Editor choice

INDUSTRIA MEDIA ROMANIA 2023

9.4
Expert ScoreRead review

9.000 lei

SKU: 3df8233a1f8d Category:
CARACTERISTICI
  • Numar de pagini: 68
  • Format .pdf
  • Perioada: 2015-2022
  • Limba de redactare – Engleza
DESCRIERE STUDIU

Această analiză se concentrează pe  Piața de Media din România, incluzând elemente de evoluție și previziune ale industriei în ansamblu dar și pe segmente: televiziune & video, radio, muzică și podcast-uri, piața publicațiilor, jocuri video, cărți și cinema. Pentru a facilita înțelegerea dinamicii și factorilor de influență ai pieței locale din perioada 2015-2022, prima parte a cercetării analizează dinamica pieței internaționale și prezintă previziunile privind evoluția acesteia. Evoluția pieței globale este redată pentru perioada 2017-2022 și prognozată până în 2028.

O prezentarea succintă a contextului macroeconomic românesc este punctul de plecare în analiza industriei Media. Valoarea totală a pieței (și a principalelor segmente ale acesteia) a fost determinată pe baza raportărilor din sector. Fiecare segment al pieței este detaliat prin evoluția și caracteristicile specifice din perioada 2019 – 2028. Studiul este completat de analiza celor mai importanți 10 jucători de pe piață, cu datele financiare și a indicatorii de performanță din ultimii nouă ani (2014-2022).

Pentru a aprofunda analiza pieței locale s-a realizat o evaluare a sectorului pe coduri CAEN, pe baza valorilor cumulate (totalul companiilor care au declarat această ca activitate principală) la nivel național. Companiile au fost structurate în 12 grupe după criteriul cifrei de afaceri: 0, 0-100 Mii EUR, 100-500 Mii EUR, 500 – 1.000 Mii EUR, 1-5 Mn. EUR, 5-10 Mn. EUR, 10-20 Mn. EUR, 20-50 Mn. EUR, 50-100 Mn. EUR, 100-500 Mn. EUR, 500-1000 Mn. EUR și peste 1000 Mn. EUR. Aceasta analiză presupune o revizuire amănunțită a celor mai importanți indicatorii financiari, precum: cifra de afaceri, profitul net, marja de profit, numărul total de companii, numărul de companii cu pierdere / profit, numărul de angajați, durata de rotație a creanțelor pentru 2014 – 2022.

Pentru a sprijini companiile care intenționează să intre pe această piață, în cadrul studiului au fost incluse și următoarele tipuri de analize: analiza Porter, analiza PEST și analiza lanțului valoric. De asemenea, analiza pieței de Publicitate din România conține și o listă a celor mai importanți factori care influențează activitatea companiilor de pe piață, precum și o serie de recomandări manageriale.

Informațiile privind piața au fost obținute dintr-o varietate de surse: Institutul Național de Statistică, Comisia Națională pentru Prognoză, Banca Națională a României, Oficiul Național Registrul Comerțului, Ministerul Finanțelor, interviuri cu principalii competitori, Media FactBook, rapoarte de profil.

CONDITII DE LIVRARE
Se va livra în 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, timp necesar actualizării.
PREZENTARE REZUMATIVA

REZUMAT

I. PIAȚA DE MEDIA LA NIVEL MONDIAL

1.1. Evoluția pieței globale de media 2017-2028

II. REPERE ALE CONTEXTULUI MACROECONOMIC INTERN

2.1. Analiza mediului macroeconomic 2014-2023

2.2. Repere de consum 2014-2023

III. PIAȚA DE MEDIA ÎN ROMÂNIA

3.1. Evoluția pieței

3.2. TV & Video 2019-2028

3.4. Radio, muzică și difuzare podcast-uri 2019-2028

3.5. Piața publicațiilor 2019-2028

3.6. Piața jocurilor video 2019-2028

3.7. Piața cărților 2019-2028

IV. ANALIZA PIEȚEI PE CODURI CAEN 2014-2022

V. ANALIZA MEDIULUI CONCURENȚIAL 2014-2022

5.1. Mediu concurențial

5.2. Top 10 agenții de media

VI. CONSULTANȚĂ MANAGERIALĂ

6.1. Analiza lanțului valoric

6.2. Analiza Porter

6.3. Analiza PEST

6.4. Factorii de influență

6.5. Recomandări

*Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.

  1. Prognoze de creștere pe segmentele pieței 2017 – 2028 – Piața globală
  2. Evoluția PIB 2014 – 2023 – Piața din România
  3. Cursul de schimb 2014 – 2023 – Piața din România
  4. Rata inflației 2014 – 2023 – Piața din România
  5. Rata șomajului vs. venitul mediu net 2014 – 2023 – Piața din România
  6. Factori de îngrijorare pentru consumatorii români 2021 – 2022 – Piața din România
  7. Branduri media cu cea mai mare încredere a consumatorilor 2022 – Piața din România
  8. Rata de penetrare TV 2014 – 2022 – Piața din România
  9. Motive de utilizare a internetului – 2022 – Piața din România
  10. Evoluția numărului de abonați TV 2014 – 2022 – Piața din România
  11. Cele mai vizionate categorii de programe TV – 2021 – 2022 – Piața din România
  12. Timp petrecut pentru dispozitive media – 2021 – 2022 – Piața din România
  13. Evoluția veniturilor pieței media – 2019 – 2028 – Piața din România
  14. Acces programe TV după metoda de vizionare – H1 2022 – Piața din România
  15. Evoluția veniturilor pe segmentele TV și video de linie – 2019 – 2028 – Piața din România
  16. Rating-ul principalelor programe TV – 2019 – 2022 – Piața din România
  17. Evoluția veniturilor pe segmentele TV și video OTT – 2019 – 2028 – Piața din România
  18. Număr subscrieri SVOD – 2015 -2022 – Piața din România
  19. Evoluția veniturilor pe piața radio, de muzică și difuzare podcast-uri – 2019 – 2028 – Piața din România
  20. Top 10 posturi radio după audiență – 2022 – Piața din România
  21. Motivația consumului de programe tip podcast – 2022 – Piața din România
  22. Evoluția veniturilor pe segmentul ziare și reviste – 2019 – 2028 – Piața din România
  23. Preferințele pentru categorii de publicații după criteriul de vârstă – 2022 – Piața din România
  24. Evoluția veniturilor pe segmentul jocuri video – 2019 – 2028 – Piața din România
  25. Aspecte cheie ale industriei jocurilor video – 2022 – Piața din România
  26. Evoluția vânzărilor de carte – 2019 – 2028 – Piața din România
  27. Comportamentul cititorilor – 2022 – Piața din România
  28. Evoluția veniturilor box office – 2019 – 2028 – Piața din România
  29. Cifra de afaceri (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2014 – 2022 – Piața din România
  30. Structura pieței 2021 – ponderea grupurilor de companii pe criteriul cifrei de afaceri – Piața din România
  31. Numărul de companii 2014 – 2022 – Piața din România
  32. Variația cifrei de afaceri (2022 vs 2021) vs. Variația numărului de firme (2022 vs 2021) – Piața din România
  33. Număr de angajați (total CAEN) 2021 – 2022 – Piața din România
  34. Marja profitului net mediu (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2014 – 2022 – Piața din România
  35. Durata medie de rotația a creanțelor (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2014 – 2022 – Piața din România
  36. Cifra de afaceri / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2014 – 2022 -Piața din România
  37. Cifra de afaceri / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2014 – 2022 – Piața din România
  38. Profitabilitatea medie 2014 – 2022 – Piața din România
  39. Variația cifrei de afaceri (2022 vs 2021) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2022 vs 2021) – Piața din România
  40. Variația cifrei de afaceri 2022 vs 2021) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2022 vs 2021) – Piața din România
  41. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a primilor 10 jucători – agenții de media – (2014 – 2022) – Piața din România
  42. Cifra de afaceri / angajat (Top 10 agenții de media) (2014 – 2022) – Piața din România
  43. Marja de profit net a Top 10 agenții de media (2014 – 2022) – Piața din România
  44. Profit net / angajat (Top 10 agenții de media) (2014 – 2022) – Piața din România
  45. Ponderea fiecărei companii în numărul total de angajați a Top 10 agenții de media (2014 – 2022) – Piața din România
  46. Indicatori financiari (cifră de afaceri / angajat și profit net / angajat) în perioada 2014 – 2022, pentru fiecare din Top 10 agenții de media – Piața din România
  47. Poziția agențiilor pentru fiecare din Top 10 agenții de media (2014 – 2022) – Piața din România

*Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.

  1. Deținerea de dispozitive – 2019 – 2022 – Piața din România
  2. Profil consumatori de program TV – 2022 – Piața din România
  3. Top canale TV dupa audienta – 2022 – Piața din România
  4. Profil consumatori de podcast-uri – 2022 – Piața din România
  5. Cele mai populare publicații tipărite – H1 2023 – Piața din România
  6. Cele mai populare publicații online de știri – August 2023 – Piața din România
  7. Principalii indicatori de performanță ai industriei cinematografice – 2019 – 2022 – Piața din România
  8. Companii cu profit 2014-2022 – Piața din România
  9. Companii cu pierdere 2014-2022 – Piața din România
  10. Marja profitului net (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2014-2022 – Piața din România
  11. Durata de rotație creanțe (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2014-2022 – Piața din România
  12. Profit / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2014-2022 – Piața din România
  13. Profit / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2014-2022 – Piața din România
  14. Evoluția cifrei de afaceri (Top 10 agenții de media) (2014-2022) – Piața din România
  15. Cifra de afaceri / angajat (Top 10 agenții de media) (2014-2022) – Piața din România
  16. Evoluția profitului net (Top 10 agenții de media) (2014-2022) – Piața din România
  17. Profit net / angajat (Top 10 agenții de media) (2014-2022) – Piața din România
  18. Număr de angajați (Top 10 agenții de media) (2014-2022) – Piața din România
  19. Indicatori financiari (cifră de afaceri / angajat și profit net / angajat) în perioada 2014-2022 – Top 10 agenții de media – Piața din România

*Structura poate varia și/sau suferi modificări în conformitate cu disponibilitatea informațiilor de la momentul actualizării.

INDUSTRIA MEDIA ROMANIA 2023
INDUSTRIA MEDIA ROMANIA 2023

9.000 lei

Register New Account
Shopping cart