Studii Piata

Un studiu de piata este o evaluare calitativa si cantitativa aprofundata, ce analizeaza atractivitatea si dinamica unei piete. O astfel de analiza, care se adreseaza deopotriva atat managerilor firmelor din domeniu cat si firmelor de furnizoare de servicii profesionale (consultanta, audit, cercetare de piata, etc.) contribuie la intelegerea volumului si valorii pietei, a modului de segmentare a acesteia, a comportamentului de consum, pozitiei companiilor concurente, precum si a barierelor de intrare si a reglementarilor specifice domeniului.

Pentru a sprijini companiile deja active pe piata din Romania, dar și pe cele care intenționează sa intre pe aceasta piata, platforma VirtualBoard a realizat o analiza de detaliu a celor mai importanți factori de influenta pentru activitatea si evolutia principalelor piete si sectoare economice locale, incluzand evolutia valorica si cantitativa din perioada 2012-2020, completata de recomandari pentru specificul fiecarui domeniu analizat.

Afișez 1–24 din 40 de rezultate

Register New Account
Reset Password
Shopping cart