STRATEGIA DE SOCIAL MEDIA – construirea unei prezente online puternice

1
strategie de social media social media in afaceri promovarea in retele sociale

O prezenta puternica in social media este o abordare competitiva esentiala pe pietele curente, in care experientele impartasite in online devin din ce in ce mai relevante pentru consumatori. Crearea unui profil pe retelele sociale si postarea ocazionala a mesajelor nu sunt suficiente. Pentru a va asigura ca obtineti cele mai bune rezultate prin valorificarea mediilor sociale online este important sa stiti care va sunt obiectivele si cum intentionati sa le atingeti. Cu alte cuvinte, aveti nevoie de o strategie. O buna strategie de social media se va subordona obiectivelor organizatiei, va creste notorietatea marcii, va incuraja fidelizarea clientilor si va reduce costurile de marketing, constituind un avantaj competitiv important. Strategia de social media trebuie sa includa: obiectivele de marketing, descrierea platformelor social media ce se intentioneaza a fi utilizate si parametrii pentru masurarea progresului.

Cateva repere pentru intelegerea conceptului:

Conținut accesibil doar conturilor plătite:


PREMIUM ANUAL

SMART CEO

100 lei / luna 400 lei / luna
Înțelegerea Pieței Rezultate Rapide

Register New Account
Reset Password
Shopping cart