INDUSTRIA ALIMENTARA ROMANIA 2022

9.9
Expert ScoreRead review

9.000 lei

SKU: 3df8233a1f8d Category:
CARACTERISTICI
  • Numar de pagini 106
  • Format .pdf
  • Perioada 2013-2021
  • Limba de redactare – Engleza
DESCRIERE STUDIU

Această cercetare evaluează industria Alimentară din România pe principalele segmente: piața produselor lactate; piața cărnii; piața produselor din carne; piața zahărului și a produselor de cofetărie; piața conservelor; piața băuturilor alcoolice – industria berii, industria vinului, industria băuturilor spirtoase; piața băuturilor non-alcoolice – industria băuturilor răcoritoare, industria băuturilor calde; piața de retail alimentar – segmentul hipermarketurilor, segmentul supermarketurilor, segmentul cash&carry vs. magazinele de proximitate și cele de tip discounter.

Pentru a înțelege evoluțiile care au avut loc pe piața românească în perioada 2013-2021, în prima parte a studiului este analizată evoluția pieței globale și europene.

Analiza succintă a cadrului macroeconomic românesc reprezintă punctul de plecare pentru evaluarea și estimarea pieței interne. Pentru fiecare segment sunt prezentate: evoluția în perioada 2013-2021,  caracteristicile pieței și Top 10 cele mai importante companii de pe piață. Fiecare jucător este prezentat în mod individual în cadrul studiului și sunt furnizate date și indicatori financiari pentru o perioadă de 9 ani.

Pentru a aprofunda studiul pieței locale s-a realizat o analiză a sectorului pe coduri CAEN, pe baza valorilor cumulate (totalul companiilor care au declarat acest domeniu ca activitate principală) la nivel național. Companiile au fost structurate în 12 grupe în funcție de criteriul cifrei de afaceri: 0, 0-100 Mii EUR, 100-500 Mii EUR, 500 – 1.000 Mii EUR, 1-5 Mil. EUR, 5-10 Mil. EUR, 10-20 Mil. EUR, 20-50 Mil. EUR, 50-100 Mil. EUR, 100-500 Mn. EUR. Aceasta analiză presupune o revizuire amănunțită a celor mai importanți indicatorii financiari, precum: cifra de afaceri, profitul net, datoriile totale / activele totale, numărul total de companii, numărul de companii cu pierdere / profit, numărul de angajați, marja de profit net.

Pentru a sprijini companiile locale, dar și companiile străine care intenționează să intre pe piața alimentară din România, în cadrul studiului au fost realizate următoarele tipuri de analize: Analiza Porter, Analiza PEST și Analiza Lanțului Valoric. De asemenea, sunt enumerați cei mai importanți factori care influențează activitatea companiilor de pe piață și sunt oferite recomandări pentru managementul companiilor din domeniu.

Informațiile și datele privind piața Produselor Alimentare au fost obținute din diverse surse:, Institutul Național de Statistică, Comisia Națională de Prognoză, Ministerul Finanțelor, Comisia Europeană, Statista, European Monitor, sondaj/interviuri cu principalii jucători.

CONDITII DE LIVRARE
Se va livra în 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, timp necesar actualizării.
