Ați făcut tot ceea ce era necesar pentru maximizarea vânzărilor?

2
Recomandat managementul vânzărilor, creșterea vânzărilor, prospectarea, pieței, clienților, în vânzări, tehnici de promovare a vânzărilor, creșterea vânzărilor metode, creșterea vânzărilor în magazin, creșterea vânzărilor online, strategii creșterea vânzărilor, trucuri pentru creșterea vânzărilor, obiective creșterea vânzărilor, plan de creștere a vânzărilor, creșterea volumului vânzărilor, plan de creștere a vânzărilor, indicatori de creștere a vânzărilor,

Creșterea vânzărilor înseamnă creșterea afacerii. Există numeroase modalități de a stimula vânzările și de a crește fluxul de intrare al clienților potențiali. Lipsa unei soluții universale îngreunează atingerea acestui obiectiv – o idee care a funcționat pentru o sută de manageri se poate dovedi inutilă pentru alți o sută. Prin urmare, orice sfat legat de modul în care se pot crește vânzările trebuie luat ca o ipoteză. Pentru a afla în ce măsură compania dumneavoastră satisface aceste criterii de maximizare a vânzărilor și a identifica soluțiile care se potrivesc cel mai bine afacerii vă invităm să completați chestionarul de mai jos. Durata de completare: 7-8 minute (30 întrebări).

Loading

Vă puteți dezvolta afacerea găsind modalități pentru creșterea vânzărilor sau căutând noi piețe. Pentru a crește vânzările poate fi necesar să introduceți produse sau servicii noi, să vă extindeți piața, să vă dezvoltați activitățile de marketing și să instruiți angajații aflați în contact direct cu clienții, fie că este vorba de forța de vânzare sau de departamentul servicii clienți. Marketingul, fie că vorbim de cel tradițional sau de cel digital, este un instrument eficient care vă ajută în creșterea vânzărilor. Prin marketing produsele și serviciile, care sunt unice și de înaltă calitate, captează atenția grupului țintă și în acest proces, completat de procesul efectiv de vânzare, prospecții devin clienți.

Prin intermediul programelor de training, personalul își poate dezvolta cunoștințele și abilitățile de gestionare a interacțiunilor cu clienții, fiind mai productivi, mai rapizi și mai eficienți. Nu doar agenții de vânzări sunt importanți în acest proces, da și personalul destinat să gestioneze relațiile cu clienții, după ce procesul de vânzare s-a încheiat. Clienții existenți ai companiei sunt o resursă importantă pentru a asigura creșterea vânzărilor, deoarece utilizează deja produsele sau serviciile și au suficientă încredere în organizația dumneavoastră pentru a face achiziții. Ei ar trebui să fie epicentrul eforturilor de marketing ale companiei, dar și să dispună de servicii înalte de customer service.

Pentru companiile defavorizate financiar, într-un mediu instabil, evaluarea afacerii reprezintă baza inițială pentru implementarea unei strategii de revenire și de creștere. Fiecare companie stabilește calea pe care trebuie să o urmeze clientul, în funcție de propriile procese de afaceri. De exemplu, pot trece prin următoarele etape ale relației: apelarea la rece, contactarea decidentului, întâlnirea, trimiterea ofertei, semnarea contractului, plata.

Atunci când ați trasat clar etapele analizați rata de conversie de-a lungul întregului proces pentru a vedea în ce moment pierdeți potențialii clienți.

În esență, pentru a asigura o creștere susținută, trebuie îndeplinite trei condiții:

Păstrați o abordare consecventă
Site-urile web, rețelele sociale, piețele de desfacere – în prezent, există multe canale de vânzare a produselor online. Este important ca producătorii să-și prezinte informațiile pe fiecare dintre ele și să se asigure că acestea sunt corecte. Clientul va verifica prețul și caracteristicile bunurilor în mai multe surse. Dacă informațiile sunt diferite peste tot, clientul se va îndoi de integritatea companiei.

Creșteți acuratețea informațiilor
Permiteți-i clientului să cunoască în detaliu produsul: menționați toate dimensiunile, culorile, materialele și atașați fotografii din diferite unghiuri (un videoclip sau o imagine 360° pot aduce beneficii semnificative). În acest fel clientul poate evalua în prealabil dacă produsul este potrivit pentru el, ceea ce va reduce probabilitatea returnărilor și a insatisfacției în raport cu oferta companiei. Toate aceste eforturi vor pune în valoare capacitățile companiei dumneavoastră și vor spori încrederea consumatorilor în brand.

Reduceți timpul de lansare pe piață
Companiile din ziua de azi reacționează imediat la cererea clienților, pentru a reduce șansele ca aceștia să achiziționeze de la un competitor. Crearea unui sistem unic de informații despre toate produsele vă va ajuta să vă analizați rapid gama actuală și să le selectați pe cele care se potrivesc cel mai bine nevoilor clienților dumneavoastră – în forma lor originală sau după modernizare. Puteți optimiza și mai mult ciclurile de dezvoltare a produselor și de producție cu ajutorul sistemelor ERP.

Register New Account
Shopping cart