CÂT DE EFICIENT(Ă) SUNTEȚI ÎN INTERACȚIUNEA CU CLIENȚII?

1
atragerea clienților, tipuri de relatii cu clientii, relatia cu clientii, managementul relatiilor cu clienti, imbunatatirea relatiei cu clientii, strategii de comunicare cu clientii, comunicarea cu clientul, relatiile cu clientii, interactiunea cu clientii, comunicarea cu clientii dificili, gaseste clienti, castigarea de noi clienti, metode de a atrage clienti, atragerea clientilor, fidelizarea clientilor, retentia clientilor, importanta clientilor

Fiecare companie are nevoie de clienți, iar găsirea, atragerea și păstrarea acestora sunt elemente cheie în succesul unei afaceri. Pe o piața competitivă, unde consumatorii sunt „răsfățați” cu mii de opțiuni din care să aleagă și în care părerea celorlalți contează, definirea clară a pieței țintă, cunoașterea și atragerea clienților reprezintă primul pas.

Convingerea lor poate fi rapidă folosind o forță de vânzări eficientă, iar retenția și construirea unei relații solide cu clienții asigură succesul pe termen lung. În toate aceste etape este important să conectați mesajele transmise de companie cu motivațiile, factorii de influență și experiențele potențialilor clienți.

Clienții fericiți generează la rândul lor mai mulți clienți și ciclul se reia. În fiecare etapă a procesului de interacțiune – de la atragerea la retenția clienților –  trebuie să creați afinitate față de brand și companie prin valorile transmise, să identificați empatic probleme cu care se confruntă și să sugerați soluții care să răspundă nevoilor și dorințelor lor reale.

Pentru a evalua obiectiv eficiența companiei dumneavoastră în ceea ce privește interacțiunea cu clienții, pe toate palierele de manifestare a acesteia, dar și pentru a identifica soluțiile care vi se potrivesc cel mai bine pentru eficientizarea acestor procese, vă invităm să completați chestionarul de mai jos.

Durata de completare: 10-12 minute (66 întrebări).

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart