INDUSTRIA TEXTILA ROMANIA 2022

9.1
Expert ScoreRead review

9.000 lei

SKU: 3df8233a1f8d Category:
CARACTERISTICI
  • Numar de pagini 56
  • Format .pdf
  • Perioada 2013-2021
  • Limba de redactare – Engleza
DESCRIERE STUDIU

Acest studiu de piață evaluează industria Textilă din România pe principalele sale segmente: Textile, Îmbrăcăminte și Articole din Piele. Pentru a înțelege evoluțiile care au avut loc pe piața românească între 2013 și 2021, primul capitol al studiului de piață analizează evoluția pieței globale și perspectivele acesteia. În ceea ce privește piața internațională, sunt furnizate date pentru perioada 2013-2021 și o serie de estimări privind evoluția pieței până în 2025. De asemenea, sunt prezentați indicatori de piață la nivel european.

Analiza succintă a mediului macroeconomic românesc reprezintă punctul de plecare în evaluarea și estimarea industriei Textile autohtone. Sondajul principalilor jucători de pe piață și analiza datelor publice disponibile au ajutat la determinarea valorii totale a pieței și a principalelor segmente ale acesteia. Fiecare segment este descris prin evoluțiile și caracteristicile pieței între 2013 și 2021; Top 10 cei mai importanți jucători de pe piață, incluzând datele și indicatorii lor financiari pentru o perioadă de 9 ani.

Pentru a aprofunda studiul pieței locale s-a realizat o analiză a sectorului pe coduri CAEN, pe baza valorilor cumulate (totalul companiilor care au declarat acest domeniu ca activitate principală) la nivel național. Companiile au fost structurate în 12 grupe după criteriul cifrei de afaceri: 0 EUR, 0-100 Mii EUR, 100-500 Mii EUR, 500 – 1.000 Mii EUR, 1-5 Mil. EUR, 5-10 Mil. EUR, 10-20 Mil. EUR, 20-50 Mil. EUR, 50-100 Mil. EUR, 100-500 Mil. EUR, 500-1000 Mil. EUR, și peste 1000 Mil. EUR. Această analiză presupune o revizuire amănunțită a celor mai importanți indicatori financiari pentru perioada 2013-2021, precum: cifra de afaceri, profitul net, datoriile totale / activele totale, numărul total de companii, numărul de companii cu pierdere / profit, numărul de angajați, marja de profit net.

Pentru a sprijini companiile locale, dar și companiile străine care intenționează să intre pe piața Textilă din România, au fost realizate o serie de analize (Analiza Porter, Analiza PEST și Analiza Lanțului Valoric), au fost inventariați cei mai importanți factori care influențează activitatea companiilor de pe piață și au fost propuse recomandări pentru managementul companiilor.

Informațiile și datele privind industria Textilă au fost obținute din mai multe surse: FCCI, Technopak, Eurostat (pentru piața globală și europeană), Institutul Național de Statistică, Comisia Națională de Prognoză, Banca Națională a României, Oficiul Național al Registrului Comerțului, sondaje ale principalilor jucători, rapoarte și analize naționale etc.

