MANAGERUL DE PROIECT – Rol si responsabilitati

0
MANAGERUL DE PROIECT – Rol si responsabilitati

Din dorinta de a fi performante si de a fi competitive, organizatiile identifica nevoi, definesc obiective clare, planifica activitati, aloca resurse si urmaresc atingerea unor rezultate cat mai eficiente. Cu toate acestea, in realitate, sunt proiecte care au succes si proiecte care esueaza. Pe langa aspecte legate de contextul ales, de riscurile manifestate, de corectitudinea estimarilor si analizelor, unul dintre factorii importanti care fac diferenta dintre reusita sau esecul unui proiect este reprezentat de managerul de proiect.

Managerul de proiect este persoana desemnata sa coordoneze, verifice, coreleze activitatea intregii echipe de proiect, in cadrul tuturor activitatilor desfasurate, pe toata perioada de implementare si chiar in perioada ex-post a proiectului.

Cu cat organizatia isi stabileste un  profil cat mai detaliat, cu cat stabileste de la inceput ce doreste de la managerul de proiect, cu atat isi va mari sansele de a face diferenta la final intre un proiect excelent si un proiect slab sau esuat.

RESPONSABILITATILE MANAGERULUI DE PROIECT

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart