PIATA DE COMERT ELECTRONIC ROMANIA 2022
9.000 lei
CARACTERISTICI
- Numar de pagini 53
- Format .pdf
- Perioada 2013-2021
- Limba de redactare – Engleza
DESCRIERE STUDIU
Acest studiu prezintă piața românească de Comerț Electronic (e-commerce). Prima parte a studiului analizează evoluția pieței globale și perspectivele acesteia, pentru a asigura o mai bună înțelegere a tendințelor pieței locale. În ceea ce privește piața internațională, sunt furnizate date istorice pentru 2013-2021 și previziuni până în anul 2025. Studiul include și o analiză a situației pieței la nivel european și regional (Europa de Sud-Est).
O scurtă analiză a contextului macroeconomic național reprezintă punctul de plecare în analiza pieței de e-commerce din România. Obținerea informațiilor relevante privind evoluția pieței s-a realizat prin culegerea și prelucrarea informațiilor din surse de profil și completarea acestor date cu estimări furnizate de principalii jucători locali. Studiul include: evoluția pieței în perioada 2013-2021; caracteristicile pieței; comportamentul consumatorilor; un top 10 al celor importanți competitori de pe piață. Pentru fiecare jucător este realizată o scurtă prezentare, completată de informațiile financiare și indicatorii de performanță din ultimii 9 ani.
Pentru a aprofunda studiul pieței locale s-a realizat o analiză a domeniului pe coduri CAEN, pe baza valorilor cumulate (totalul companiilor care au declarat acest domeniu ca activitate principală) la nivel național. Companiile au fost structurate în 12 grupe după criteriul cifrei de afaceri: 0, 0-100 Mii EUR, 100-500 Mii EUR, 500 – 1.000 Mii EUR, 1-5 Mil. EUR, 5-10 Mil. EUR, 10-20 Mil. EUR, 20-50 Mil. EUR, 50-100 Mil. EUR, 100-500 Mil. EUR, 500-1000 Mil. EUR, și peste 1000 Mil. EUR. Aceasta analiză presupune o revizuire amănunțită a celor mai importanți indicatorii financiari, precum: cifra de afaceri, profitul net, marja de profit, numărul total de companii, numărul de companii cu pierdere / profit, numărul de angajați, durata de rotație a creanțelor pentru 2013-2021.
În sprijinul companiilor interesate de această piață, studiul a fost completat cu o serie de analize strategice (analiza Porter, analiza PEST și analiza lanțului valoric), o listă a celor mai importanți factori care influențează activitatea companiilor de pe piață, precum și cu o serie de recomandări manageriale.
Datele privind piața de Comerț Electronic din România au fost obținute din analiza diferitelor rapoarte și surse de informații cu privire la piața locală: Statista, Eurostat, Comisia European – Rapoarte privind economia digitală, emarketerDB, UNCTAD, Institutul Național de Statistică, Comisia Națională pentru Prognoză, Banca Națională a României, Oficiul Național al Registrului Comerțului, Payu, GPeC, ARMO.
CONDITII DE LIVRARE
Se va livra în 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, timp necesar actualizării.
PREZENTARE REZUMATIVA
I. PIAȚA GLOBALĂ DE E-COMMERCE (2013-2021)
1.2. Tendințele pieței m-commerce (2013-2021)
1.3. Piața europeană de e-commerce (2013-2021)
1.4. Analiza comparativă a indicatorilor la nivel regional (2013-2021)
2.2. Economia digitală în România (2013-2021)
2.3. Tranzacții și plăți online – România 2021
2.4. Piața de e-commerce în România (2013-2025f)
2.4.1. Preferințele consumatorilor
2.4.2. Segmentul livrărilor
IV. ANALIZA MEDIULUI CONCURENȚIAL (2013-2021)
4.2. Prezentarea principalilor jucători (2013-2021)
5.2. Analiza Porter
5.3. Analiza PEST
5.4. Factorii de influență
5.5. Recomandări
- Evoluția pieței globale 2013–2025f
- Creșterea pieței pe regiuni 2021 vs 2020 – Piața Globală
- Top-ul țărilor după valoarea vânzărilor e-commerce 2021 – Piața Globală
- Top platforme de e-commerce – Piața Globală
- Rata de penetrare e-shopper la nivel global 2013-2021
- M-commerce 2013-2021 – Piața Globală
- Piața europeană de e-commerce 2013-2021
- E-commerce B2C pe regiuni – Piața europeană
- Utilizatori de internet vs e-shoppers – Piața europeană
- Evoluția PIB (2013-2021) – Piața din România
- Cursul de schimb (2013-2021) – Piața din România
- Rata șomajului vs. venitul mediu net (2013-2021) – Piața din România
- Rata de penetrarea a internetului (2013-2021) – Piața din România
- Evoluția vânzărilor e-commerce (2013-2021) – Piața din România
- Evoluția și previziunea vânzărilor e-commerce (2021–2025f) – Piața din România
- Structura vânzărilor pe categorii de produse 2021 – Piața din România
- Creșterea vânzărilor pe categorii de produse 2021 vs 2020 – Piața din România
- Structura modalităților de plată online 2021 – Piața din România
