CÂT DE BINE VĂ PROMOVAȚI AFACEREA ÎN MEDIUL ONLINE?

1
Recomandat CÂT DE BINE VĂ PROMOVAȚI AFACEREA ÎN MEDIUL ONLINE?

Sunt elementele de marketing digital importante pentru afacerea condusă? Dincolo de analize, studii și rapoarte, răspunsul imediat este unul ușor de identificat doar privind în jur. Câte dispozitive electronice regăsiți? Mai mult, sunt toate șansele să citiți acest material pe mobil. A fi online și conectat la social media a transformat modul în care cumpărăm, modul în care aflăm despre evenimente și, în ultimul an, chiar și modul în care participăm la evenimente sau ne desfășurăm activitatea profesională. Prezența în mediul online este unul dintre motivele pentru care marketingul digital a transformat modalitățile prin care companiile își promovează și își comercializează produsele și serviciile.

Importanța unei prezențe online puternice

Marketingul digital este un instrument valoros în creșterea afacerii, care vă ajută să vă stabiliți și să consolidați prezența companiei în mediul online. Multe afaceri profită deja de tot ce are de oferit marketingul digital. Și-au creat profiluri sociale, și-au optimizat website-urile pentru o mai bună poziționare în rezultatele motoarelor de căutare (SEO), au lansat campanii de marketing online pentru a ajunge la clienți potențiali. Marketingul digital are patru avantaje cheie față de modul tradițional de marketing – măsurabilitate, accesibilitate, viteză și implicare.

Fiecare companie are obiective specifice de creștere și direcții strategice proprii însă, pentru majoritatea, creșterea vânzărilor, adresarea unui număr cât mai mare de potențiali clienți și menținerea unui interes activ al acestora pentru produsele și serviciile sale sunt în topul priorităților. Pentru a face acest lucru în mod eficient trebuie să profitați de cele mai valoroase resurse și tehnologii de marketing, iar în lumea modernă internetul este în fruntea listei. De aceea promovarea companiei în mediul online este aproape imposibilă fără o strategie de marketing digital bine conturată.

Cum stau lucrurile în compania dvs., cât de bine valorificați instrumentele și beneficiile marketingului de conținut în dezvoltarea afacerii? Pentru a obține o evaluare obiectivă a acestor aspecte vă invităm să completați chestionarul de mai jos.

Durata de completare: 15-18 minute (85 întrebări).

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart