Featured!

PIATA DE TURISM SI CALATORII ROMANIA 2021

9.000 lei

SKU: 3df8233a1f8d Category: Tags: , ,
CARACTERISTICI
  • Numar de pagini 61
  • Format .pdf
  • Perioada 2012-2020
  • Limba de redactare – Engleza
DESCRIERE STUDIU

Acest studiu analizează piața românească de Turism și călătorii pe principalele segmente: agenții de turism și hoteluri. Pentru o mai bună înțelegere a evoluției pieței locale între 2012 și 2020, în prima parte a acestei cercetări s-a realizat o analiză generală a pieței globale și a perspectivelor acesteia. În ceea ce privește piața internațională, sunt furnizate date istorice pentru 2012-2020. De asemenea, studiul prezentă date financiare ale principalilor jucători și de o analiză comparativă a indicatorilor macroeconomici la nivel regional (CEE).

O analiză succintă a contextului macroeconomic românesc este punctul de plecare în evaluarea și estimarea pieței interne de Turism și călătorii. Valoarea totală a pieței (și a principalelor segmente ale acesteia) a fost determinată pe raportărilor din industrie. Fiecare segment al pieței este detaliat prin: evoluția și caracteristicile specifice din perioada 2012 – 2020; analiza celor mai importanți 10 jucători de pe piață, a datele lor financiare și a indicatorilor de performanță din ultimii nouă ani.

Pentru a aprofunda studiul pieței locale s-a realizat o analiză a domeniului pe coduri CAEN, pe baza valorilor cumulate (totalul companiilor care au declarat această ca activitate principală) la nivel național. Companiile au fost structurate în 12 grupe după criteriul cifrei de afaceri: 0, 0-100 Mii EUR, 100-500 Mii EUR, 500 – 1.000 Mii EUR, 1-5 Mn. EUR, 5-10 Mn. EUR, 10-20 Mn. EUR, 20-50 Mn. EUR, 50-100 Mn. EUR, 100-500 Mn. EUR, 500-1000 Mn. EUR, și peste 1000 Mn. EUR. Aceasta analiză presupune o revizuire amănunțită a celor mai importanți indicatorii financiari, precum: cifra de afaceri, profitul net, marja de profit, numărul total de companii, numărul de companii cu pierdere / profit, numărul de angajați, durata de rotație a creanțelor pentru 2012-2020.

În sprijinul companiilor locale, dar și pentru a facilita procesul decizional al entităților care intenționează să intre pe această piață, studiul include o serie de analize strategice complementare (analiza Porter, analiza PEST și analiza lanțului valoric), o listă a celor mai importanți factori care influențează activitatea companiilor de pe piață, precum și o serie de recomandări manageriale.

Datele privind piața de Turism și călătorii au fost obținute dintr-o varietate de surse: WTTC, UNWTO (pentru piața globală), Institutul Național de Statistică, Comisia Națională pentru Prognoză, Banca Națională a României, Oficiul Național al Registrului Comerțului, Ministerul Finanțelor, Autoritatea Națională pentru Turism.

CONDITII DE LIVRARE
Se va livra în 5 zile de la confirmarea comenzii, timp necesar actualizării.
PREZENTARE REZUMATIVA
REZUMAT
I. PIAȚA MONDIALĂ DE TURISM ȘI CĂLĂTORII
1.1. Piața mondială de turism și călătorii 2012-2020
1.2. Piața europeană de turism și călătorii 2012-2020
1.3. Piața turismului și călătoriilor UE 2012-2020
1.4. Piața turismului și călătoriilor CEE 2012-2020
II. PIAȚA DE TURISM ȘI CĂLĂTORII ÎN ROMÂNIA
2.1. Contextul macroeconomic intern 2012-2020
2.2 Piața turismului și a călătoriilor în România 2012-2020
2.3. Piața de unităților de cazare din România 2012-2020
2.4. Segmentul agențiilor de turism din România 2012-2020
2.5. Previziuni ale pieței de turism și călătorii 2020-2025
III. ANALIZA PIEȚEI PE CODURI CAEN
IV. ANALIZA MEDIULUI CONCURENȚIAL
4.1. Mediul concurențial pe segmentul agențiilor de turism – Top 10 companii
4.2. Mediul concurențial pe segmentul agențiilor de turism – Prezentarea principalilor concurenți
4.3. Mediul concurențial în sectorul hotelier – Top 10 companii
4.4. Mediul concurențial în sectorul hotelier – Prezentarea principalilor concurenți
V. CONSULTANȚĂ MANAGERIALĂ
5.1. Analiza lanțului valoric
5.2. Analiza Porter
5.3. Analiza PEST
5.4. Factorii de influență
5.5. Recomandări
  1. Turism inbound după modul de transport – Piața globală
  2. Turism inbound după scopul vizitei – Piața globală
  3. Sosiri internaționale de turiști pe regiuni 2012-2020 – Piață globală
  4. Venituri globale generate de turismul internațional
  5. Creșterea încasărilor din turismul internațional în 2020 vs. 2019, pe regiuni
  6. Top 10 destinații în 2020, după nr. de vizitatori
  7. Top 10 țări în 2020, după încasări
  8. de sosiri turistice internaționale în Europa, pe regiuni
  9. Top 10 țări europene în 2020, după nr. sosiri de turiști internaționali
  10. de sosiri turiști internaționali în UE-28
  11. Top 10 destinații turistice din Europa în 2020 după numărul de nopți petrecute în unitățile de cazare
  12. Top 10 destinații turistice din Europa în 2020 după valoarea cheltuielilor
  13. Evoluție PIB nominal vs. contribuția turismului în PIB – Piața din România
  14. Investiții în infrastructură – Piața din România
  15. Contribuția cheltuielilor turiștilor la exportul bunurilor – Piața din România
  16. Cursul de schimb – Piața din România
  17. Veniturile totale ale gospodăriilor în România
  18. Salariul mediu net lunar în România
  19. Cheltuielile medii lunare, pe tip de cheltuieli în România
  20. Sosiri turistice în România
  21. Facilități de cazare în 2020, pe tip de unitate – Piața din România
  22. Facilități de cazare în 2020, pe zone – Piața din România
  23. Top 5 țări de origine – după nr. sosirilor de turiști în România
  24. Structura cheltuielilor în turismul de afaceri – 2020 – Piața din România
  25. Structura sosirilor în 2020 – Piața din România
  26. Distribuția unităților de cazare în 2020, pe regiuni
  27. Nopți petrecute în unitățile de cazare din România
  28. Sosiri internaționale în unitățile de cazare din România – 2020, pe zone de interes turistic
  29. Sosiri turistice la granița cu România
  30. Sosiri internaționale în 2020, după modul de transport – Piața din România
  31. Rata medie de ocupare a hotelului în București
  32. Tariful hotelier mediu zilnic în București
  33. Venituri pe cameră disponibilă în București
  34. Nopți petrecute în hotelurile din București
  35. turiștii care participă la călătorii interne organizate de agenții de turism – Piața din România
  36. turiștii care participă la călătorii internaționale organizate de agenții de turism – Piața din România
  37. Excursii interne organizate de agenții de turism în 2020, după destinație – Piața din România
  38. turiștii care participă la activități interne organizate de agenții de turism – Piața din România
  39. turiștii care participă la activități internaționale organizate de agenții de turism – Piața din România
  40. Excursii internaționale organizate de agenții de turism în 2020, pe destinație – Piața din România
  41. Încasări din turism internațional – prognoze – Piața din România
  42. Gradul de ocupare al hotelurilor și a altor unități de cazare – prognoze – Piața din România
  43. Industria hotelieră și a restaurantelor – prognoze – Piața din România
  44. Cifra de afaceri (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012-2020 – Piața din România
  45. Structura pieței 2020 – ponderea grupurilor de companii pe criteriul cifrei de afaceri – Piața din România