CONDITII DE LIVRARE
Se va livra în 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, timp necesar actualizării.
PREZENTARE REZUMATIVA
REZUMAT
I. INDUSTRIA TEXTILĂ PE PLAN INTERNAȚIONAL
1.1. Contextul internațional – Industria textilă (2013-2021)
1.2. Industria textilă în UE-28 (2013-2021)
II. INDUSTRIA TEXTILĂ DIN ROMÂNIA
2.1. Repere ale contextului macroeconomic intern (2013-2021)
2.2. Situația industriei (2013-2021)
2.2.1. Producția de textile
2.2.2. Producția de haine
2.2.3. Tăbăcirea pieilor
III. MEDIUL CONCURENȚIAL – INDUSTRIA TEXTILĂ
3.1. Analiza mediului concurențial
3.2. Prezentarea principalilor jucători
Rosko Textil S.R.L., Rifil S.A., Benrom S.R.L., Alison Hayes (Romania) S.R.L., Italtextil Sarata S.R.L., Sun Garden Romania Srl, Rolana Tex S.R.L., Aries Textile Srl, Formens S.R.L., Yarnea SRL .
IV. PIAȚA ROMÂNEASCĂ DE RETAIL DE ÎMBRĂCĂMINTE
4.1. Prezentare generală a pieței (2013-2021)
4.2. Analiza mediului concurențial
4.3. Prezentarea principalilor jucători: H&M Hennes & Mauritz, Zara Bucuresti, Roumasport, C&A Moda Retail, Peek & Cloppenburg, Bershka Carpati, Nyer Romania, Takko Fashion, FF Group Romania , Pull & Bear Ro.
V. ANALIZA PIEȚEI PE CODURI CAEN
VI. CONSULTANȚĂ MANAGERIALĂ
6.1. Analiza Porter
6.2. Analiza PEST
6.3. Factori de influență
6.4. Recomandări manageriale
1. Estimarea cererii din industria textilă mondială
2. Piața globală de îmbrăcăminte și încălțăminte
3. Prognoza de creștere până în 2025 la nivel internațional – Industria textilă
4. Schimbări în industria textilă europenă
5. Dinamica companiilor (nr. de companii și de angajați) UE28
6. Investiții (2013-2021) EU28
7. Modificarea balanței comerciale UE28
8. PIB vs. industria textilă
9. Rata de schimb valutar
10. Salariul mediu net vs. cheltuielile medii lunare
11. Variația indicelui prețurilor de consum pentru produsele nealimentare
12. Dinamica industriei textile
13. Prognoza producției industriale
14. Variația cifrei de afaceri față de anul precedent (2013-2021) pentru industria textilă
15. Variația anuală a profitului net (2013-2021) pentru industria textilă
16. Numărul de insolvențe – Industria textilă
17. Structura insolvențelor – Industria textilă
18. Producția textilă
19. Comerțul cu materiale textile
20. Producția de îmbrăcăminte
21. Comerțul cu articole de îmbrăcăminte
22. Producția de piele
23. Comerțul cu articole din piele
24. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală pentru Top 10 companii (2013-2021) – Industria textilă
25. Cifra de afaceri / angajat (primele 10 companii) (2013-2021) – Industria textilă
26. Marja profitului net a Top 10 companii (2013-2021) – Industria textilă
27. Profitul net / angajat (Top10 companii) (2013-2021) – Industria textilă
28. Ponderea fiecărei companii în numărul total de angajați pentru Top 10 companii (2013-2021) – Industria textilă
29. Cifra de afaceri cumulată a companiilor din Top 10 (2013-2021) – Industria textilă
30. Cifra de afaceri / angajat și profitul net/angajat ale fiecărei companii (2013-2021) – Industria textilă
31. Bugetul pentru achiziționarea hainelor / locuitor – Retail articole de îmbrăcăminte
32. Ponderea cumpărătorilor de îmbrăcăminte prin canale online din totalul cumpărătorilor
33. Închirierea spațiilor moderne de retail
34. Insolvențe – Retail articole de îmbrăcăminte
35. Structura insolvențelor în 2021 – Retail articole de îmbrăcăminte
36. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală pentru Top 10 companii (2013-2021) – Retail articole de îmbrăcăminte
37. Cifra de afaceri / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Retail articole de îmbrăcăminte
38. Marja de profit net a Top 10 jucători (2013-2021) – Retail articole de îmbrăcăminte
39. Profitul net / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Retail articole de îmbrăcăminte
40. Ponderea fiecărei companii în numărul total de angajați pentru Top 10 jucători (2013-2021) – Retail articole de îmbrăcăminte
41. Cifra de afaceri cumulată a companiilor din Top 10 (2013-2021) – Retail articole de îmbrăcăminte
42. Cifra de afaceri / angajat și profitul net / angajat ale fiecărei companii (2013-2021) – Retail articole de îmbrăcăminte
43. Evoluția cifrei de afaceri (defalcată în funcție de mărimea companiei) (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
44. Structura pieței în 2021 (defalcată în funcție de mărimea companiei) – Total piață pe coduri CAEN – România
45. Evoluția numărului de companii (defalcată în funcție de mărimea companiei) (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
46. Evoluția cifrei de afaceri (2021 vs. 2020) vs. variația numărului de firme (2021 vs. 2020) – Total piață pe coduri CAEN – România
47. Numărul de salariați (2021 vs. 2020) – Total piață pe coduri CAEN – România
48. Marja medie a profitului net (companii grupate după criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
49. Cifra de afaceri medie a creanțelor (companii grupate după criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
50. Cifra de afaceri / angajat (companii grupate după criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
51. Cifra de afaceri / companie (companii grupate după criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
52. Profitabilitatea medie (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
53. Durata de rotație a stocurilor (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
54. Cifra de afaceri totală a activelor (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
55. Datorii totale / active totale (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
56. Durata de rotație a creanțelor (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
57. Evoluția cifrei de afaceri (2021 vs. 2020) vs. Evoluția duratei de rotație a creanțelor (2021 vs. 2020) – Total piață pe coduri CAEN – România
58. Evoluția cifrei de afaceri (2021 vs. 2013) vs. Evoluția duratei de rotație a creanțelor (2021 vs. 2013) – Total piață pe coduri CAEN – România

1. Comerțul european cu produse textile (2021)
2. Top 5 retaileri de îmbrăcăminte din România – după cifra de afaceri
3. Numărul de companii cu profit – Total piață pe coduri CAEN – România
4. Numărul de companii cu pierdere – Total piață pe coduri CAEN – România
5. Marja profitului net (grupuri de companii după criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
6. Durata de rotație a creanțelor (grupuri de companii după criteriul cifrei de afaceri) – Total piață pe coduri CAEN – România
7. Profit / angajat (grupuri de companii după criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
8. Profit / companie (grupuri de companii după criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – Total piață pe coduri CAEN – România
9. Evoluția cifrei de afaceri (Top 10 companii) (2013-2021) – Industria textilă și Piața de retail de articole de îmbrăcăminte
10. Evoluția cifrei de afaceri / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Industria textilă și Piața de retail de articole de îmbrăcăminte
11. Evoluția profitului net (Top 10 companii) (2013-2021) – Industria textilă și Piața de retail de articole de îmbrăcăminte
12. Profit net / angajat (Top 10 companii) (2013-2021) – Industria textilă și Piața de retail de articole de îmbrăcăminte
13. Numărul de angajați (numărul de recrutări înregistrate de Top 10 companii) (2013-2021) – Industria textilă și Piața de retail de articole de îmbrăcăminte
14. Date financiare (Top 10 companii) (2013-2021) – Industria textilă și Piața de retail de articole de îmbrăcăminte

INDUSTRIA TEXTILA ROMANIA 2022
INDUSTRIA TEXTILA ROMANIA 2022

9.000 lei

Register New Account
Shopping cart