Managementul Google Ads

1.000 lei

Cu ajutorul Google Ads puteți direcționa utilizatorii către website, iar prin intermediul Google Analytics puteți afla ce acțiuni întreprind. Prin utilizarea concomitentă a celor două instrumente puteți descoperi ce anunțuri generează click-uri și conversii, astfel încât să vă puteți optimiza campaniile pentru a vă concentra pe conținutul care oferă cea mai bună performanță.

Google Ads pune la dispoziție o serie de indicatori-cheie care pot arăta eficiența anunțurilor, printre care:

1. Impresii

Impresiile reprezintă numărul de afișări ale reclamei. O impresie este contabilizată de fiecare dată când anunțul dvs. este afișat pe o pagină de rezultate a motorului de căutare (SERP) sau pe alte site-uri din rețeaua Google.

Pentru a îmbunătăți această măsurătoare puteți să măriți bugetul campaniei și să vă măriți oferta financiară (în licitarea termenilor cheie) pentru Google Ads, pentru a crește frecvența afișărilor. Alternativ, puteți ajusta setările de targetare geografică și puteți îmbunătăți calitatea reclamei pentru a crește numărul de impresii.

2. Rata de click-uri pe link (CTR)

Click-urile arată de câte ori a fost accesat anunțul. Numărul de click-uri în sine nu arată eficiența anunțului dvs., dar puteți stabili performanța acestuia. CTR-ul poate fi folosit și pentru a stabili dacă anunțurile, cuvintele cheie și publicul targetat sunt alese în mod corect. Un CTR ridicat indică faptul că utilizatorii consideră anunțurile ca fiind utile și relevante.

Click-Through Rate = Numărul de click-uri pe care le primește anunțul / Numărul de afișări

CTR-ul poate fi îmbunătățit prin redactarea unui text atractiv, prin creșterea calității, prin remarketing și prin utilizarea unor strategii eficiente de licitare.

3. Cost per click (CPC)

Cost per click (CPC, care nu trebuie confundat cu Cost per conversie), reprezintă suma pe care o cheltuiți pentru fiecare click al unui utilizator. CPC este indicator util, deoarece arată succesul financiar al campaniei publicitare. Pentru o campanie publicitară optimizată, costul per click este scăzut.

Cost per click = Suma totală cheltuită / Numărul de click-uri

Deoarece nu utilizatorii cei care dau click pe anunțul dvs. vor efectua acțiunea dorită, costul per acțiune (CPA) va fi adesea mai mare comparativ cu costul per click (CPC).

De asemenea, costul per click oferă informații despre gradul de concurență și despre optimizarea generală a unei campanii. Cu cât CPC-ul este mai mic, păstrând costul total constant, cu atât veți atrage mai mulți vizitatori către website și vă veți crește șansele de conversie.

4. Costul pe acțiune (CPA)

Costul pe acțiune (CPA), denumit uneori și Cost per conversie (CPC), reprezintă suma investită pentru o conversie generată de anunțul publicat. Această conversie poate include finalizarea unei achiziții, înscrierea într-un program sau vizionarea unui videoclip.

Cost per acțiune = Costul total al anunțurilor / Numărul de acțiuni

Dacă acest cost pe acțiune este foarte ridicat ar putea indica faptul că ceva nu este în regulă cu reclamele dumneavoastră. Este posibil să vizați publicul nepotrivit sau textul anunțului să nu fie suficient de atrăgător.

Puteți reduce costul pe acțiune în Google Ads Analytics prin:

  • Identificarea cuvintelor cheie care generează conversii;
  • Revizuirea regulată a cuvintelor cheie utilizate și optimizarea acestora;
  • Retargeting-ul clienților;
  • Optimizarea landing page-urilor.

 

Beneficii

Utilizarea Google Ads este utilă deoarece puteți să:

  • urmăriți traficul online
  • înțelegeți comportamentul utilizatorilor
  • obțineți rapoarte personalizate cu datele necesare
  • îmbunătățiți publicitatea online cu ajutorul analizelor de marketing
  • optimizați conținutul pentru motoarele de căutare
  • urmăriți conversiile prin Google Analytics
  • găsiți publicul țintă
  • recalibrați costurile în Google Analytics

 

Avantaje
  • Template cu design atractiv, ușor de înțeles
  • Indicații și exemple de completare, fără risc de suprascriere
  • Informații sintetizate grafic și tabelar, cu opțiuni de selecție și filtrare
  • Rapoarte generate automat, pe baza datelor definite în secțiunile de input
  • Performanță indicatori evidențiată prin coduri de culoare
  • Navigare rapidă în document, meniu intuitiv
  • Nu necesită necesite instalări suplimentare sau rulări de tip macro VBA
Managementul Google Ads
Managementul Google Ads

1.000 lei

1.000 lei

9.5
Expert ScoreRead review
Register New Account
Shopping cart