  46. Numărul de companii cu profit și pierdere 2020 – Piața din România
  47. Variația cifrei de afaceri (2020 vs 2019) vs. Variația numărului de firme (2020 vs 2019) – Piața din România
  48. Număr de angajați (total CAEN) 2020; 2019 – Piața din România
  49. Marja profitului net mediu (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012-2020 – Piața din România
  50. Durata medie de rotația a creanțelor (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012-2020 – Piața din România
  51. Cifra de afaceri / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012-2020 – Piața din România
  52. Cifra de afaceri / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012-2020 – Piața din România
  53. Profitabilitatea medie 2012-2020 – Piața din România
  54. Variația cifrei de afaceri (2020vs2019) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2020vs2019) – piața din România
  55. Variația cifrei de afaceri (2020vs2012) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2020vs2012) – piața din România
  56. Formarea profitului net 2012 (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri)
  57. Formarea profitului net 2020 (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri)
  58. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a Top 10 jucători (agenții de turism) (2012-2020)
  59. Cifra de afaceri / angajat a Top 10 jucători (agenții de turism) (2012-2020)
  60. Marja de profit net a Top 10 jucători (agenții de turism) (2012-2020)
  61. Profit net / angajat a Top 10 jucători (agenții de turism) (2012-2020)
  62. Ponderea fiecărei companii în numărul total de angajați a Top 10 jucători (2012-2020)
  63. Poziția companiei în Top 10 după cifra de afaceri (agenții de turism) (2012-2020)
  64. Cifra de afaceri / angajat și profit net / angajat pentru primii 6 jucători (agenții de turism) 2012-2020 – Piața din România
  65. Cifra de afaceri / angajat a Top 10 jucători (industria hotelieră) (2012-2020)
  66. Marja de profit net a Top 10 jucători (industria hotelieră) (2012-2020)
  67. Profit net / angajat a Top 10 jucători (industria hotelieră) (2012-2020)
  68. Ponderea fiecărei companii în numărul total de angajați a Top 10 jucători (2012-2020)
  69. Poziția companiei în Top 10 după cifra de afaceri (industria hotelieră) (2012-2020)
  70. Cifra de afaceri / angajat și profit net / angajat pentru primii 6 jucători (industria hotelieră) 2012-2020 – Piața din România
  1. Sosiri turistice din țările BRIC (2012-2020) – Piața europeană
  2. Numărul sosirilor turistice (rezidenți și nerezidenți) – SE Europa
  3. Cheltuieli totale ale rezidenților pentru servicii de turism – SE Europa
  4. Numărul de unități turistice – Europa SE
  5. Nopți petrecute de rezidenți și nerezidenți – Europa SE
  6. Numărul de unități de cazare din România în funcție de regiune
  7. companii cu profit 2012-2020 – Piața din România
  8. companii cu pierdere 2012-2020 – Piața din România
  9. Marja profitului net (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012-2020 – Piața din România
  10. Durata de rotație creanțe (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012-2020 – Piața din România
  11. Profit / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012-2020 – Piața din România
  12. Profit / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2012-2020– Piața din România
  13. Evoluția cifrei de afaceri (Top 10 companii – agenții de turism) (2012-2020)
  14. Cifra de afaceri / angajat (Top 10 companii – agenții de turism) (2012-2020)
  15. Evoluția profitului net (Top 10 companii – agenții de turism) (2012-2020)
  16. Profit net / angajat (Top 10 companii – agenții de turism) (2012-2020)
  17. Număr de angajați (Top 10 companii – agenții de turism) (2012-2020)
  18. Date financiare ale primilor 10 jucători (agenții de turism) (2012-2020)
  19. Evoluția cifrei de afaceri (Top 10 companii – industria hotelieră) (2012-2020)
  20. Cifra de afaceri / angajat (Top 10 companii – industria hotelieră) (2012-2020)
  21. Evoluția profitului net (Top 10 companii – industria hotelieră) (2012-2020)
  22. Profit net / angajat (Top 10 companii – industria hotelieră) (2012-2020)
  23. Număr de angajați (Top 10 companii – industria hotelieră) (2012-2020)
  24. Date financiare ale primilor 10 jucători (industria hotelieră) (2012-2020)
PIATA DE TURISM SI CALATORII ROMANIA 2021
PIATA DE TURISM SI CALATORII ROMANIA 2021

9.000 lei

error: Content is protected !!
Register New Account
Reset Password
Shopping cart