SECVENTA MOTIVATOARE A LUI MONROE – captarea atentiei auditoriului

1
Tehnica Monroe; discurs convingator; influentarea auditoriului

Secventa Motivatoare a lui Monroe va ajuta sa va organizati prezentarea si sa va imbunatatiti abilitatile de persuasiune, astfel incat sa realizati un discurs convingator. Tehnica Monroe utilizata pentru motivarea si influentarea auditoriului se afla la baza realizarii unui discurs convingator. Alan Monroe a identificat cateva procese de gandire, ca reactie la dezorganizare sau disonanta cognitiva, si le-a utilizat pentru a motiva auditoriul sa reactioneze pozitiv la o prezentare. Astfel, a rezultat metoda numita Secventa Motivatoare Monroe, formata din cinci pasi: atentia, nevoia, satisfactia, vizualizarea si actiunea.

TEHNICA MONROE – ORIGINEA CONCEPTULUI

Alan H. Monroe, profesor la Universitatea Purdue, a utilizat psihologia persuasiunii pentru a dezvolta in anii ’30 o secventa utila in construirea unor discursuri convingatoare, de impact, care creeaza rezultate. Acesta a fost influentat de secventa gandirii reflexive a lui John Dewey si de ierarhia nevoilor lui Abraham Maslow.

Conținut rezervat conturilor plătite!


PREMIUM TRIMESTRIAL

PREMIUM ANUAL

SMART CEO

150 lei / luna 100 lei / luna 400 lei / luna
Nivelul Următor Înțelegerea Pieței Rezultate Rapide

Register New Account
Reset Password
Shopping cart