Cât de bine vă promovați afacerea în mediul online?

1
Recomandat

Marketingul digital nu numai că adună informații exacte și imparțiale despre publicul țintă, dar urmărește și creșterea vizibilității brandului. În prezent, cu toții folosim o mulțime de gadgeturi, fiecare dintre acestea permițând utilizatorului să acceseze noi informații, prin intermediul unei conexiuni la internet. Marketingul digital este o modalitate prin care companiile își pot menține clienții implicați cu ajutorul dispozitivelor personale. Desigur, scopul principal al comunicării digitale este de a atrage consumatorii către produsele și serviciile oferite de companie. Marketerul digital este responsabil de atragerea și păstrarea clienților în mediul digital. Cum stau lucrurile în compania dumneavoastră, cât de bine valorificați instrumentele și beneficiile marketingului de conținut în dezvoltarea afacerii? Pentru a obține o evaluare obiectivă a acestor aspecte vă invităm să completați chestionarul de mai jos. Durata de completare: 15-18 minute (85 întrebări).

Loading

Internetul este definit ca fiind un sistem de informații global, necontrolat de corporații sau state, care permite distribuirea în timp real a tuturor tipurilor de informații către un număr nelimitat de utilizatori.
Internetul este coloana vertebrală a infrastructurii unei societăți post-industriale și marchează începutul unei noi etape în care inteligența artificială este utilizată în toate ariile de activitate. În prezent Internetul este o rețea deschisă care poate fi utilizată atât în tranzacții, cât și în vânzarea de bunuri și servicii.

Într-un spațiu informațional supraîncărcat este foarte dificil să atrageți atenția consumatorilor. Acest lucru derivă din faptul că indivizii sunt dispuși să accepte oferte de la companii doar dacă acestea corespund intereselor și nevoilor lor. În prezent comunicările publicitare trebuie să fie în fața clienților la momentul și locul potrivit – în momentul în care aceștia caută o soluție și când sunt interesați de ofertele pe care le primesc. Pentru a pune în aplicare o campanie publicitară eficientă, o companie are nevoie de o înțelegere aprofundată a nevoilor și opțiunilor publicului său țintă și trebuie să creeze mesaje potrivite.

Datele pe care le obține o companie și momentul în care interacționează cu clienții sporesc probabilitatea de a obține un răspuns dorit din partea acestora și, în consecință, de a face o achiziție. Apariția și dezvoltarea marketingului digital este direct legată de dorința companiilor de a ajunge la publicul lor țintă.

Sunt elementele de marketing digital importante pentru afacerea condusă? Dincolo de analize, studii și rapoarte, răspunsul imediat este unul ușor de identificat doar privind în jur. Câte dispozitive electronice regăsiți? Mai mult, sunt toate șansele să citiți acest material pe mobil. A fi online și conectat la social media a transformat modul în care cumpărăm, modul în care aflăm despre evenimente și, în ultimii ani, chiar și modul în care participăm la evenimente sau ne desfășurăm activitatea profesională. Prezența în mediul online este unul dintre motivele pentru care marketingul digital a transformat modalitățile prin care companiile își promovează și își comercializează produsele și serviciile.

Prin intermediul canalelor de marketing digital o companie obține un flux de utilizatori pe platformele sale online. Scopul final al atragerii acestui trafic este, desigur, vânzarea. Dar consumatorul modern rareori cumpără pe baza unui singur contact cu un brand, așa că, în practică, utilizează un set de activități.
Marketingul digital este o modalitate de promovare a unei mărci sau a unui produs prin utilizarea tuturor formelor posibile de canale digitale.

Marketingul digital este un instrument valoros în creșterea afacerii care vă ajută să vă stabiliți și să consolidați prezența companiei în mediul online. Multe afaceri profită deja de tot ce are de oferit marketingul digital. Și-au creat profiluri sociale, și-au optimizat website-urile pentru o mai bună poziționare în rezultatele motoarelor de căutare (SEO), au lansat campanii de marketing online pentru a ajunge la clienți potențiali. Marketingul digital are patru avantaje cheie față de modul tradițional de marketing – măsurabilitate, accesibilitate, viteză și implicare.

Astfel, marketingul digital se distinge prin abordarea integrată a utilizării tehnologiei digitale în promovare.
Marketingul digital are câteva avantaje semnificative față de marketingul tradițional:

  • Vă permite să vă implicați cu un public mai larg și să găsiți clienți chiar și în locuri neașteptate
  • Oferă posibilitatea de a comunica informații despre produs și despre companie unui număr mare de consumatori într-o perioadă scurtă de timp
  • Vă permite să stabiliți un dialog cu clienții dumneavoastră
  • Necesită investiții financiare minime
  • Permite urmărirea transparentă a eficienței impactului eforturilor de marketing

Tipurile de marketing digital includ:

  • promovarea paginilor în motoarele de căutare;
  • publicitate contextuală;
  • publicitate în mass-media;
  • campanii de e-mail marketing;
  • marketing afiliat.

Fiecare companie are obiective specifice de creștere și direcții strategice proprii însă, pentru majoritatea, creșterea vânzărilor, adresarea unui număr cât mai mare de potențiali clienți și menținerea unui interes activ al acestora pentru produsele și serviciile sale sunt în topul priorităților. Pentru a face acest lucru în mod eficient trebuie să profitați de cele mai valoroase resurse și tehnologii de marketing, iar în lumea modernă internetul este în fruntea listei. De aceea promovarea companiei în mediul online este aproape imposibilă fără o strategie de marketing digital bine conturată.

Register New Account
Shopping cart