Studiul „Industria Cosmetică – România 2015–2028” oferă o analiză detaliată a unei piețe dinamice, cu o valoare totală de peste 1,5 Mld. EUR și cu perspective de creștere în următorii ani. Cercetarea acoperă principalele segmente ale industriei: cosmetice, produse pentru îngrijirea pielii, parfumuri și produse pentru îngrijirea personală.

Analiza începe cu o privire de ansamblu asupra evoluției pieței globale și europene începând din 2015 și include prognoze realiste până în 2028, oferind parametrii specifici contextului internațional necesari pentru înțelegerea tendințelor care modelează cererea și structura pieței din România. Studiul acordă o atenție specială tendințelor privind tranziția către produse naturale, influența segmentului online, inovațiile bazate pe tehnologii AI și preferințele noilor generații de consumatori.

Pentru piața locală studiul oferă o analiză detaliată și structurată pe fiecare segment al industriei cosmetice, punând în evidență atât evoluțiile istorice, cât și perspectivele de creștere. Segmentul produselor premium și cel al dermatocosmeticelor se evidențiază ca fiind cele mai dinamice și cu potențial ridicat de creștere, alimentată de o schimbare vizibilă a comportamentului de consum. Acest context reflectă o maturizare treptată a pieței locale și o orientare clară către produse care contribuie la starea de bine și care respectă standardele de sănătate și siguranță tot mai cerute de noile generații de consumatori.

Pentru aprofundarea dinamicii pieței locale studiul include analiza competitivă a principalilor jucători pe segmentele pieței – parfumuri: Avon Cosmetics Romania, Sarantis Romania, Sephora Cosmetics Romania, Parfumerie Douglas, Cosmetics Oriflame Romania, Estee Lauder Romania, Green Net, Romscent Trading, Orbico Beauty, Niran Co. Products, Yves Rocher Romania, Ina International (Marionnaud), Beauty Mania, Loxan Atracktive, Madison Rand Promotions, Geisha Perfumes, Eyfel Cosmetics, Orient Note, Manil Distribution, Laboratoarele Magistra Bucuresti Geneve, Elysee Concept – și cosmetice – L’Oreal Romania, Farmec, Amway Romania Marketing, Forever Living Products, Naos Skin Care Romania, Nu Skin Enterprises, Sabon Holdings, Ivatherm, Nala Cosmetics, Gerocossen, Cosmetic Plant Prodcom, Genna Co, Genmar Cosmetics, Ginkgo Romania, Transvital Cosmetics, Exhelios, Sabio Cosmetics, Asept Laboratories, Lotus ’95 Cosmetics, Diemer, Trio Verde, Crème Apothecary, Techirghiol Farma Cosmetics, Etera Prod, Manicos. Analiza prezentă evoluția financiară pe o perioadă de 7 ani, cu detalii privind cifra de afaceri, marja de profit net, productivitatea angajaților și ponderea fiecărei companii în totalul pieței. Studiul sintetizează și situația companiilor est-europene care au explorat oportunitățile oferite de e-commerce lansând pe piața locală platforme de vânzare online a brandurilor cosmetice și de înfrumusețare, printre aceste se numără: Notino, s.r.o. (SRL) (notino.ro), El Nino parfum (parfimo.ro), La MakeUp (makeup.ro), Praxcom Kft. (parfumexpress.ro).

În sprijinul decidenților și investitorilor raportul include analiza lanțului valoric, evidențiind vulnerabilitățile de natură logistică, analiza Porter, care conturează presiunile competitive în contextul importurilor masive, precum și o analiză PEST, care scoate în evidență riscurile macroeconomice, instabilitatea fiscală și dependența de infrastructura subdezvoltată.

Informațiile și datele privind Industria Cosmetică au fost obținute din mai multe surse: Comisia Europeană, Institutul Național de Statistică, Oficiul Național al Registrului Comerțului, Ministerul Finanțelor, Statista, Euromonitor, Nielsen, Harvard Business School, CBInsights, sondaje/interviuri cu principalii jucători.

