MODELUL KOTLER – intelegerea factorilor care determina succesul companiei

1
modelul kotler , pozitionarea pe piata , pret-calitate

Ce factori luati in considerare inainte de a face o achizitie? Urmariti calitatea in cazul cumpararii unui produs sau criteriul de achizitie este pretul? Ori achizitia are la baza un mix intre cele doua criterii? Strategiile de pret reprezinta una dintre cele mai mari provocari ale organizatiilor. Relatia intre pretul unui produs si calitatea acestuia, respectiv valoarea perceputa de clienti, este adesea factorul care influenteaza strategia de achizitionare.

Matricea pret-calitate elaborata de Philip Kotler prezinta o maniera simpla de a rezolva dilema corelarii intre valoarea oferita de produs cu strategia de pret. Daca doriti sa proiectati strategia companiei cu privire la calitatea produsului si pretul practicat sau sa intelegeti mai bine strategia concurentilor, respectiv sa definiti pozitionarea pe piata a organizatiei dumneavoastra, folositi modelul Kotler pret-calitate.

Conținut accesibil doar conturilor plătite:


PREMIUM ANUAL

SMART CEO

100 lei / luna 400 lei / luna
Înțelegerea Pieței Rezultate Rapide

Register New Account
Reset Password
Shopping cart