STRATEGIA OCEANULUI ALBASTRU – depasirea concurentei

1
strategia oceanului albastru , blue ocean , depasirea concurentei

Doriti sa diferentiati produsele si serviciile firmei dumneavoastra, crescand valoarea oferita clientilor fara a creste costurile? Doriti sa va dezvoltati atat de mult incat concurenta sa devina irelevanta? Doriti sa schimbati fata industriei in care activati? Strategia Oceanului Albastru (Strategia Blue Ocean) sugereaza crearea unor noi piete, asigurand depasirea concurentei.

Pentru a sustine un nivel inalt de performanta, companiile trebuie sa depaseasca nivelul strategiilor concurentiale (Strategia Oceanului Rosu, care presupune dezvoltarea avantajelor competitive) si sa caute noi oportunitati de crestere si de maximizare a profitului, prin reconstruirea granitelor pietei si ale industriei (Strategia Oceanului Albastru, care presupune crearea de noi piete), facand astfel concurenta irelevanta. Principiile pe care se bazeaza se refera la retrasarea granitelor pietei, concentrarea asupra imaginii de ansamblu, depasirea cererii existente, ordonarea diferitelor secvente in succesiunea lor corecta, depasirea obstacolelor organizationale si punerea in practica a strategiei.

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart