PIATA DE MORARIT SI PANIFICATIE ROMANIA 2022

9
Expert ScoreRead review

9.000 lei

SKU: 3df8233a1f8d Category:
CARACTERISTICI
  • Numar de pagini 63
  • Format .pdf
  • Perioada 2013-2021
  • Limba de redactare – Engleza
DESCRIERE STUDIU

Această cercetare evaluează piața de Morărit și Panificație din România pe segmentele sale principale: produse de morărit, produse de panificație și alte produse de panificație (biscuiți dulci, biscuiți sărați, napolitane, snacks-uri de porumb, paste făinoase și produse de patiserie). Pentru a înțelege evoluțiile care au avut loc pe piața românească în perioada 2013-2021, prima parte a studiului analizează evoluția pieței globale și perspectivele acesteia. În ceea ce privește piața internațională sunt furnizate date pentru perioada 2013-2021, incluzând date financiare ale principalilor jucători și o analiză comparativă a indicatorilor macroeconomici la nivel regional (Europa de Sud-Est).

Scurta analiză a cadrului macroeconomic românesc reprezintă punctul de plecare în evaluarea și estimarea pieței interne de Morărit și Panificație. Valoarea totală a pieței și a principalelor segmente ale acesteia au fost stabilite printr-un sondaj și interviuri cu principalii jucători de pe piață. Fiecare segment este descris prin: evoluțiile și caracteristicile pieței între 2013 și 2021; Top 10 cei mai importanți jucători de pe piață, fiind incluse datele și indicatorii lor financiari pentru o perioadă de 9 ani.

Pentru a aprofunda studiul pieței locale s-a realizat o analiză a sectorului pe coduri CAEN, pe baza valorilor cumulate (totalul companiilor care au declarat acest domeniu ca activitate principală) la nivel național. Companiile au fost structurate în 12 grupe după criteriul cifrei de afaceri: 0, 0-100 Mii EUR, 100-500 Mii EUR, 500 – 1.000 Mii EUR, 1-5 Mil. EUR, 5-10 Mil. EUR, 10-20 Mil. EUR, 20-50 Mil. EUR, 50-100 Mil. EUR, 100-500 Mil. EUR, 500-1000 Mil. EUR, și peste 1000 Mil. EUR. Aceasta analiză presupune o revizuire amănunțită a celor mai importanți indicatori financiari pentru perioada 2013-2021, precum: cifra de afaceri, profitul net, datoriile totale / activele totale, numărul total de companii, numărul de companii cu pierdere / profit, numărul de angajați, marja de profit net.

Pentru a veni în sprijinul companiilor de pe piața românească și a celor care intenționează să intre pe piață au fost efectuate o serie de analize (Analiza Porter, Analiza PEST și Analiza Lanțului Valoric), au fost enumerați cei mai importanți factori care influențează activitatea companiilor de pe piață și au fost oferite recomandări pentru managementul companiilor.

Informațiile și datele privind piața de Morărit și Panificație au fost obținute cu ajutorul mai multor surse: Comisia Europeană, Institutul Național de Statistică, Comisia Națională de Prognoză, Banca Națională a României, Oficiul Național al Registrului Comerțului, Ministerul Finanțelor, Consiliul European Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale – piața românească, Nielsen, GFK, Omnibus, Revista Piata, Revista Progresul, sondaj/interviuri cu jucătorii de pe piață.

CONDITII DE LIVRARE
Se va livra în 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, timp necesar actualizării.
PREZENTARE REZUMATIVA
REZUMAT
I. PIAȚA INTERNAȚIONALĂ DE MORĂRIT ȘI PANIFICAȚIE
1.1. Piața mondială a grâului și porumbului (2013-2021)
1.2. Piața europeană a grâului și porumbului (2013-2021)
1.3. Analiza indicatorilor regionali (2021)
II. PIAȚA ROMÂNEASCĂ DE MORĂRIT ȘI PANIFICAȚIE 
2.1. Aspecte importante ale mediului macroeconomic intern (2013-2021)
2.2. Piața materiilor prime de morărit și panificație (2013-2021)
2.3. Industria de morărit și panificație (2013-2021)
2.4. Piața de morărit – aspecte importante (2013-2021)
2.5. Mediul concurențial pe piața de morărit – indicatori financiari
2.6. Mediul concurențial – prezentarea principalilor concurenți de pe piața de morărit
2.7. Piața de panificație (2013-2021)
2.8. Comportamentul de consum pe piața de panificație (2021)
2.9. Alte produse de panificație (2013-2021)
2.10. Mediul concurențial pe piața de panificație – indicatori financiari
2.11. Mediul concurențial – prezentarea principalilor concurenți pe piața de panificație: SAM MILLS, TITAN, BOROMIR IND, SAPTE SPICE, DOBROGEA GRUP, CHIPITA ROMANIA, VEL PITAR, CROCO, TRANS AGAPE
III. ANALIZA PIEȚEI PE CODURI CAEN
IV. CONSULTANȚĂ MANAGERIALĂ
4.1. Analiza Lanțului Valoric
4.2. Analiza Porter
4.3. Analiza PEST
4.4. Factori de influență
4.5. Recomandări manageriale
 
