AȚI FĂCUT TOT CEEA CE ERA NECESAR PENTRU MAXIMIZAREA VÂNZĂRILOR?

1
Recomandat managementul vânzărilor, creșterea vânzărilor, prospectarea, pieței, clienților, în vânzări, tehnici de promovare a vânzărilor, creșterea vânzărilor metode, creșterea vânzărilor în magazin, creșterea vânzărilor online, strategii creșterea vânzărilor, trucuri pentru creșterea vânzărilor, obiective creșterea vânzărilor, plan de creștere a vânzărilor, creșterea volumului vânzărilor, plan de creștere a vânzărilor, indicatori de creștere a vânzărilor,

Vă puteți dezvolta afacerea găsind modalități pentru creșterea vânzărilor sau căutând noi piețe. Pentru a crește vânzările, poate fi necesar să introduceți produse sau servicii noi, să vă extindeți piața, să vă dezvoltați activitățile de marketing și să instruiți angajații aflați în contact direct cu clienții, fie că este vorba de forța de vânzare sau de departamentul servicii clienți .

Marketingul fie că vorbim de cel tradițional sau de cel digital este un instrument eficient care vă ajută în creșterea vânzărilor. Prin marketing, produsele și serviciile, care sunt unice și de înaltă calitate, captează atenția grupului țintă și, în acest proces, completat de procesul efectiv de vânzare prospecții devin clienți.

Prin intermediul programelor de training, personalul își poate dezvolta cunoștințele și abilitățile de gestionare a interacțiunilor cu clienții, fiind mai productivi, mai rapizi și mai eficienți. Nu doar agenții de vânzări sunt importanți în acest proces, dar și personalul destinat să gestioneze relațiile cu clienți după ce procesul de vânzare s-a încheiat. Clienți existenți ai companiei sunt o resursă importantă pentru a asigura creșterea vânzărilor, deoarece utilizează deja produsele sau serviciile companie și au încredere suficientă în dvs. pentru a face achiziții. Ei ar trebui să fie epicentrul eforturilor de marketing ale companie, dar și să dispună de servicii înalte de customer service.

Pentru pentru a afla în ce măsură compania dumneavoastră satisface aceste criterii de maximizare a vânzărilor și a identifica soluțiile care se potrivesc cel mai bine afacerii vă invităm să completați chestionarul de mai jos.

Durata de completare: 7-8 minute (30 întrebări).

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart