Recomandat
Managementul promovării prin Facebook Ads
1.000 lei
Facebook Ad Analytics este un instrument de colectare a datelor care reflectă performanța unei campanii publicitare rulată pe această rețea de socializare. Acesta analizează și oferă informații precise în legătură cu eforturile de marketing.
Indicatorii cheie evidențiați de analiză sunt următorii:
- Cost per click (CPC) – ajută la identificarea cuvintelor cheie potrivite pentru campanie și oferă o perspectivă asupra eficienței bugetului alocat. Scopul CPC este de a optimiza în mod constant campaniile publicitare astfel încât rata de click să crească, în timp ce costurile unui click se reduc.
- Afișări – contabilizează de câte ori reclama a apărut în fluxurile utilizatorilor. Agentul de marketing evaluează și măsoară impresiile anunțului în timpul și după campania publicitară pentru a determina dacă este necesară creșterea costurilor și a frecvenței anunțurilor. Totodată, agenții de marketing pot alege să nu monitorizeze acest indicator, dar crește riscul de a nu atinge obiectivele finale și a de irosi bani.
- Click-Through Rate (CTR) – compară numărul de click-uri pe link cu numărul total de persoane care au văzut reclama. Urmărind acest număr, puteți obține informații despre eficiența reclamei. Astfel, puteți analiza cât de potrivite sunt cuvintele cheie, calitatea conținutului, care este comportamentul utilizatorilor Facebook (pe ce aleg să dea click și peste ce trec) și cât de eficient este anunțul în ansamblul său.
- Rata de conversie – măsoară acțiunile întreprinse de utilizatorii Facebook. O conversie are loc atunci când un utilizator interacționează cu reclama dvs. și apoi, de exemplu, dă click pe un link sau cumpără produsul promovat. Rata de conversie indică totodată numărul de afișări necesare pentru a obține acțiunea dorită din partea utilizatorilor.
- Rata conversii/click-uri – reprezintă numărul de acțiuni dorite (de ex. achiziția unui produs) obținute după ce utilizatorul dă click pe reclamele promovate pe Facebook. Aceasta trebuie monitorizată pentru a determina capacitatea campaniei de marketing de a genera venituri pentru companie.
Beneficii
Facebook Analytics vă ajută să:
- înțelegeți comportamentul de achiziție al clienților
- aflați cât timp se scurge între achizițiile repetate sau etapele traseului de conversie
- analizați comportamentul clienților în funcție de dispozitivul folosit
- determinați nivelul de interacțiune al clienților
- monitorizați eficiența marketingului plătit sau organic, pe mai multe dispozitive și în diferite perioade
- îmbunătăți ROI-ul și să eliminați costurile inutile
- optimizați bugetul campaniilor de marketing
Avantaje
- Template interactiv, gata de utilizare
- Design atractiv, ușor de urmărit și preluat în prezentări
- Completare facilă, cu exemple și instrucțiuni, fără risc de suprascriere
- Rapoarte generate automat, pe baza datelor definite în secțiunile de input
- Selecția rapidă a informației raportate prin elemente de tip drop-down
- Prezentare interactivă și evidențiere grafică a informației sintetizate
- Navigare rapidă în document
- Nu necesită necesite instalări suplimentare sau rulări de tip macro VBA
Managementul promovării prin Facebook Ads
1.000 lei
Related Products
Managementul Google Ads
★★★★★
1.000 lei
Prognoza vânzărilor
★★★★★
1.000 lei
Managementul calității
★★★★★
1.000 lei
1.000 lei
SKU: MPRO072225
Categories: Instrumente Manageriale, Marketing
Tags: coduri de culoare, dashboard interactiv, intuitiv, model de completare
9.6
Expert ScoreRead review