  1. Principalii producători de cereale la nivel mondial (2013-2021)
  2. Producția și consumul total de cereale la nivel mondial (2013-2021)
  3. Evoluția și prognoza consumului mondial (2013-2025)
  4. Principalii producători din UE (2021)
  5. Importuri și exporturi de grâu și porumb în UE (2013-2021)
  6. Ponderea agriculturii în PIB (2013-2021) – Piața din România
  7. Venit / gospodărie vs. consum de produse agricole din resurse proprii (2013-2021) – piața din România
  8. Inflația (2013-2021) – Piața din România
  9. Dinamica cursului de schimb valutar (2013-2021) – Piața din România
  10. Producția de grâu și porumb (2013-2021) – Piața din România
  11. Importul și exportul de grâu (2013-2021) – Piața din România
  12. Producția și consumul de porumb (2013-2021) – Piața din România
  13. Importul și exportul de porumb (2013-2021) – Piața din România
  14. Cifra de afaceri (piața de morărit și panificație) (2013-2021) – Piața din România
  15. Comerț extern (piața de morărit și panificație) (2013-2021) – Piața din România
  16. Cifra de afaceri (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  17. Cote de piață – Top 5 companii (2021) – Piața din România
  18. Comerțul extern (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  19. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a Top 10 jucători (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  20. Cifra de afaceri / angajat a Top 10 companii (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  21. Marja netă de profit a Top 10 companii (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  22. Profitul net / angajat al Top 10 companii (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  23. Ponderea fiecărei companii în numărul total de angajați ai Top 10 jucători (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  24. Evoluția pieței de panificație (2013-2021) – Piața din România
  25. Cote de piață – Top 5 companii în 2021 (piața de panificație) – Piața din România
  26. Comerțul pe piața de panificație (2013-2021) – Piața din România
  27. Segmentarea pieței în 2021 (piața de panificație) – Piața din România
  28. Piața de panificație – producție și vânzări (2013-2021) – Piața din România
  29. Produse de panificație – vânzări / locuitor (2013-2021) – Piața din România
  30. Importul și exportul de produse de panificație (2013-2021) – Piața din România
  31. Tipuri de pâine consumate (2021) – Piața din România
  32. Top 5 țări UE în ceea ce privește consumul de pâine (2021)
  33. Locul de achiziție a pâinii (2021) – Piața din România
  34. Biscuiți dulci – producție și vânzări (2013-2021) – Piața din România
  35. Importul și exportul de biscuiți dulci (2013-2021) – Piața din România
  36. Biscuiți dulci – principalele canale de vânzare (2013-2021) – Piața din România
  37. Principalii importatori de biscuiți dulci (2021) – Europa
  38. Gustări gătite – principalele canale de vânzare (2013-2021) – Piața din România
  39. Popcorn – principalele canale de vânzare (2013-2021) – Piața din România
  40. Chipsuri – principalele canale de vânzare (2013-2021) – Piața din România
  41. Ponderea companiilor în cifra de afaceri totală a Top 3 jucători în 2021 (piața de napolitane) – Piața din România
  42. Frecvența consumului de snacks-uri din porumb (2021) – Piața din România
  43. Ponderea companiilor în cifra de afaceri totală a Top 4 jucători (2021) – Piața din România
  44. Vânzări și valoarea pieței pastelor făinoase (2013-2021) – Piața din România
  45. Producția și vânzările cantitative de paste făinoase (2013-2021) – Piața din România
  46. Consumul de paste făinoase (2013-2021) – Piața din România
  47. Importul și exportul de paste făinoase (2013-2021) – Piața din România
  48. Vânzările de produse de patiserie (2013-2021) – Piața din România
  49. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a Top 10 jucători (piața de panificație) (2013-2021) – Piața din România
  50. Cifra de afaceri / angajat a Top 10 jucători (piața de panificație) (2013-2021) – Piața din România
  51. Marja netă de profit a Top 10 jucători (piața de panificație) (2013-2021) – Piața din România
  52. Profitul net / angajat al Top 10 jucători (piața de panificație) (2013-2021) – Piața din România
  53. Ponderea fiecărei companii în numărul total de angajați din Top 10 jucători (piața de panificație) (2013-2021) – pPiața din România
  54. Cifra de afaceri (companii grupate după criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  55. Structura pieței în 2021 – ponderea grupurilor de companii după criteriul cifrei de afaceri – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  56. Numărul de companii cu profit și pierdere în 2021 – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  57. Variația cifrei de afaceri (2021 vs. 2020) vs. variația numărului de firme (2021 vs. 2020) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  58. Numărul de salariați (2021 vs. 2020) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  59. Marja medie a profitului net (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  60. Durata de rotație a creanțelor (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  61. Cifra de afaceri / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  62. Cifra de afaceri / companii (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  63. Profitabilitatea medie (2013-2021) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  64. Variația cifrei de afaceri (2021 vs. 2020) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2021 vs. 2020) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  65. Variația cifrei de afaceri (2021 vs. 2013) vs. variația duratei de rotație a creanțelor (2021 vs. 2013) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  1. Grâu și porumb – Primele 5 țări din Europa la import-export (2021)
  2. Producția și randamentul grâului și porumbului în Europa (2021)
  3. Prețurile de vânzare 2021 vs. 2020 pentru grâu și porumb în țările UE
  4. Cifra de afaceri (Top 10 companii) (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  5. Profit net (Top 10 companii) (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  6. Număr de angajați (Top 10 companii) (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  7. Cifra de afaceri / angajat (Top 10 companii) (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  8. Profit / angajat (Top 10 companii) (piața de morărit) (2013-2021) – Piața din România
  9. Date financiare (Top 10 companii) (piața de morărit) (2013-2021)
  10. Consumul mediu lunar de produse de patiserie (2013-2021) – Piața din România
  11. Cifra de afaceri (Top 10 companii) (piața de panificație) (2013-2021) – Piața din România
  12. Profit net (Top 10 companii) (piața de panificație) (2013-2021) – Piața din România
  13. Număr de angajați (Top 10 companii) (piața de panificație) (2013-2021) – Piața din România
  14. Cifra de afaceri / angajat (Top 10 companii) (piața de panificație) (2013-2021) – Piața din România
  15. Profit / angajat (Top 10 companii) (piața de panificație) (2013-2021) – Piața din România
  16. Date financiare (Top 10 companii) (piața de panificație) (2013-2021) – Piața din România
  17. Numărul de companii cu profit (2013-2021) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  18. Numărul de companii cu pierdere (2013-2021) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  19. Marja netă de profit (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  20. Durata de rotație a creanțelor (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  21. Profit / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
  22. Profit / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piața de morărit și panificație pe coduri CAEN – România
PIATA DE MORARIT SI PANIFICATIE ROMANIA 2022
PIATA DE MORARIT SI PANIFICATIE ROMANIA 2022

9.000 lei

Register New Account
Shopping cart