PREZENTARE REZUMATIVA
REZUMAT
I. PIAȚA INTERNAȚIONALĂ A ALIMENTELOR ȘI BĂUTURILOR (2013-2021)
1.1. Prezentare generală a pieței globale (2013-2021)
1.2. Prezentare generală a pieței europene (2013-2021)
II. PIAȚA ROMÂNEASCĂ DE PRODUSE ALIMENTARE ȘI BĂUTURI (2013-2021)
2.1. Aspecte esențiale ale contextului macroeconomic intern (2013-2021)
2.2. Analiza pieței (2013-2021)
2.3. Comerțul în industria alimentară și a băuturilor (2013-2021)
III. INDUSTRIA ALIMENTARĂ DIN ROMÂNIA (2013-2021)
3.1. Analiza pieței (2013-2021)
3.2. Prezentare generală a pieței produselor lactate (2013-2021)
3.3. Piața produselor lactate – mediu concurențial (2013-2021)
3.4. Piața produselor lactate – prezentarea principalilor competitori (2013-2021)
3.5. Piața cărnii – prezentare generală (2013-2021)
3.6. Piața cărnii și a produselor din carne – Mediul concurențial (2013-2021)
3.7. Piața cărnii – prezentarea principalilor concurenți (2013-2021)
3.8. Piața produselor din carne – prezentarea principalilor competitori (2013-2021)
3.9. Prezentarea pieței zahărului și a produselor de cofetărie (2013-2021)
3.10. Piața zahărului și a produselor de cofetărie – mediul concurențial (2013-2021)
3.11. Piața zahărului și a produselor de cofetărie – prezentarea principalilor competitori (2013-2021)
3.12. Piața conservelor (2013-2021)
3.13. Piața conservelor alimentare – conserve de carne (2013-2021)
3.14. Piața conservelor alimentare – mediul concurențial (2013-2021)
3.15. Piața conservelor alimentare – prezentarea principalilor competitori (2013-2021)
IV. INDUSTRIA BĂUTURILOR DIN ROMÂNIA (2013-2021)
4.1. Analiza pieței (2013-2021)      
4.2. Prezentare generală a pieței băuturilor alcoolice (2013-2021)
4.3. Piața băuturilor alcoolice – industria berii (2013-2021)
4.4. Piața băuturilor alcoolice – industria vinului (2013-2021)
4.5. Piața băuturilor alcoolice – industria băuturilor spirtoase (2013-2021)
4.6. Piața băuturilor alcoolice – mediul concurențial
4.7. Prezentarea principalilor competitori din industria berii
4.8. Prezentarea principalilor competitori din industria vinului
4.9. Prezentarea principalilor competitori din industria băuturilor spirtoase
4.10. Piața băuturilor non-alcoolice (2013-2021)
4.11. Prezentare generală a industriei băuturilor răcoritoare (2013-2021)
4.12. Industria băuturilor răcoritoare – mediul concurențial
4.13. Industria băuturilor răcoritoare – prezentarea principalilor competitori
4.14. Industria băuturilor calde – Piața cafelei și a ceaiului (2013-2021)
4.15. Industria băuturilor calde – prezentarea principalilor competitori
V. PIAȚA DE RETAIL ALIMENTAR DIN ROMÂNIA (2013-2021)
5.1. Prezentare generală a pieței (2013-2021)
5.2. Profilul cumpărătorului în retail-ul alimentar (2013-2021)
5.3. Segmentul hipermarketurilor (2013-2021)
5.4. Segmentul supermarketurilor (2013-2021)
5.5. Segmentul cash&carry vs. magazinele de discount și de proximitate (2013-2021)
5.6. Piața de retail – mediul concurențial (2013-2021)
5.7. Piața de retail – prezentarea principalilor competitori (2013-2021)
VI. ANALIZA PIEȚEI PE CODURI CAEN (2013-2021)
VII. CONSULTANȚĂ MANAGERIALĂ
7.1. Analiza Lanțului Valoric
7.2. Analiza Porter
7.3. Analiza PEST
7.4. Factori de influență
7.5. Recomandări manageriale
  1. Consumul mondial de alimente și băuturi 2013-2021
  2. Valoarea estimată a primelor 5 piețe alimentare mondiale – 2021
  3. Top 5 companii de alimente și băuturi în 2021 pe baza vânzărilor generate – piața globală
  4. PIB vs. consumul de alimente 2013-2021 – piața din România
  5. Cursul schimbului valutar 2013-2021 – piața din România
  6. Consumul lunar de băuturi / gospodărie 2013-2021 – piața din România
  7. Inflația 2013-2021 – piața din România
  8. Industria alimentară – vânzări – 2013-2021 – piața din România
  9. Băuturi alcoolice și răcoritoare – vânzări – 2013-2021 – piața din România
  10. Segmentarea vânzărilor de produse alimentare 2021 – piața din România
  11. Comerțul cu produse alimentare și băuturi 2013-2021 – piața din România
  12. Consumul de alimente și băuturi / locuitor 2013-2021 – piața din România
  13. Principalele categorii de produse alimentare – ponderea în valoarea importului – exportului 2021 – piața din România
  14. Consumul de alimente 2013-2021 – piața din România
  15. Produse lactate – vânzări – 2013-2021 – piața din România
  16. Importuri și exporturi de produse lactate 2013-2021 – piața din România
  17. Fidelitatea față de marcă – produse lactate 2021 – piața din România
  18. Consumul de produse lactate – 2013-2021 – piața din România
  19. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a Top 10 companii (2013-2021) – piața de produse lactate din România
  20. Cifra de afaceri / angajat a Top 10 companii (2013-2021) – piața de produse lactate din România
  21. Profitul net / angajat al Top 10 companii (2013-2021) – piața de produse lactate din România
  22. Cifra de afaceri / angajat și profitul net / angajat pentru 3 companii incluse în Top 10 – piața de produse lactate din România
  23. Cifra de afaceri pe piața cărnii și a produselor din carne 2013-2021 – piața din România
  24. Producția de carne și a produselor din carne 2013-2021 – piața din România
  25. Consumul de carne și a produselor din carne 2013-2021 – piața din România
  26. Dinamica exporturilor și importurilor de carne și produse din carne 2013-2021 – piața din România
  27. Exportul și importul produselor procesate din carne – cârnați și bacon 2013-2021 – piața din România
  28. Producția și vânzarea – conserve de carne 2013-2021 – piața din România
  29. Ponderea fiecărei companii în totalul cifrei de afaceri a Top 5 companii 2013-2021 – piața produselor din carne
  30. Ponderea fiecărei companii în totalul cifrei de afaceri a Top 5 companii 2013-2021 – piața produselor din carne
  31. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 – piața produselor din carne
  32. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 – piața produselor din carne
  33. Profit net / angajat 2013-2021 – piața produselor din carne
  34. Profit net / angajat 2013-2021 – piața produselor din carne
  35. Ponderea companiei în Top 5 cifră de afaceri cumulată 2013-2021 (3 grafice) – piața produselor din carne
  36. Ponderea fiecărei companii în Top 5 cifră de afaceri cumulată 2013-2021 (3 grafice) – piața produselor din carne
  37. Ponderea fiecărei companii în Top 5 cifră de afaceri cumulată 2013-2021 (3 grafice) – piața produselor din carne
  38. Cifra de afaceri / angajat și profitul net / angajat pentru 3 companii din Top 5 jucători 2013-2021 (3 grafice) – piața produselor din carne
  39. Produse de cofetărie – vânzări pe categorii 2013-2021 – piața din România
  40. Consumul de produse de cofetărie pe categorii 2013-2021 – piața din România
  41. Producția și vânzările de biscuiți dulci 2013-2021 – piața din România
  42. Biscuiți dulci – cotă de piață 2021 – piața din România
  43. Importul și exportul de biscuiți 2013-2021 – piața din România
  44. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a Top 10 companii 2013-2021 – piața românească de zahăr, dulciuri și produse de cofetărie
  45. Cifra de afaceri / angajat (comp. 1-5) 2013-2021 – piața românească de zahăr, dulciuri și produse de cofetărie
  46. Cifra de afaceri / angajat (comp. 6-10) 2013-2021 – piața românească de zahăr, dulciuri și produse de cofetărie
  47. Profit net / angajat (comp. 1-5) 2013-2021 – piața românească de zahăr, dulciuri și produse de cofetărie
  48. Profit net / angajat (comp. 6-10) 2013-2021 – piața românească de zahăr, dulciuri și produse de cofetărie
  49. Ponderea fiecărei companii în Top 10 cifră de afaceri cumulată 2013-2021 (3 grafice) – piața românească de zahăr, dulciuri și produse de cofetărie
  50. Cifra de afaceri / angajat și profitul net / angajat pentru principalele companii din Top 10 jucători 2013-2021 (3 grafice) – piața românească de zahăr, dulciuri și produse de cofetărie
  51. Cota de piață în cifra de afaceri totală a Top 10 companii 2021 – piața românească de conserve alimentare
  52. Conserve alimentare – vânzări – 2013-2021 – piața românească de conserve alimentare
  53. Consumul de conserve alimentare 2013-2021 – piața din România
  54. Producția și vânzările de conserve de carne 2013-2021 – piața din România
  55. Consumul lunar de carne conservată 2013-2021 – piața din România
  56. Ponderea fiecărei companii în totalul cifrei de afaceri a Top 10 companii 2013-2021 – piața românească de conserve alimentare
  57. Cifra de afaceri / angajat (comp. 1-5) 2013-2021 – piața românească de conserve alimentare
  58. Cifra de afaceri / angajat (comp. 6-10) 2013-2021 – piața românească de conserve alimentare
  59. Profit net / angajat (comp. 1-5) 2013-2021 – piața românească de conserve alimentare
  60. Profit net / angajat (comp. 6-10) 2013-2021 – piața românească de conserve alimentare
  61. Cifra de afaceri / angajat și profitul net / angajat pentru 3 companii din Top 10 jucători 2013-2021 – piața românească de conserve alimentare
  62. Piața băuturilor alcoolice și răcoritoare 2021 – în funcție de volumul vânzărilor – piața din România
  63. Băuturi alcoolice și răcoritoare – vânzări – 2013-2021 – piața din România
  64. Producția de băuturi 2021 – piața din România
  65. Vânzările și consumul de băuturi alcoolice pe cap de locuitor 2013-2021 – piața din România
  66. Segmentarea pieței băuturilor alcoolice în funcție de volum 2021 – piața din România
  67. Vânzări de bere 2013-2021 – piața din România
  68. Importul și exportul de bere 2013-2021 – piața din România
  69. Consumul de bere / locuitor 2013-2021 – piața din România
  70. Producția și vânzările de vin – volum 2013-2021 – piața din România
  71. Consumul de vin – volum 2013-2021 – piața din România
  72. Cota de piață a liderilor din sectorul vinului în funcție de volum 2021 – piața din România
  73. Importulul și exportul de vin 2013-2021 – piața din România
  74. Liderii pieței de băuturi spirtoase – cota de piață în funcție de volum 2021 – piața din România
  75. Băuturi alcoolice – vânzări – 2013-2021 – piața din România
  76. Consumul de băuturi alcoolice / locuitor 2013-2021 – piața din România
  77. Ponderea fiecărei companii în totalul cifrei de afaceri a Top 5 jucători 2013-2021 – piața berii din România
  78. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a Top 5 jucători 2013-2021 – piața vinului din România
  79. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a Top 5 jucători 2013-2021 – piața băuturilor spirtoase din România
  80. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 – piața berii din România
  81. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 – piața vinului din România
  82. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 – piața băuturilor spirtoase din România
  83. Profit net / angajat 2013-2021 – piața berii din România
  84. Profit net / angajat 2013-2021 – piața vinului din România
  85. Profit net / angajat 2013-2021 – piața băuturilor spirtoase din România
  86. Ponderea fiecărei companii în Top 10 cifră de afaceri cumulată 2013-2021 (3 grafice) – piața berii din România
  87. Cifra de afaceri / angajat și profitul net / angajat pentru principalele companii din Top 10 jucători 2013-2021 (3 grafice) – piața berii din România
  88. Ponderea fiecărei companii în Top 10 cifră de afaceri cumulată 2013-2021 (3 grafice) – piața vinului din România
  89. Cifra de afaceri / angajat și profitul net / angajat pentru principalele companii din Top 10 jucători 2013-2021 (3 grafice) – piața vinului din România
  90. Ponderea fiecărei companii în Top 10 cifră de afaceri cumulată 2013-2021 (3 grafice) – piața băuturilor spirtoase din România
  91. Cifra de afaceri / angajat și profitul net / angajat pentru principalele companii din Top 10 jucători 2013-2021 (3 grafice) – piața băuturilor spirtoase din România
  92. Consumul de băuturi non-alcoolice 2013-2021 – piața din România
  93. Segmentarea pieței băuturilor răcoritoare 2021 în funcție de volum – piața din România
  94. Băuturi non-alcoolice – vânzări – 2013-2021 – piața din România
  95. Băuturi răcoritoare carbogazoase – vânzări – 2013-2021 – piața din România
  96. Sucuri din fructe/legume – vânzări – 2013-2021 – piața din România
  97. Consumul de băuturi răcoritoare pe categorii 2013-2021 – piața din România
  98. Apă îmbuteliată – vânzări – 2013-2021 – piața din România
  99. Ponderea fiecărei companii în totalul cifrei de afaceri a Top 10 jucători 2013-2021 – piața românească de băuturi răcoritoare
  100. Cifra de afaceri / angajat (comp. 1-5) 2013-2021 – piața românească de băuturi răcoritoare
  101. Cifra de afaceri / angajat (comp. 6-10) 2013-2021 – piața românească de băuturi răcoritoare
  102. Cifra de afaceri / angajat (comp. 6-10) 2013-2021 – piața românească de băuturi răcoritoare
  103. Profit net / angajat (comp. 1-5) 2013-2021 – piața românească de băuturi răcoritoare
  104. Ponderea companiei în Top 10 cifră de afaceri cumulată 2013-2021 – piața românească de băuturi răcoritoare
  105. Cifra de afaceri / angajat și profitul net / angajat pentru 3 companii din Top 10 jucători 2013-2021 – piața românească de băuturi răcoritoare
