Analiza competențelor de bază
300 lei
Competențele de bază reprezintă resursele și capacitățile care se pot constitui în avantaje strategice ale unei companii. Printre competențele de bază se numără competențele tehnice, de cercetare-dezvoltare sau de producție, gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții sau existența unor procese extrem de eficiente. Cu alte cuvinte, fiecare firmă are un domeniu specific în care excelează în raport cu concurenții săi.
Pentru ca o competență / caracteristică de business să fie considerată de bază trebuie să îndeplinească trei criterii:
- Oferă acces la o mare varietate de piețe
- Generează beneficii pentru clienți
- Creează un avantaj unic pentru companie
Beneficii
Dezvoltarea competențelor de bază permite organizațiilor să:
- creeze și exploateze un avantaj competitiv, crescând vânzările și profiturile
- se diferențieze de rivalii din industrie
- reducă semnificativ costurile
- susțină inovarea în dezvoltarea unor noi produse sau servicii
- crească nivelul de calitate a produselor
- crească gradul de conștientizare a brandului
- se adapteze la piața în care activează
Avantaje
- Template ușor de înțeles cu structură predefinită
- Opțiuni de filtrare pentru rapiditate în selecția de informații
- Instrucțiuni de completare
- Scorare rapidă prin liste de tip drop-down
- Nu necesită cunoaștere avansată a pachetului Microsoft Office
Analiza competențelor de bază
300 lei
Related Products
Ciclul PDCA
★★★★★
1.000 lei
300 lei
SKU: MPRO072224
Categories: Instrumente Manageriale, Marketing
Tags: calcule predefinite, coduri de culoare, completare drop-down, optiune de sortare
9.5
Expert ScoreRead review