Performanța agenților de vânzări
1.000 lei
Rapoartele de vânzări oferă o imagine de ansamblu asupra performanței de vânzări ale companiei și vă ajută să identificați potențiale oportunități în piață, care vă pot îmbunătăți rezultatele generale la nivel de companie.
Rapoartele de vânzări pot include diferiți indicatori, precum numărul de prospecți generați prin apelarea „la rece” sau durata de închidere a unei vânzări. Un model tipic de raport de vânzări săptămânal poate monitoriza numărul de tranzacții sau veniturile generate de echipă. Prin intermediul unui raport de vânzări lunar puteți analiza performanța fiecărui agent de vânzări și a întregii echipe.
Rapoartele de vânzări monitorizează activitățile finalizate de membrii echipei și numărul de task-uri încheiate per utilizator, și analizează performanța în raport cu o perioadă anterioară și timpul necesar pentru fiecare activitate.
Odată ce înțelegeți diferitele etape care trebuie măsurate, vă puteți da seama ce tip de date doriți. De obicei, datele sunt clasificate într-una dintre cele două categorii:
- Informațiile cantitative – oferă date numerice despre activitatea echipei. Acestea constau în:
- Numărul de apeluri telefonice efectuate
- Numărul de e-mailuri trimise
- Numărul de demonstrații prezentate
- Numărul de oferte prezentate
- Durata medie a ciclurilor de vânzare
- Timpul petrecut la telefon
- Sursele de clienți potențiali
- Informații calitative – analizează comportamentul din spatele datelor numerice. Acestea monitorizează:
- Obiecțiile clienților
- Motivele care stau la baza achiziției
- Productivitatea echipei
Atunci când analizați atât activitatea de vânzări cantitativă, cât și cea calitativă, puteți obține o perspectivă aprofundată asupra eficienței echipei de vânzări. Cu ajutorul rapoartelor de vânzări puteți să luați decizii mai bune cu privire la procesul de vânzări.
Rapoartele de vânzări sunt un instrument util pentru:
- creșterea productivității
- evaluarea activității agenților
- stabilirea unor obiective realiste
- gestionarea eficientă a pipeline-ului
- optimizarea procesului de vânzare
- îmbunătățirea procesului de luare a deciziilor
- motivarea și creșterea încrederii agenților de vânzări
- generarea unui sentiment de responsabilitate în raport cu activitățile date
- Template interactiv, gata de utilizare
- Design atractiv, ușor de urmărit
- Secțiuni de input personalizabile, cu exemple și informații pre-completate
- Formule predefinite, fără risc de suprascriere
- Tablou de bord interactiv, cu reprezentări grafice și opțiuni de filtrare
- Navigare rapidă în document, meniu intuitiv
- Nu necesită cunoaștere avansată a pachetului Microsoft Office
1.000 lei
Related Products
1.000 lei