Best seller
Mixul de marketing
1.000 lei
Mixul de marketing sau Modelul celor 4 „P” constă în analizarea a patru elemente critice pentru o strategie de promovare eficientă: produs, preț, promovare și plasare.
Aceste elemente alcătuiesc un ciclu ceea ce înseamnă că informațiile generate de elementul precedent vor influența următorul element. Prin urmare, mixul de marketing analizează elementele în ordinea prezentată.
- Produs: indiferent dacă este vorba de un bun material sau de un serviciu intangibil, fiecare individ din organizație, în special cei din echipa de marketing, trebuie să înțeleagă ce anume oferă organizația. Bunul sau serviciul ar trebui să fie atractive pentru clienți și să satisfacă o nevoie certă.
- Plasare: stabiliți canalele de distribuție cele mai potrivite pentru a genera cât mai mulți clienți. Odată ce echipa de marketing a stabilit ce informații despre produs sau serviciu vor fi diseminate trebuie să se acorde o atenție deosebită manierei de plasare a produsului care va atrage cel mai bine clientela potențială. În plus, atunci când vă gândiți la acest element, luați în considerare cel mai bun mecanism de livrare efectivă a produsului sau serviciului către client, odată ce acesta a decis să îl achiziționeze.
- Preț: după ce toate părțile implicate au dezvoltat o înțelegere completă a produsului sau serviciului vândut, organizația poate stabili costul de achiziție al acestuia. Prețul trebuie gândit cu mare atenție, deoarece prețul produsului sau serviciului are implicații importante pentru organizație. Mai precis, el determină locul pe care produsul sau serviciul îl ocupă pe piață (adică dacă poate fi perceput ca fiind de calitate superioară sau inferioară), cât profit va obține organizația, cât de dorit este produsul sau serviciul de către clienți, precum și strategia de promovare utilizată.
- Promovare: publicitatea se referă în principal la modul în care informațiile despre produs sau serviciu sunt transmise clientului. Informațiile pot fi diseminate prin intermediul mass-mediei, materialelor tipărite, rețelelor de socializare, e-mailurilor etc. Pentru fiecare mijloc de comunicare ales trebuie să se acorde o atenție deosebită modului în care se disting produsele organizației dumneavoastră de cele ale concurenților și ce valoare oferă acestea. În cazul în care aceste informații nu sunt prezentate în mod proeminent, valoarea profitului obținut de pe urma bunului sau serviciului va fi limitată.
Beneficii
- Oferă o perspectivă completă a asupra modului de promovare
- Oferă posibilitatea de a analiza costurile și beneficiile de marketing
- Îmbunătățește modalitatea de promovare a produsului
- Facilitează procesul de comunicare
- Analizează eforturile de marketing
- Descoperă tendințele pieței
- Susține planificarea eficientă a dezvoltării produselor
- Ajută la alocarea responsabilităților de marketing
Avantaje
- Template interactiv, ușor de utilizat
- Completare rapidă, cu exemple și instrucțiuni pentru fiecare secțiune
- Secțiuni de input personalizabile, cu elemente predefinite la nivelul celor 4P
- Selecție rapidă a informației prin elemente de tip drop-down
- Analize și direcții de acțiune generate automat pe baza datelor definite în secțiuni de input
- Reprezentare grafică a poziției companie vs concurență, la nivel de produs
- Tablou de bord interactiv, ce facilitează identificarea rapidă a informației sintetizate
Mixul de marketing
1.000 lei
Related Products
Ciclul PDCA
★★★★★
1.000 lei
Managementul programelor de training
★★★★★
1.000 lei
1.000 lei
SKU: MPRO072241
Categories: Instrumente Manageriale, Marketing
Tags: calcule predefinite, coduri de culoare, dashboard interactiv, intuitiv, model de completare
9.7
Expert ScoreRead review