Analiza pieței abordabile

300 lei

Analiza pieței abordabile sau Analiza TAM estimează cererea pentru un anumit produs/ serviciu. Pentru companiile de toate dimensiunile – de la startup-uri aflate la început de drum până la companii consacrate – stabilirea dimensiunii pieței este un pas esențial în stabilirea potențialului de creștere al companiei.

Startup-urile calculează dimensiunea pieței pentru a descoperi dacă o viitoare investiție ar fi profitabilă. Companiile mari folosesc această analiză pentru a-și evalua potențialul de creștere și pentru a stabili dacă abordarea unei noi piețe ar aduce noi beneficii (de exemplu, prin introducerea de noi produse/ servicii).

Utilizarea unei analize a pieței abordabile de sus în jos implică stabilirea dimensiunii globale a pieței și estimarea cotei de piață. O abordare de jos în sus a analizei TAM tinde să fie mai precisă, deoarece calculează vânzările potențiale ale unui produs sau serviciu pe baza istoricului vânzărilor.

 

Beneficii

Avantajul aplicării unei analize a pieței abordabile constă în primul rând în înțelegerea oportunităților de venituri viitoare. Aceasta este utilă și pentru că:

  • oferă un punct de reper actual pentru evaluarea adecvării produsului la piață
  • facilitează atragerea investitorilor, oferindu-le date concrete
  • identifică concurenții din industrie
  • facilitează estimarea veniturilor
  • identifică piețele neprofitabile
  • stabilește obiective realiste
  • concentrează eforturile în zonele care prezintă cele mai mari oportunități

 

Avantaje
  • Template cu structură predefinită ușor de înțeles
  • Instrucțiuni de completare și exemple
  • Analiză generată automat pe baza datelor introduse
  • Formule predefinite, fără risc de suprascriere
  • Design simplu, ușor de integrat în prezentări
  • Nu necesită cunoaștere avansată a pachetului Microsoft Office
Analiza pieței abordabile
Analiza pieței abordabile

300 lei

300 lei

9.7
Expert ScoreRead review
Register New Account
Shopping cart