- Frecvența plăților online 2021 – Piața din România
- Preferințele consumatorilor după tipul de dispozitiv utilizat pentru achiziții online 2021 – Piața din România
- Ponderea platformelor social media în preferințele de achiziție online 2021 – Piața din România
- Valoarea medie a tranzacțiilor online în funcție de dispozitiv 2021 – Piața din România
- Ponderea dispozitivelor folosite pentru achiziții online pe categorii de produse cumpărate 2021 – Piața din România
- Top 10 magazine online FMCG 2021 – Piața din România
- Top 10 platforme online pentru servicii de livrare 2021 – Piața din România
- Top 10 magazine online din segmentul Fashion 2021 – Piața din România
- Top 10 magazine online din segmentul Farma 2021 – Piața din România
- Top 10 magazine online din segmentul Beauty 2021 – Piața din România
- Top 10 magazine online din segmentul DIY 2021 – Piața din România
- Top platforme de livrare 2020 (survey consumatori) – Piața din România
- Top platforme de livrare 2020 (după criteriul cifrei de afaceri) – Piața din România
- Structura categoriilor de produse achiziționate online și prin platforme de livrare 2021 – Piața din România
- Cifra de afaceri (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Structura pieței 2021 – ponderea grupurilor de companii pe criteriul cifrei de afaceri – Piața din România
- Numărul de companii 2013-2021 – Piața din România
- Variația cifrei de afaceri (2021 vs 2020) vs. Variația numărului de firme (2021 vs 2020) – Piața din România
- Număr de angajați (total CAEN) 2021; 2020 – Piața din România
- Marja profitului net mediu (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Durata medie de rotația a creanțelor (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Cifra de afaceri / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 -Piața din România
- Cifra de afaceri / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Profitabilitatea medie 2013-2021 – Piața din România
- Variația cifrei de afaceri (2021 vs 2020) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2021 vs 2020) – Piața din România
- Variația cifrei de afaceri (2020 vs 2012) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2021 vs 2013) – Piața din România
- Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a primilor 10 jucători (2013-2021) – Piața din România
- Cifra de afaceri / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
- Marja de profit net a Top 10 companii (2013-2021) – Piața din România
- Profit net / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
- Ponderea fiecărei companii în numărul total de angajați a Top 10 companii (2013-2021) – Piața din România
- Indicatori financiari (cifră de afaceri / angajat și profit net / angajat) în perioada 2013-2021, pentru fiecare jucător din Top 10 – Piața din România
- Acces la internet 2013-2021 – Piața europeană
- Utilizatorii de internet și rata de penetrare 2021 – Piața europeană
- Rata de penetrare a cumpărătorilor online 2013-2021 – Piața europeană
- Conectivitate fixă 2020-2021 – Piața din România
- Conectivitate mobilă 2020-2021 – Piața din România
- Gradul de utilizare a internetului 2020–2021 – Piața din România
- Comerț electronic 2020-2021 – Piața din România
- Top magazine online 2021 – Produse electronice și media – Piața din România
- Top magazine online 2021 – Articole vestimentare – Piața din România
- Top magazine online 2021 – Produse alimentare și îngrijire personală – Piața din România
- Top magazine online 2021 – Mobilă și electrocasnice – Piața din România
- Top magazine online 2021 – Mobilă și electrocasnice – Piața din România
- Top magazine online 2021 – Jucării, hobby și DIY – Piața din România
- Valoarea medie a tranzacțiilor pe categorie și dispozitiv 2021 – Piața din România
- companii cu profit 2013-2021 – Piața din România
- companii cu pierdere 2013-2021 – Piața din România
- Marja profitului net (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Durata de rotație creanțe (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Profit / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Profit / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – Piața din România
- Evoluția cifrei de afaceri (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
- Cifra de afaceri / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
- Evoluția profitului net (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
- Profit net / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România
- Număr de angajați (Top 10 companii) (2013-2021) – Piața din România