  106. Vânzări de cafea 2013-2021 – piața din România
  107. Dinamica pieței cu amănuntul 2013-2021 – piața din România
  108. Dinamica pieței de retail 2013-2021 – piața din România
  109. Vânzări retail de produse alimentare pe segmente 2013-2021 – piața din România
  110. Cota de piață FMCG retail – Top 10 rețele de retail 2021 – piața din România
  111. Numărul total de magazine 2021 vs. 2013 (segmentul hipermarketuri) – piața din România
  112. Dinamica magazinelor deschise 2013-2021 (segmentul hipermarketuri) – piața din România
  113. Dinamica vânzărilor pe segmentul hipermarketuri 2013-2021 – piața din România
  114. Magazine noi 2012-2020 – piața din România
  115. Vânzări magazine de discount vs magazine de proximitate 2013-2021 – piața din România
  116. Dinamica magazinelor cash and carry 2013-2021 – piața din România
  117. Cash&carry – vânzări medii / magazin 2013-2021 – piața din România
  118. Ponderea fiecărei companii în cifra de afaceri totală a Top 10 jucători 2013-2021 – piața de retail din România
  119. Cifra de afaceri / angajat (comp. 1-5) 2013-2021 – piața de retail din România
  120. Cifra de afaceri / angajat (comp. 6-10) 2013-2021 – piața de retail din România
  121. Profitul net / angajat (comp. 1-5) 2013-2021 – piața de retail din România
  122. Profit net / angajat (comp. 6-10) 2013-2021 – piața de retail din România
  123. Cifra de afaceri / angajat și profitul net / angajat pentru 3 companii din Top 10 jucători 2013-2021 – piața de retail din România
  124. Ponderea companiei în Top 10 cifră de afaceri cumulată 2013-2021 – piața de retail din România
  125. Evoluția cifrei de afaceri (clasificare după mărimea companiei) (2013-2021) – total piață pe coduri CAEN
  126. Structura pieței în 2021 (clasificare după mărimea companiei) – total piață pe coduri CAEN
  127. Număr de companii (2013-2021) – total piață pe coduri CAEN
  128. Variația cifrei de afaceri (2021 vs. 2020) vs. variația numărului de firme (2021 vs. 2020) – total piață pe coduri CAEN
  129. Numărul de salariați (2021 vs. 2020) – total piață pe coduri CAEN
  130. Marja medie a profitului net (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piață pe coduri CAEN
  131. Durata medie de rotație a creanțelor (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piață pe coduri CAEN
  132. Cifra de afaceri / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piață pe coduri CAEN
  133. Cifra de afaceri / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) (2013-2021) – total piață pe coduri CAEN
  134. Profitabilitatea medie (2013-2021) – total piață pe coduri CAEN
  135. Evoluția cifrei de afaceri (2021 vs. 2020) vs. durata de rotație a creanțelor (20210 vs. 2020) – total piață pe coduri CAEN
  136. Evoluția cifrei de afaceri (2021 vs. 2013) vs. durata de rotație a creanțelor (2021 vs. 2013) – total piață pe coduri CAEN
  1. Importurile UE – pe categorii de produse alimentare 2013-2021
  2. Exportul UE – pe categorii de produse alimentare 2013-2021
  3. Vânzări de produse alimentare – pe categorii de produse 2013-2021 – piața din România
  4. Indicii prețurilor de consum – produse alimentare 2013-2021 – piața din România
  5. Vânzările de produse lactate 2013-2021 – piața din România
  6. Promoții în industria laptelui și produselor lactate 2021
  7. Cifra de afaceri – Top 10 companii (piața produselor lactate) 2013-2021 – piața din România
  8. Profit net – Top 10 companii (piața produselor lactate) 2013-2021 – piața din România
  9. Număr de angajați – Top 10 companii (piața produselor lactate) 2013-2021 – piața din România
  10. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 (piața produselor lactate) – piața din România
  11. Profit net / angajat 2013-2021 (piața produselor lactate) – piața din România
  12. Date financiare ale Top 3 companii de pe piața produselor lactate 2013-2021 (3 tabele) – piața din România
  13. Cifra de afaceri – Top 5 companii (piața cărnii) 2013-2021 – piața din România
  14. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 (piața cărnii) – piața din România
  15. Cifra de afaceri – Top 5 companii (piața produselor din carne) 2013-2021 – piața din România
  16. Cifra de afaceri – Top 5 companii (piața produselor din carne) 2013-2021 – piața din România
