PIATA DE RETAIL ROMANIA 2021

9.000 lei

SKU: 3df8233a1f8d Category:
CARACTERISTICI
  • Numar de pagini 55
  • Format .pdf
  • Perioada 2012-2020
  • Limba de redactare – Engleza
DESCRIERE STUDIU

Această studiu realizează o analiză amănunțită a pieței de Retail FMCG din România pe principalele segmente: hipermarket, supermarket, cash & carry, magazine cu discount și de proximitate. Pentru a înțelege evoluția pieței locale în perioada 2012-2020 și tendințele acesteia, primul capitol al cercetării  analizează dinamica piețelor la nivel mondial și european, precum și perspectivele acestora. Pentru piața internațională sunt furnizate date istorice pentru 2012-2020 și prognoze pentru 2025, dar și informații cu privire la principalele companii concurente.

O analiză a mediului macroeconomic românesc este punctul de plecare pentru a evalua și analiza pieța locală de Retail. Valoarea totală a pieței (și a principalelor segmente ale acesteia) a fost determinată pe baza raportărilor din domeniu. Fiecare segment al pieței este detaliat prin: evoluția și caracteristicile specifice din perioada 2012 – 2020; analiza celor mai importanți 10 jucători de pe piață, a datele lor financiare și a indicatorilor de performanță din ultimii nouă ani.

În completarea studiului pieței locale de Retail s-a realizat o analiză a sectorului pe coduri CAEN, pe baza valorilor cumulate (totalul companiilor care au declarat această ca activitate principală) la nivel național. Companiile au fost structurate în 12 grupe după criteriul cifrei de afaceri: 0, 0-100 Mii EUR, 100-500 Mii EUR, 500 – 1.000 Mii EUR, 1-5 Mn. EUR, 5-10 Mn. EUR, 10-20 Mn. EUR, 20-50 Mn. EUR, 50-100 Mn. EUR, 100-500 Mn. EUR, 500-1000 Mn. EUR și peste 1000 Mn. EUR. Aceasta analiză presupune o revizuire amănunțită a celor mai importanți indicatorii financiari, precum: cifra de afaceri, profitul net, marja de profit, numărul total de companii, numărul de companii cu pierdere / profit, numărul de angajați, durata de rotație a creanțelor pentru 2012 – 2020.

Pentru a sprijini companiile din România, dar și companiile străine care intenționează să intre pe această piață, în cadrul studiului au fost incluse și următoarele tipuri de analize: analiza Porter, analiza PEST și analiza lanțului valoric. De asemenea, analiza pieței de Retail din România conține și o listă a celor mai importanți factori care influențează activitatea companiilor de pe piață, precum și o serie de recomandări manageriale.

Datele privind piața de Retail au fost obținute și prelucrate dintr-o varietate de surse: Institutul Național de Statistică, Comisia Națională pentru Prognoză, Banca Națională a României, Oficiul Național al Registrului Comerțului, Ministerul Finanțelor, Euromonitor, Business Monitor International, Retail – FMCG, raportări ale principalilor competitori de pe piață.

