Elaborarea strategiei si suport de management al schimbarii

Companie aflata in topul furnizorilor de solutii IT integrate pentru retail si industria alimentara. Reteaua existenta la nivel national, experienta si prezenta indelungata pe piata romaneasca reprezinta avantaje pentru consolidarea pozitiei pe piata a companiei. Oportunitatile existente pe piata romaneasca privind expansiunea lanturilor de retail modern, ritmul de dezvoltare al acestora si totodata concentrarea marilor retaileri pe investitii in dezvoltarea sistemelor IT, au determinat compania sa caute solutii de adaptare a  strategiei la trendul actual, apeland in acest sens la serviciile echipei VirtualBoard.

Probleme intampinate

  1. Insuficienta informatiilor structurate privitoare la piata de retail, trendul si concentrarea investitiilor autohtone ale acestui segment, precum si la tendintele internationale de modernizare a proceselor de livrare catre clientii finali, facea dificila identificarea unei strategii clare care sa urmareasca la randul ei strategiile de dezvoltare ale retailerilor si oportunitatile de optimizare a proceselor lor de afaceri
  2. In ciuda dotarii cu instrumente IT de ultima generatie (ERP, CRM, etc) procesele interne erau depasite, aferente etapei anterioare de dezvoltare, caracteristice unei alte situatii a pietei
  3. Lipsa unui sistem de management al proiectelor (PMO) reprezenta o piedica in implementarea strategiei de schimbare si in cresterea eficientei in executarea proiectelor contractate
  4. Insuficienta instrumentelor de monitorizare operativa si evaluare a performantei genera limitari in monitorizarea rezultatelor, identificarea cauzelor problemelor, depistarea riscurilor potentiale si masurarea succesului companiei si angajatilor

 Limitari ale proiectului

Indisponibilitatea unor informatii privitoare la centrele de profit de nivel secundar (dincolo de categoriile mari de activitati), multitudinea sectoarelor de activitate in care compania activeaza (competitori diferiti in sectoare diferite), rezistenta la schimbare a personalului pregatit, suprapunerea proiectului cu schimbari legislative cu impact major asupra activitatii operationale si asupra timpului disponibil si atentiei boardului companiei.

Solutie livrata

  1. Realizarea unei analize de tip market intelligence cu privire la evolutia clientilor si concurentilor principali ai companiei, pe segmente de activitate distincte
  2. Elaborarea unui studiu privind piata internationala de retail modern, cuprinzand orientarile strategice ale retailerilor, modalitatile curente de optimizare a proceselor acestora, utilizarea tehnologiilor moderne, ariile de investitii, etc
  3. Elaborarea planului strategic, axat pe un ansamblu initiative strategice prioritizate si detaliate printr-un plan de actiuni specifice
  4. Proiectarea si implementarea unui sistem de management al proiectelor – formulare de lucru, proceduri si procese aferente managementului de proiect

    Timp de realizare – 6 luni

Loading

CONTACT

Va rugam sa ne trimiteti mesajul dumneavoastra si va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil!

Se trimit datele

©2017 VirtualBoard - Data and expert knowledge for top management & business owners

Introduceti datele dumneavoastra de logare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account