ABORDAREA MEDIULUI CONCURENTIAL (COMPETITIVE INTELLIGENCE)

1
strategii de piata , analiza a concurentei , cresterea competitivitatii

Fie ca doriti sa imitati strategiile de succes ale concurentilor, fie ca doriti sa va diferentiati de acestia dezvoltand avantaje competitive semnificative, dezvoltarea modului de analiza a concurentei (competitive intelligence) este esentiala in proiectarea de strategii de piata ce asigura cresterea competitivitatii.

O companie poate concura impotriva competitorilor prin pret, caracteristici ale produsului, promotii sau calitatea serviciilor auxiliare. Pentru aceasta, este nevoie sa se initieze analiza informatiilor despre produse, consumatori, concurenti si alte aspecte ale mediului, in vederea sustinerii deciziilor manageriale. Acest tip de analiza furnizeaza informatii care permit organizatiei sa fie proactiva si sa nu fie surprinsa de actiuni ale concurentilor, precum lansarea de noi produse, schimbarea strategiei de pret etc.

Conținut accesibil doar conturilor plătite:


PREMIUM ANUAL

SMART CEO

100 lei / luna 400 lei / luna
Înțelegerea Pieței Rezultate Rapide

Register New Account
Reset Password
Shopping cart