CONDITII DE LIVRARE
Se va livra în 5 zile de la confirmarea comenzii, timp necesar actualizării.
PREZENTARE REZUMATIVA
REZUMAT
I. PIAȚA INTERNAȚIONALĂ DE RETAIL 2012-2020
1.1. Dinamica pieței mondiale 2012-2020
1.2. Situația pieței la nivel european 2020
II. PIAȚA DE RETAIL ÎN ROMÂNIA 2012-2020
2.1. Repere ale contextului macroeconomic intern 2012-2020
2.2. Dezvoltare imobiliară pe segmentul retail 2020
2.3. Repere ale dezvoltării pieței de retail FMCG 2012-2020
2.4. Perspectiva pieței de retail FMCG 2021-2025
2.5. Structura pieței de retail FMCG pe tipul de magazine 2012-2020
2.6. Private label și profilul consumatorului 2020
III. Segmentele pieței de retail FMCG 2012-2020
3.1. Segmentul hipermarket 2012-2020
3.2. Segmentul supermarket 2012-2020
3.3. Segmentul cash & carry 2012-2020
3.4. Segmentul magazinelor de discount 2012-2020
3.5. Segmentul magazinelor de proximitate 2012-2020
3.6. Comerț online 2012-2020
IV. ANALIZA PIEȚEI PE CODURI CAEN 2012-2020
V. ANALIZA MEDIULUI CONCURENȚIAL 2012-2020
5.1. Mediu concurențial – Top 10 companii 2012-2020
5.2. Mediul concurențial – Prezentarea principalilor competitori 2012-2020
VI. CONSULTANȚĂ MANAGERIALĂ
6.1. Analiza lanțului valoric
6.2. Analiza Porter
6.3. Analiza PEST
6.4. Factorii de influență
6.5. Recomandări
  1. Evoluția vânzărilor în retail vs vânzările de alimente la nivel mondial 2012-2020
  2. Structura veniturilor pe piața europeană de retail 2020
  3. Structura investițiilor în spații de retail 2020
  4. Suprafața de vânzare pe cap de locuitor – 2020 – Piața din Europa de Est
  5. Top 10 retaileri la nivel european 2020 (după cifra de afaceri)
  6. Evoluția PIB (2012-2020) – Piața din România
  7. Investiții străine directe (2012-2020) – Piața din România
  8. Rata inflației (2012-2020) – Piața din România
  9. Cursul de schimb (2012-2020) – Piața din România
  10. Chiria spațiilor de retail 2020 vs 2019 – Piața din România
  11. Structura stocului de spații de retail 2020 – Piața din România
  12. Evoluția numărului de magazine deschise (2012-2020) – Piața din România
  13. Dinamica pieței de retail FMCG 2012-2020 – Piața din România
  14. Dinamica vânzărilor retail FMCG pe locuitor 2012-2020 – Piața din România
  15. Cota de piață a principalilor competitori de pe piața retail FMCG – Piața din România
  16. Segmentarea pieței după tipul de magazin – 2020 – Piața din România
  17. Segmentarea pieței după tipul de vânzare 2019 vs. 2020 – Piața din România
  18. Ponderea produselor private label în valoarea vânzărilor (2020) – Piața din România
  19. Evoluția vânzărilor pe segmentul hipermarket (2012-2025) – Piața din România
  20. Evoluția numărului de magazine deschise (2019 – 2020) – Piața din România
  21. Numărul total de magazine 2019 vs. 2020 – Piața din România
  22. Evoluția vânzărilor pe segmentul supermarket (2012-2025) – Piața din România
  23. Numărul de magazine noi (2020 vs 2019) – Piața din România
  24. Evoluția vânzărilor (2012 – 2020) – magazine de discount – Piața din România
  25. Previziunea vânzărilor (2021-2025) – magazine de discount – Piața din România
  26. Evoluția vânzărilor pe segmentul magazine de proximitate (2012-2020) – Piața din România
  27. Evoluția vânzărilor online (2012-2020) – Piața din România
  28. Frecvența de cumpărare 2020 – Piața din România
  29. Categorii de produse după ponderea numărului de cumpărători (2012-2020) – Piața din România
  30. Cifra de afaceri (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012 – 2020 – Piața din România
  31. Structura pieței 2020 – ponderea grupurilor de companii pe criteriul cifrei de afaceri – Piața din România
  32. Numărul de companii 2012-2020 – Piața din România
  33. Variația cifrei de afaceri (2020 vs 2019) vs. Variația numărului de firme (2020 vs 2019) – Piața din România
  34. Număr de angajați (total CAEN) 2020; 2019 – Piața din România
  35. Marja profitului net mediu (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012 – 2020 – Piața din România
  36. Durata medie de rotația a creanțelor (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012 – 2020 – Piața din România
  37. Cifra de afaceri / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012 – 2020 -Piața din România
  38. Cifra de afaceri / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012 – 2020 – Piața din România
  39. Profitabilitatea medie 2012 – 2020 – Piața din România
  40. Variația cifrei de afaceri (2020 vs 2019) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2020vs2019) – Piața din România
  41. Variația cifrei de afaceri (2020 vs 2012) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2020 vs 2012) – Piața din România
  42. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a primilor 10 jucători (2012-2020) – Piața din România
  43. Cifra de afaceri / angajat (Top 10 producători) (2012-2020) – Piața din România
  44. Marja de profit net a Top 10 producători (2012-2020) – Piața din România
  45. Profit net / angajat (Top 10 producători) (2012-2020) – Piața din România
  46. Ponderea fiecărei companii în numărul total de angajați a Top 10 producători (2012-2020) – Piața din România
  47. Indicatori financiari (cifră de afaceri / angajat și profit net / angajat) în perioada 2012-2020, pentru fiecare jucător din Top 10 producători – Piața din România
  1. Top 5 jucători la nivel mondial 2020 (după cifra de afaceri)
  2. Indicatori ai pieței imobiliare de retail în marile orașe 2020 – Piața din România
  3. Top magazine deschise 2020 – Piața din România
  4. Top 10 unități FMCG 2020 – Piața din România
  5. Numărului de unități hypermarket 2020 – Piața din România
  6. Real 2020 – magazine, vânzări, vânzări medii / magazin, acoperire națională – Piața din România
  7. Auchan 2020 – magazine, vânzări, vânzări medii / magazin, acoperire națională – Piața din România
  8. Cora 2020 – magazine, vânzări, vânzări medii / magazin, acoperire națională – Piața din România
  9. Principalii competitori segmentul supermarket – 2020 – Piața din România
  10. Metro Cash & Carry 2020 – magazine, vânzări, vânzări medii / magazin, acoperire națională – Piața din România
  11. Selgros Cash & Carry 2020 – magazine, vânzări, vânzări medii / magazin, acoperire națională – Piața din România
  12. Metro Punct 2020 – magazine, acoperire națională – Piața din România
  13. Penny 2020 – magazine, vânzări medii / magazin – Piața din România
  14. Profi 2020 – magazine, vânzări medii / magazin – Piața din România
  15. Kaufland 2020 – magazine, vânzări medii / magazin – Piața din România
  16. Principalele companii pe segmentul magazinelor de proximitate – 2020 – Piața din România
  17. companii cu profit 2012 – 2020 – Piața din România
  18. companii cu pierdere 2012 – 2020 – Piața din România
  19. Marja profitului net (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012 – 2020 – Piața din România
  20. Durata de rotație creanțe (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012 – 2020 – Piața din România
  21. Profit / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012 – 2020 – Piața din România
  22. Profit / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012 – 2020 – Piața din România
  23. Evoluția cifrei de afaceri (Top 10 companii) (2012 – 2020) – Piața din România
  24. Cifra de afaceri / angajat (Top 10 companii) (2012 – 2020) – Piața din România
  25. Evoluția profitului net (Top 10 companii) (2012 – 2020) – Piața din România
  26. Profit net / angajat (Top 10 companii) (2012 – 2020) – Piața din România
  27. Număr de angajați (Top 10 companii) (2012 – 2020) – Piața din România
  28. Indicatori financiari (cifră de afaceri / angajat și profit net / angajat) în perioada 2012-2020, pentru fiecare jucător din Top 10 – Piața din România
PIATA DE RETAIL ROMANIA 2021
PIATA DE RETAIL ROMANIA 2021

9.000 lei

error: Content is protected !!
Register New Account
Reset Password
Shopping cart