PREZENTA IN MEDIUL ONLINE – STRATEGIE PENTRU SOCIAL MEDIA

4
prezenta in mediul online, abordare competitiva, prezenta online, prezenta in social media, retele de socializare, social media, cresterea afacerii online, strategie social media, strategie de social media, strategia de social media, fidelizarea clientilor, marketing prin social media, marketingul prin social media, social media, social media marketing, social media manager, promovare social media, promovare brand social media, promovarea afacerii social media

O prezenta puternica in mediul online este o abordare competitiva esentiala pe pietele curente, in care experientele impartasite in online devin din ce in ce mai relevante pentru consumatori. Crearea unui profil pe retelele sociale si postarea ocazionala a mesajelor nu sunt suficiente. Retelele de socializare sunt intr-o continua dezvoltare, asa ca este important sa tineti pasul cu evolutia platformelor si sa descoperiti noi modalitati va optimiza eforturile curente.

Pentru a va asigura ca obtineti cele mai bune rezultate prin valorificarea mediilor sociale online este important sa stiti care va sunt obiectivele si cum intentionati sa le atingeti. Cu alte cuvinte, aveti nevoie de o strategie. O buna strategie de social media se va subordona obiectivelor organizatiei, va creste notorietatea marcii, va incuraja fidelizarea clientilor si va reduce costurile de marketing, constituind un avantaj competitiv important.

prezenta in mediul online, abordare competitiva, prezenta online, prezenta in social media, retele de socializare, social media, cresterea afacerii online, strategie social media, strategie de social media, strategia de social media, fidelizarea clientilor, marketing prin social media, marketingul prin social media, social media, social media marketing, social media manager

IN CE CONSTA PREZENTA IN MEDIUL ONLINE?

Prezenta online se refera la vizibilitatea afacerii pe Internet, prin utilizarea platformelor de socializare si aparitia in motoarele de cautare. Aceasta se refera la continutul distribuit si la toate activitatile pe care o organizatie le are in mediul digital.

Prezenta online este o parte esentiala din strategia oricarei afaceri. Exista o conceptie gresita conform careia doar marile organizatii pot genera beneficii pe urma acesteia, dar chiar si lucratorii independenti sau companiile mici pot avea de castigat daca reusesc sa reusesc sa-si consolideze prezenta in mediul online.

Pentru a va consolida prezenta in mediul online puteti apela servicii de marketing care sa va optimizeze website-ul prin aplicarea tehnicilor SEO, care va vor ajuta sa ocupati primele pozitii in motoarele de cautare atunci cand un utilizator cauta produsele sau serviciile pe care le oferiti.

O alta modalitate prin care va puteti spori prezenta in mediul online este printr-o buna strategie de social media, prin care puteti atrage cu usurinta publicul tinta, fara costuri exagerate.

PREZENTA IN SOCIAL MEDIA

Marketingul prin social media a evoluat in ultimul deceniu si a devenit o parte integranta a mixului de marketing atat pentru marile companii, cat si pentru cele mici si mijlocii.

Prezenta in social media este definita ca fiind frecventa cu care o persoana, o companie sau o alta entitate posteaza pe platforma(platformele) aleasa(e), in combinatie cu gradul de implicare pe care o are in raport cu comunitatea creata. Tipul de continut postat, precum si nivelul de calitate sunt factori care influenteaza succesul unei anumite prezente in social media.

Prezenta companiei dumneavoastra in social media este cheia pentru a stabili si mentine o legatura puternica si de incredere cu publicul tinta, deoarece consumatorii de astazi doresc si se asteapta sa stabileasca o relatie cu brandurile in care au incredere.

In caz contrar veti pierde o parte masiva din potentialul dumneavoastra de afaceri deoarece nu veti reusi sa satisfaceti nevoile, preferintele si asteptarile consumatorilor moderni.

10

Abonament Premium Trimestrial | DISCOUNT 25%

200+ instrumente de management | 20+ chestionare de autoevaluare | 4.500 grafice de performanta pentru 35 sectoare / 180 sub-sectoare economice (12 ani) | 35+ indicatori macroeconomici regionali (7 tari, 10 ani) | Discount la achizitii studii de piata -15% | 1.200 KPI & KRI generali – denumire | 50 K profile companii cu date de contact
337 lei450 lei CUMPARA ACUM!
Foloseste codul: VIRTUAL25
25% DISCOUNT

IN CE CONSTA O STRATEGIE DE SOCIAL MEDIA?

Strategia de social media trebuie sa includa: obiectivele de marketing, descrierea platformelor social media ce se intentioneaza a fi utilizate si parametrii pentru masurarea progresului.

Cateva repere pentru intelegerea conceptului:

⭐ In cazul in care prezenta in social media este limitata, realizati un sondaj in randul clientilor pentru a afla cum folosesc social media si folositi aceste informatii in structurarea strategiei.

⭐ Asigurati-va ca interactiunile sunt in ambele sensuri si nu doar compania in care activati furnizeaza informatii. Analizati modul in care puteti oferi clientilor un stimulent pentru a colabora cu dumneavoastra in activitatea social media si realizati teste in acest sens.

⭐ Analizati cat de repede raspunde compania atunci cand cineva posteaza un mesaj pe site. Stabiliti un timp rezonabil de raspuns pentru toate interactiunile si asigurati-va ca raspunsurile sunt personale, nu automate sau generice.

Evaluati comentariile clientilor postate pe site. Sunt pozitive sau negative? Identificati modalitati de stimulare a mesajelor pozitive. Luati in considerare, de asemenea, modul in care se poate transforma un mesaj negativ intr-o oportunitate pentru stimularea loialitatii de brand si pentru construirea unei reputatii pentru servicii excelente furnizate clientilor.

8 PASI CHEIE INTR-O STRATEGIE DE SOCIAL MEDIA

Nu exista o abordare general valabila de utilizare cu succes a instrumentelor social media, dar unele principii de baza se aplica tuturor platformelor, marcilor si publicului. Acest plan in opt etape va va sprijini maximizarea randamentului investitiilor in social media:

Conținut rezervat membrilor

Creați un cont GRATUIT pentru a accesa restul informatiilor!

Dacă aveți deja cont folosiți formularul de mai jos pentru a vă loga.

Register New Account
Shopping cart