Marketing in firmele de avocatura

In mediul de afaceri actual serviciile profesionale se confrunta cu o competitie crescanda, diminuarea cererii si cresterea disponibilitatii serviciilor substitut (resurse online).Conform unei ...
In mediul de afaceri actual serviciile profesionale se confrunta cu o competitie crescanda, diminuarea cererii si cresterea disponibilitatii serviciilor substitut (resurse online).Conform unei ...
Desi majoritatea persoanelor isi doresc sa fie capabile sa faca mai multe lucruri simultan, multe studii au demonstrat ca multitasking-ul genereaza de fapt pierderea a 20-40% din timp, in functie de ...
In perioada recesiunii firmele de avocatura se confrunta cu un mediu destul de provocator, in care gestionarea unei situatii de criza devine coplesitoare. In ciuda revenirii sectorului dupa ultima ...
In realizarea politicii de marketing firmele de avocatura au preluat principiile generale de marketing si le-au adaptat pentru serviciile juridice. Rezumandu-se la activitatile clasice de marketing, ...
Managementul de proiect reprezinta o abordare bine definita a gestionarii si controlului introducerii de noi initiative de dezvoltare a companiei (biroului) de avocatura sau de schimbare ...
Pe piata serviciilor de avocatura, caracterizata ca un mediu dinamic, competitiv si cu asteptari crescande privind performanta, succesul vine atat din deciziile luate pentru a ramane cu un pas ...
Exista oportunitati legate de cererea pentru servicii de asistenta si reprezentare in instanta, care constituie domeniul rezervat avocatilor si, pe alta parte, pentru consilierea juridica care poate ...
In contextul economic actual, caracterizat prin hiperconcurenta pe toate tipurile de piete si globalizare, managementul relatiei cu clientii este unul din elementele cheie ale profitabilitatii, ...
In activitatea oricarei firme de avocatura, indiferent de pozitia detinuta pe piata sau de dimensiunea acesteia, poate sa apara un moment in care, desi s-au parcurs toate etapele necesare ori s-au ...
Cat de mult v-ati lovit de necesitatea schimbarii in ultima perioada? In prezent schimbarile in cadrul unei organizatii au devenit un element de rutina, fie ca este vorba de adaptarea la un nou ...
În cadrul metodologiei BTM, etapa de proiectare a strategiei de transformare organizațională leagă programul de transformare de schimbările fundamentale ale mediului de afaceri și ale direcției de ...
Exista anumite diferențe între managementul de program și cel de proiect, iar cunoașterea sarcinilor și responsabilităților fiecărui manager este vitală pentru buna dezvoltare a afacerii. ...