ANALIZA COMPETENTELOR DE BAZA – realizarea unui avantaj competitiv sustenabil

1
competentele de baza avantaj competitiv diferentiere pe piata

Pentru a obtine un avantaj competitiv sustenabil, prin armonizarea resurselor disponibile, dar si pentru a oferi consumatorilor valoare suplimentara prin produsele dumneavoastra, analizati si dezvoltati competente de baza. Pentru a se diferentia de concurenta si pentru a oferi valoare clientilor, fara a se baza pe politicile de pret, companiile incearca sa construiasca un avantaj competitiv sustenabil. Acesta poate fi obtinut prin analiza si utilizarea competentelor de baza si a produselor de baza. Competentele de baza se refera la invatarea colectiva si la capacitatea de a coordona diversele abilitati, resurse si tehnologii, in vederea diferentierii pe piata.

Daca o companie este in masura sa ofere ceva unic, clientii vor dori sa aleaga produsele/serviciile oferite si vor fi dispusi sa plateasca mai mult pentru ele.

Avantajul competitiv reprezinta un set de caracateristici unice ale unei companii si ale produselor/serviciilor acesteia, asa cum sunt percepute de clientii din piata-tinta a organizatiei, ca fiind semnificative si superioare fata de competitie. Avantajul competitiv este factorul de baza al loialitatii fata de brand si motivul pentru care clientii prefera un produs sau serviciu.

Exista 3 tipuri de avantaj competitiv pe care companiile le pot dezvolta: cost, diferentierea produselor/serviciilor si nisele strategice.

Conținut accesibil doar conturilor plătite:


PREMIUM ANUAL

SMART CEO

100 lei / luna 400 lei / luna
Înțelegerea Pieței Rezultate Rapide

Register New Account
Reset Password
Shopping cart