PIATA DE RETAIL ROMANIA 2022
9.000 lei
CARACTERISTICI
- Numar de pagini 55
- Format .pdf
- Perioada 2013-2021
- Limba de redactare – Engleza
DESCRIERE STUDIU
Această studiu realizează o analiză amănunțită a pieței de Retail FMCG din România pe principalele segmente: hypermarket, supermarket, cash & carry, magazine cu discount și de proximitate. Pentru a înțelege evoluția pieței locale în perioada 2013-2021 și tendințele acesteia, primul capitol al cercetării analizează dinamica piețelor la nivel mondial și european, precum și perspectivele acestora. Pentru piața internațională sunt furnizate date istorice pentru 2013-2021 și prognoze pentru 2025, dar și informații cu privire la principalele companii concurente.
O analiză a mediului macroeconomic românesc este punctul de plecare pentru a evalua și analiza pieța locală de Retail. Valoarea totală a pieței (și a principalelor segmente ale acesteia) a fost determinată pe baza raportărilor din domeniu. Fiecare segment al pieței este detaliat prin: evoluția și caracteristicile specifice din perioada 2013-2021; analiza celor mai importanți 10 jucători de pe piață, a datele lor financiare și a indicatorilor de performanță din ultimii 9 ani.
În completarea studiului pieței locale de Retail s-a realizat o analiză a sectorului pe coduri CAEN, pe baza valorilor cumulate (totalul companiilor care au declarat acest domeniu ca activitate principală) la nivel național. Companiile au fost structurate în 12 grupe după criteriul cifrei de afaceri: 0, 0-100 Mii EUR, 100-500 Mii EUR, 500 – 1.000 Mii EUR, 1-5 Mil. EUR, 5-10 Mil. EUR, 10-20 Mil. EUR, 20-50 Mil. EUR, 50-100 Mil. EUR, 100-500 Mil. EUR, 500-1000 Mil. EUR și peste 1000 Mil. EUR. Această analiză presupune o revizuire amănunțită a celor mai importanți indicatori financiari, precum: cifra de afaceri, profitul net, marja de profit, numărul total de companii, numărul de companii cu pierdere / profit, numărul de angajați, durata de rotație a creanțelor pentru 2013-2021.
Pentru a sprijini companiile din România, dar și companiile străine care intenționează să intre pe această piață, în cadrul studiului au fost incluse și următoarele tipuri de analize: analiza Porter, analiza PEST și analiza lanțului valoric. De asemenea, analiza pieței de Retail din România conține și o listă a celor mai importanți factori care influențează activitatea companiilor de pe piață, precum și o serie de recomandări manageriale.
Datele privind piața de Retail au fost obținute și prelucrate dintr-o varietate de surse: Institutul Național de Statistică, Comisia Națională pentru Prognoză, Banca Națională a României, Oficiul Național al Registrului Comerțului, Ministerul Finanțelor, Euromonitor, Business Monitor International, Retail – FMCG, raportări ale principalilor competitori de pe piață.
CONDITII DE LIVRARE
Se va livra în 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, timp necesar actualizării.
PREZENTARE REZUMATIVA
I. PIAȚA INTERNAȚIONALĂ DE RETAIL 2013-2021
1.2. Situația pieței la nivel european 2021
2.2. Dezvoltare imobiliară pe segmentul retail 2021
2.3. Repere ale dezvoltării pieței de retail FMCG 2013-2021
2.4. Perspectiva pieței de retail FMCG 2021-2025
2.5. Structura pieței de retail FMCG pe tipul de magazine 2013-2021
2.6. Private label și profilul consumatorului 2021
3.2. Segmentul supermarket 2013-2021
3.3. Segmentul cash & carry 2013-2021
3.4. Segmentul magazinelor de discount 2013-2021
3.5. Segmentul magazinelor de proximitate 2013-2021
3.6. Comerț online 2013-2021
V. ANALIZA MEDIULUI CONCURENȚIAL 2013-2021
5.2. Mediul concurențial – Prezentarea principalilor competitori 2013-2021
6.2. Analiza Porter
6.3. Analiza PEST
6.4. Factorii de influență
6.5. Recomandări
- Evoluția vânzărilor în retail vs vânzările de alimente la nivel mondial 2013-2021
- Structura veniturilor pe piața europeană de retail 2021
- Structura investițiilor în spații de retail 2021
- Suprafața de vânzare pe cap de locuitor – 2021 – Piața din Europa de Est
- Top 10 retaileri la nivel european 2021 (după cifra de afaceri)
- Evoluția PIB (2013-2021) – Piața din România
- Investiții străine directe (2013-2021) – Piața din România
- Rata inflației (2013-2021) – Piața din România
- Cursul de schimb (2013-2021) – Piața din România
- Chiria spațiilor de retail 2021 vs 2020 – Piața din România
- Structura stocului de spații de retail 2021 – Piața din România
- Evoluția numărului de magazine deschise (2013-2021) – Piața din România
- Dinamica pieței de retail FMCG 2013-2021 – Piața din România
- Dinamica vânzărilor retail FMCG pe locuitor 2013-2021 – Piața din România
- Cota de piață a principalilor competitori de pe piața retail FMCG – Piața din România
- Segmentarea pieței după tipul de magazin – 2021 – Piața din România
- Segmentarea pieței după tipul de vânzare 2020 vs. 2021 – Piața din România
- Ponderea produselor private label în valoarea vânzărilor (2021) – Piața din România
- Evoluția vânzărilor pe segmentul hipermarket (2013-2021) – Piața din România
- Evoluția numărului de magazine deschise (2020-2021) – Piața din România
- Numărul total de magazine 2020 vs. 2021 – Piața din România
- Evoluția vânzărilor pe segmentul supermarket (2013-2025) – Piața din România
- Numărul de magazine noi (2021 vs 2020) – Piața din România
- Evoluția vânzărilor (2013-2021) – magazine de discount – Piața din România
- Previziunea vânzărilor (2021-2025) – magazine de discount – Piața din România
- Evoluția vânzărilor pe segmentul magazine de proximitate (2013-2021) – Piața din România
- Evoluția vânzărilor online (2013-2021) – Piața din România
- Frecvența de cumpărare 2021 – Piața din România
- Categorii de produse după ponderea numărului de cumpărători (2013-2021) – Piața din România
- Cifra de afaceri (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021- Piața din România
- Structura pieței 2021 – ponderea grupurilor de companii pe criteriul cifrei de afaceri – Piața din România
- Numărul de companii 2013-2021 – Piața din România
- Variația cifrei de afaceri (2021 vs 2020) vs. Variația numărului de firme (2021 vs 2020) – Piața din România
- Număr de angajați (total CAEN) 2021; 2020 – Piața din România
- Marja profitului net mediu (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Durata medie de rotația a creanțelor (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Cifra de afaceri / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 -Piața din România
- Cifra de afaceri / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Profitabilitatea medie 2013-2021 – Piața din România
- Variația cifrei de afaceri (2021 vs 2020) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2021 vs 2020) – Piața din România
- Variația cifrei de afaceri (2021 vs 2013) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2021 vs 2013) – Piața din România
- Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a primilor 10 jucători (2013-2021) – Piața din România
- Cifra de afaceri / angajat (Top 10 producători) (2013-2021) – Piața din România
- Marja de profit net a Top 10 producători (2013-2021) – Piața din România
- Profit net / angajat (Top 10 producători) (2013-2021) – Piața din România
- Ponderea fiecărei companii în numărul total de angajați a Top 10 producători (2013-2021) – Piața din România
- Indicatori financiari (cifră de afaceri / angajat și profit net / angajat) în perioada 2013-2021, pentru fiecare jucător din Top 10 producători – Piața din România
- Top 5 jucători la nivel mondial 2021 (după cifra de afaceri)
- Indicatori ai pieței imobiliare de retail în marile orașe 2021 – Piața din România
- Top magazine deschise 2021 – Piața din România
- Top 10 unități FMCG 2021 – Piața din România
- Numărului de unități hypermarket 2021 – Piața din România
- Real 2021 – magazine, vânzări, vânzări medii / magazin, acoperire națională – Piața din România
- Auchan 2021 – magazine, vânzări, vânzări medii / magazin, acoperire națională – Piața din România
- Cora 2021 – magazine, vânzări, vânzări medii / magazin, acoperire națională – Piața din România
- Principalii competitori segmentul supermarket – 2021 – Piața din România
- Metro Cash & Carry 2021 – magazine, vânzări, vânzări medii / magazin, acoperire națională – Piața din România
- Selgros Cash & Carry 2021 – magazine, vânzări, vânzări medii / magazin, acoperire națională – Piața din România
- Metro Punct 2021 – magazine, acoperire națională – Piața din România
- Penny 2021 – magazine, vânzări medii / magazin – Piața din România
- Profi 2021 – magazine, vânzări medii / magazin – Piața din România
- Kaufland 2021 – magazine, vânzări medii / magazin – Piața din România
- Principalele companii pe segmentul magazinelor de proximitate – 2021 – Piața din România
- companii cu profit 2013-2021 – Piața din România
- companii cu pierdere 2013-2021 – Piața din România
- Marja profitului net (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Durata de rotație creanțe (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Profit / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Profit / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Evoluția cifrei de afaceri (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
- Cifra de afaceri / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
- Evoluția profitului net (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
- Profit net / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
- Număr de angajați (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
- Indicatori financiari (cifră de afaceri / angajat și profit net / angajat) în perioada 2013-2021, pentru fiecare jucător din Top 10 – Piața din România