 

 

CARACTERISTICI

    • Numar de pagini: 113
    • Format .pdf
    • Perioada 2015-2028
    • Limba de redactare – Română

CONDITII DE LIVRARE
Se va livra în 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, timp necesar actualizării

 

 

CUPRINS

I. PIAȚA INȚERNATIONALĂ
1.1. Evoluția industriei la nivel global
1.2. Impactul pandemiei
1.3. Industria europeană a cosmeticelor
II. PREFERINȚE DE CONSUM
2.1. Forța brandului în procesul de achiziție
2.2. Perspectiva consumatorilor
III. TENDINȚELE PIEȚEI
3.1. Pilonii dezvoltării
3.2. Trenduri și tehnologii de urmărit pe termen mediu și lung
IV. INDUSTRIA BEAUTY IN ROMANIA
4.1. Evoluție și previziune
4.2. Segmentul Cosmetice & Îngrijirea Pielii
4.3. Segmentul Parfumuri
4.4. Segmentul Îngrijire Personală
V. MEDIUL CONCURENȚIAL
5.1. Top 10 companii – segmentul Parfumuri
5.2. Profilare playeri – segmentul Parfumuri
5.3. Top 10 companii – segmentul Cosmetice
5.4. Profilare playeri – segmentul Cosmetice
5.5. Magazine online

Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.

 

 

GRAFICE

  1. Piață internațională: valoarea pieței la nivel global (2015-2026)
  2. Piață internațională: previziunea dinamicii segmentelor de piață (2021-2026)
  3. Piață internațională: de unde se informează consumatorii
  4. Piață internațională: evoluția pieței Europene (2024-2030)
  5. Piață internațională: structura pieței – 2022
  6. Preferințe de consum: cele mai apreciate companii cosmetice
  7. Preferințe de consum: top evoluții în valoarea brandurilor
  8. Preferințe de consum: factori ce influențează decizia de cumpărare a unui brand
  9. Preferințe de consum: ce înseamnă frumusețea?
  10. Preferințe de consum: de ce achiziționați dermatocosmetice?
  11. Preferințe de consum: de ce utilizați aplicații de beauty?
  12. Preferințe de consum: interacțiunea cu brand
  13. Preferințe de consum: branduri de urmarit
  14. Industria beauty în România: evoluția pieței (2015-2026)
  15. Industria beauty în România: evoluția segmentul produselor de lux (2015-2026)
  16. Industria beauty în România: structura mediului competitiv – companii vs branduri (2024)
  17. Industria beauty în România: evoluția segmentului cosmetice (2015-2026)
  18. Industria beauty în România: structura categoriei cosmetice
  19. Industria beauty în România: evoluția segmentului skin care (2015-2026)
  20. Industria beauty în România: structura categoriei skin care
  21. Industria beauty în România: valoarea schimburilor comerciale – cosmetice & skin care (2015-2021)
  22. Industria beauty în România: volumul schimburilor comerciale – cosmetice & skin care(2015-2021)
  23. Industria beauty în România: top țări furnizoare cosmetice & skin care – 2021
  24. Industria beauty în România: top țări furnizoare cosmetice & skin care – 2021
  25. Industria beauty în România: evoluția segmentului parfumuri (2015-2026)
  26. Industria beauty în România: valoarea schimburilor comerciale – parfumuri (2015-2021)
  27. Industria beauty în România: volumul schimburilor comerciale – parfumuri (2015-2021)
  28. Industria beauty în România: top țări furnizoare parfumuri – 2021
  29. Industria beauty în România: top țări furnizoare parfumuri – 2021
  30. Industria beauty în România: evoluția segmentului îngrijire personală (2015-2026)
  31. Industria beauty în România: structura categoriei îngrijire personală
  32. Top 10 companii cosmetice – ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a top 10 companii (2015-2021)
  33. Top 10 companii cosmetice – marja neta (2015-2021)
  34. Profil competitor – cifra de afaceri (2011-2021)
  35. Profil competitor – profit net (2011-2021)
    Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.

 

 

TABELE

  1. Top 10 companii cosmetice – cifra de afaceri (2015-2021)
  2. Top 10 companii cosmetice – profit net (2015-2021)
  3. Profil competitor – date financiare (2015-2021)
    Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.
Industria Cosmetică ROMANIA 2024
Industria Cosmetică ROMANIA 2024

15.000 lei

VirtualBoard
Logo
Register New Account
Shopping cart