentru Prognoză, Banca Națională a României, Oficiul Național al Registrului Comerțului, Payu, GPeC, ARMO.

CONDITII DE LIVRARE
Se va livra în 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, timp necesar actualizării.
PREZENTARE REZUMATIVA
REZUMAT
I. PIAȚA GLOBALĂ DE E-COMMERCE (2013-2021)
1.1. Situația pieței mondiale de e-commerce (2013-2021)
1.2. Tendințele pieței m-commerce (2013-2021)
1.3. Piața europeană de e-commerce (2013-2021)
1.4. Analiza comparativă a indicatorilor la nivel regional (2013-2021)
II. ROMANIAN E-COMMERCE MARKET
2.1. Contextul macroeconomic (2013-2021)
2.2. Economia digitală în România (2013-2021)
2.3. Tranzacții și plăți online – România 2021
2.4. Piața de e-commerce în România (2013-2025f)
2.4.1. Preferințele consumatorilor
2.4.2. Segmentul livrărilor
III. ANALIZA PIEȚEI PE CODURI CAEN (2013-2021)
IV. ANALIZA MEDIULUI CONCURENȚIAL (2013-2021)
4.1. Analiza mediului competitiv – Top 10 companii (2013-2021)
4.2. Prezentarea principalilor jucători (2013-2021)
V. CONSULTANȚĂ MANAGERIALĂ
5.1. Analiza lanțului valoric
5.2. Analiza Porter
5.3. Analiza PEST
5.4. Factorii de influență
5.5. Recomandări

*Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.

  1. Evoluția pieței globale 2013–2025f
  2. Creșterea pieței pe regiuni 2021 vs 2020 – Piața Globală
  3. Top-ul țărilor după valoarea vânzărilor e-commerce 2021 – Piața Globală
  4. Top platforme de e-commerce – Piața Globală
  5. Rata de penetrare e-shopper la nivel global 2013-2021
  6. M-commerce 2013-2021 – Piața Globală
  7. Piața europeană de e-commerce 2013-2021
  8. E-commerce B2C pe regiuni – Piața europeană
  9. Utilizatori de internet vs e-shoppers – Piața europeană
  10. Evoluția PIB (2013-2021) – Piața din România
  11. Cursul de schimb (2013-2021) – Piața din România
  12. Rata șomajului vs. venitul mediu net (2013-2021) – Piața din România
  13. Rata de penetrarea a internetului (2013-2021) – Piața din România
  14. Evoluția vânzărilor e-commerce (2013-2021) – Piața din România
  15. Evoluția și previziunea vânzărilor e-commerce (2021–2025f) – Piața din România
  16. Structura vânzărilor pe categorii de produse 2021 – Piața din România
  17. Creșterea vânzărilor pe categorii de produse 2021 vs 2020 – Piața din România
  18. Structura modalităților de plată online 2021 – Piața din România
  19. Frecvența plăților online 2021 – Piața din România
  20. Preferințele consumatorilor după tipul de dispozitiv utilizat pentru achiziții online 2021 – Piața din România
  21. Ponderea platformelor social media în preferințele de achiziție online 2021 – Piața din România
  22. Valoarea medie a tranzacțiilor online în funcție de dispozitiv 2021 – Piața din România
  23. Ponderea dispozitivelor folosite pentru achiziții online pe categorii de produse cumpărate 2021 – Piața din România
  24. Top 10 magazine online FMCG 2021 – Piața din România
  25. Top 10 platforme online pentru servicii de livrare 2021 – Piața din România
  26. Top 10 magazine online din segmentul Fashion 2021 – Piața din România
  27. Top 10 magazine online din segmentul Farma 2021 – Piața din România
  28. Top 10 magazine online din segmentul Beauty 2021 – Piața din România
  29. Top 10 magazine online din segmentul DIY 2021 – Piața din România
  30. Top platforme de livrare 2020 (survey consumatori) – Piața din România
  31. Top platforme de livrare 2020 (după criteriul cifrei de afaceri) – Piața din România
  32. Structura categoriilor de produse achiziționate online și prin platforme de livrare 2021 – Piața din România
  33. Cifra de afaceri (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
  34. Structura pieței 2021 – ponderea grupurilor de companii pe criteriul cifrei de afaceri – Piața din România
  35. Numărul de companii 2013-2021 – Piața din România
  36. Variația cifrei de afaceri (2021 vs 2020) vs. Variația numărului de firme (2021 vs 2020) – Piața din România
  37. Număr de angajați (total CAEN) 2021; 2020 – Piața din România
  38. Marja profitului net mediu (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
  39. Durata medie de rotația a creanțelor (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
  40. Cifra de afaceri / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 -Piața din România
  41. Cifra de afaceri / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
  42. Profitabilitatea medie 2013-2021 – Piața din România
  43. Variația cifrei de afaceri (2021 vs 2020) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2021 vs 2020) – Piața din România
  44. Variația cifrei de afaceri (2020 vs 2012) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2021 vs 2013) – Piața din România
  45. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a primilor 10 jucători (2013-2021) – Piața din România
  46. Cifra de afaceri / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
  47. Marja de profit net a Top 10 companii (2013-2021) – Piața din România
  48. Profit net / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
  49. Ponderea fiecărei companii în numărul total de angajați a Top 10 companii (2013-2021) – Piața din România
  50. Indicatori financiari (cifră de afaceri / angajat și profit net / angajat) în perioada 2013-2021, pentru fiecare jucător din Top 10 – Piața din România

*Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.

  1. Acces la internet 2013-2021 – Piața europeană
  2. Utilizatorii de internet și rata de penetrare 2021 – Piața europeană
  3. Rata de penetrare a cumpărătorilor online 2013-2021 – Piața europeană
  4. Conectivitate fixă 2020-2021 – Piața din România
  5. Conectivitate mobilă 2020-2021 – Piața din România
  6. Gradul de utilizare a internetului 2020–2021 – Piața din România
  7. Comerț electronic 2020-2021 – Piața din România
  8. Top magazine online 2021 – Produse electronice și media – Piața din România
  9. Top magazine online 2021 – Articole vestimentare – Piața din România
  10. Top magazine online 2021 – Produse alimentare și îngrijire personală – Piața din România
  11. Top magazine online 2021 – Mobilă și electrocasnice – Piața din România
  12. Top magazine online 2021 – Mobilă și electrocasnice – Piața din România
  13. Top magazine online 2021 – Jucării, hobby și DIY – Piața din România
  14. Valoarea medie a tranzacțiilor pe categorie și dispozitiv 2021 – Piața din România
  15. companii cu profit 2013-2021 – Piața din România
  16. companii cu pierdere 2013-2021 – Piața din România
  17. Marja profitului net (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
  18. Durata de rotație creanțe (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
  19. Profit / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
  20. Profit / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
  21. Evoluția cifrei de afaceri (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
  22. Cifra de afaceri / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
  23. Evoluția profitului net (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
  24. Profit net / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
  25. Număr de angajați (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România

*Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.

PIATA DE COMERT ELECTRONIC ROMANIA 2022
PIATA DE COMERT ELECTRONIC ROMANIA 2022

9.000 lei

Register New Account
Shopping cart