Matricea competitorilor
1.000 lei
Matricea competitorilor este un instrument de analiză a concurenței care vă ajută să aflați mai multe despre piața curentă și să identificați diferite oportunități de afaceri. Acest lucru, la rândul său, vă diferențiază brandul de cel al concurenților, vă ajută la crearea unor produse mai bune și vă ajută la dezvoltarea unor strategii de marketing mai eficiente.
Elaborarea matricei competitorilor presupune următorii pași:
- Identificați principalii competitori ai business-ului – analiza poziției concurențiale se va face comparativ cu aceștia
- Stabiliți categoriile sau ariile de expertiză și criteriile evaluate – Preț, serviciile, calitatea produselor, eficiența eforturilor de marketing etc. sunt unele dintre cele mai populare segmente pentru care se face analiza
- Evaluați comparativ situația companiei dvs. și a competitorilor pentru fiecare secțiune definită și criteriu de analiză – Fiecare secțiune de evaluare are un set de criterii specifice pe care le veți găsi predefinite în cadrul matricei
- Analizați zonele în care compania dvs. este mai slab pregătită în raport cu principalii concurenți – Aceste lacune sunt, de fapt, oportunități prin care compania își poate îmbunătăți poziția pe piață, țintind exact zonele în care nu prezintă aceeași performanță
Beneficii
Matricea Competitorilor vă ajută să:
- stabiliți gradul de diferențiere al brandului
- evaluați concurenții în funcție de punctele forte și punctele slabe ale acestora
- analizați mediul concurențial al nișelor și segmentelor de piață
- descoperiți oportunitățile de piață și amenințările la adresa poziției companiei
- identificați lacunele pieței sau nișei în care activați
- optimizați oferta, eforturile de marketing și promovare
- revizuiți și îmbunătățiți strategia de preț
- elaborați un plan de creștere pe termen lung
Avantaje
- Template gata de utilizat, ușor de înțeles
- Input personalizabil, cu exemple și cu indicații de completare
- Secțiuni de evaluare completate automat pe baza datelor introduse de utilizator
- Alocare rapidă a informațiilor prin liste de tip drop-down, color coded
- Formule predefinite, fără risc de suprascriere
- Tablou de bord interactiv, cu reprezentări grafice și recomandări de performanță
- Navigare rapidă în document, prin meniuri și submeniuri
- Nu necesită cunoaștere avansată a pachetului Microsoft Office
Matricea competitorilor
1.000 lei
Related Products
Performanța agenților de vânzări
★★★★★
1.000 lei
Managementul Google Ads
★★★★★
1.000 lei
1.000 lei
SKU: MPRO072245
Categories: Instrumente Manageriale, Vanzari
Tags: coduri de culoare, completare drop-down, dashboard interactiv, intuitiv, precompletat
9.6
Expert ScoreRead review