Managementul activităților
300 lei
O listă de sarcini este de fapt o listă de prioritizare a tuturor activităților care trebuie îndeplinite într-un anumit interval de timp pentru a asigura operaționalizarea unui departament. De obicei aceste liste sunt create la începutul unui proiect și sunt agreate de întreaga echipă. Managementul activităților ajută la crearea unui sentiment de control la nivelul angajaților pentru ca aceștia să nu se simtă copleșiți de task-urile ce le sunt alocate.
Listele de sarcini permit ajută și la stabilirea obiectivelor pe termen lung și pe termen scurt. Pe măsură ce fiecare obiectiv este îndeplinit, acesta poate fi bifat de pe listă, iar angajatul se poate concentra pe următorul. Listele de sarcini îi ajută pe angajați să aibă un sentiment de realizare și are ca rezultat o satisfacție mai mare în desfășurarea activităților. În crearea unei liste de sarcini stabiliți:
- etapele și activitățile care trebuie prioritizate pe baza anumitor criterii
- timpul aloca,t fiecărei sarcini (ar trebui să fie între 4 și 40 de ore)
- modul cum veți estima, atribui și urmări fiecare activitate
- modul în care vă asigurați că estimările sunt făcute cu input din partea unor experți
- Livrarea rapidă – împărțirea unui proiect în sarcini vă permite să le delegați eficient membrilor echipei și să le executați în paralel.
- Reducerea riscurilor – când împărțiți un proiect în sarcini reduceți, de asemenea, riscul. Astfel, atunci când o sarcină este întârziată, întregul proiect nu este și el în pericol.
- Îmbunătățirea productivității – echipa va lucra eficient atunci când va ști exact ce și când trebuie făcut. În caz contrar riscați ca membrii echipei să piardă timp.
- Motivarea echipei – pe măsură ce sarcinile sunt bifate, o echipă își poate vedea progresul și rămâne motivată.
- Urmărirea progresului – părțile interesate și clienții pot vedea progresul unui proiect pe măsură ce sarcinile sunt îndeplinite. De asemenea, se creează o oportunitate de a obține un feedback intermitent.
- Reducerea stresului – planificarea activităților pe care doriți să le realizați vă poate ajuta să vă organizați fluxul de lucru și să eliminați sentimentul de copleșire.
- Template ușor de utilizat cu structură predefinită
- Opțiuni de filtrare pentru rapiditate în selecția de informații
- Analiză medie la nivel de proiect, generată automat pe baza datelor introduse
- Instrucțiuni și exemple de completare, fără risc de suprascriere
- Scorare rapidă prin liste de tip drop-down
- Nu necesită cunoaștere avansată a pachetului Microsoft Office
300 lei
Related Products
Performanța agenților de vânzări
300 lei