Diagnostic strategic si reproiectare sistem de management

Lider de piata, cu prezenta pe piata balcanica si in crestere pe cea a Europei de Vest, activand in sectorul productiei si distributiei de dispozitive de inchidere centralizate pentru spatii de locuit si industriale.

Vasta experienta in domeniu si un nivel ridicat de cunostinte de marketing al echipei de management reprezentau oportunitati in optimizarea activitatii companiei, dar  inexistenta unei structuri organizationale scalabile, dependent exacerbata de deciziile antreprenorului, resursele financiare limitate pentru promovare, lipsa atractivitatii regionale, limitarile in ceea ce priveste disponibilitatea informatiilor despre piata reprezentau provocari pentru reusita actiunilor de recalibrare strategica.

Probleme intampinate

  • Piata nationala in recesiune, facand dificila cresterea pe baza dezvoltarii in Romania
  • Politici de diferentiere slab conturate pe piata interna, ca urmare a caracteristicilor produselor vandute
  • Experienta limitata in concurenta directa pe pietele externe mult mai atractive dar si pretentioase
  • Cunostinte de management limitate ale echipei de conducere, mai ales cu privire la dezvoltarea si rafinarea modelului de business
  • Presiune din partea creditorilor/furnizorilor si un echilibru financiar precar ca urmare a investitiilor anterioare
  • Lipsa instrumentelor de monitorizare si evaluare a performantei afacerii

Solutie livrata

  1. Elaborarea strategiei de diferentiere dupa modelul BLUE OCEAN si identificarea pietelor-tinta
  2. Elaborarea unei noi strategii de vanzari (obiective clare si actiuni pentru optimizarea portofoliului de produse/servicii, prioritizarea segmentelor-tinta, selectarea canalelor de distributie profitabile)
  3. Proiectarea unui sistem bugetar complet (vanzari, marketing, achizitii, investitii, resurse umane, cont de rezultat, flux de numerar) si a metodologiei de control a acestuia
  4. Crearea unui sistem de evaluare a performantei angajatilor, pentru a ajuta la identificarea punctelor slabe si a directiilor in care trebuie actionat pentru imbunatatirea eficientei activitatii
  5. Crearea unui program de instruire a personalului pentru cresterea competentelor in zonele identificate in urma evaluarii
  6. Proiectarea unui sistem de indicatori de masurare a performantei, la nivel de afacere si particularizati pe fiecare functiune din activitatea companiei (vanzari, marketing, customer care, aprovizionare,  controlul stocurilor, productie, cercetare-dezvoltare, montaj si service, logistica, resurse umane, IT, financiar)
  7. Elaborarea unui sistem de rapoarte de management pentru monitorizarea evolutiei indicatorilor definiti si identificarea proactiva a riscurilor si problemelor in realizarea obiectivelor

 

Timp de realizare – 6 luni

Loading

CONTACT

Va rugam sa ne trimiteti mesajul dumneavoastra si va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil!

Se trimit datele

©2017 VirtualBoard - Data and expert knowledge for top management & business owners

Introduceti datele dumneavoastra de logare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account