  17. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 (piața produselor din carne) – piața din România
  18. Profit net / angajat 2013-2021 (piața produselor din carne) – piața din România
  19. Date financiare ale Top 3 jucători de pe piața produselor din carne 2013-2021 (3 tabele) – piața din România
  20. Date financiare ale Top 3 jucători de pe piața produselor din carne 2013-2021 (3 tabele) – piața din România
  21. Cifra de afaceri – Top 10 companii (piața zahărului și a produselor de cofetărie) 2013-2021 – piața din România
  22. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 (piața zahărului și a produselor de cofetărie) – piața din România
  23. Profit net / angajat 2013-2021 (piața zahărului și a produselor de cofetărie) – piața din România
  24. Date financiare ale Top 3 jucători de pe piața zahărului și produselor de cofetărie 2013-2021 (3 tabele) – piața din România
  25. Date financiare ale Top 3 jucători de pe piața zahărului și produselor de cofetărie 2013-2021 (3 tabele) – piața din România
  26. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 (piața conservelor alimentare) – piața din România
  27. Profit net / angajat 2013-2021 (piața conservelor alimentare) – piața din România
  28. Date financiare ale Top 3 jucători de pe piața conservelor alimentare 2013-2021 (3 tabele) – piața din România
  29. Volumul vânzărilor de băuturi spirtoase pe categorii 2013-2021 – piața din România
  30. Cifra de afaceri – Top 5 companii (piața berii) 2013-2021 – piața din România
  31. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 (piața berii) – piața din România
  32. Profit net / angajat 2013-2021 (piața berii) – piața din România
  33. Date financiare ale Top 3 companii de pe piața berii 2013-2021 (3 tabele) – piața din România
  34. Cifra de afaceri – Top 5 companii (piața de vinuri) 2013-2021 – piața din România
  35. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 (piața vinului) – piața din România
  36. Profit net / angajat 2013-2021 (piața vinului) – piața din România
  37. Date financiare ale Top 3 companii de pe piața vinului 2013-2021 (3 tabele) – piața din România
  38. Cifra de afaceri – Top 5 companii (piața băuturilor spirtoase) 2013-2021 – piața din România
  39. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 (piața băuturilor spirtoase) – piața din România
  40. Profit net / angajat 2013-2021 (piața băuturilor spirtoase) – piața din România
  41. Date financiare ale Top 3 companii de pe piața băuturilor spirtoase 2013-2021 (3 tabele) – piața din România
  42. Cifra de afaceri Top 10 companii (piața băuturilor răcoritoare) 2013-2021 – piața din România
  43. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 (piața băuturilor spirtoase) – piața din România
  44. Profit net / angajat 2013-2021 (piața băuturilor răcoritoare) – piața din România
  45. Date financiare ale Top 3 companii de pe piața băuturilor răcoritoare 2013-2021 (3 tabele) – piața din România
  46. Date financiare ale principalelor 2 companii de pe piața cafelei 2013-2021 (2 tabele) – piața din România
  47. Date financiare ale principalelor 2 companii de pe piața de ceai 2013-2021 (2 tabele) – piața din România
  48. Dinamica pieței de retail în funcție de numărul de magazine 2013-2021 – piața din România
  49. Numărul de magazine, vânzări, vânzări medii / magazin jucătorii – hipermarketuri (3 tabele) – piața din România
  50. Principalii operatori pe segmentul supermaket – număr de magazine deschise în perioada 2013-2021 – piața din România
  51. Cifra de afaceri – Top 10 companii (piața de retail alimentar) 2013-2021 – piața din România
  52. Cifra de afaceri / angajat 2013-2021 (piața de retail alimentar) – piața din România
  53. Profit net / angajat 2013-2021 (piața de retail alimentar) – piața din România
  54. Date financiare ale Top 3 companii de pe piața de retail alimentar 2013-2021 (3 tabele) – piața din România
  55. Companii cu profit 2013-2021 – total piață pe coduri CAEN
  56. Companii cu pierderi 2013-2021 – total piață pe coduri CAEN
  57. Marja profitului net (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – total piață pe coduri CAEN
  58. Durata de rotație a creanțelor (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – total piață pe coduri CAEN
  59. Profit / angajat (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – total piață pe coduri CAEN
  60. Profit / companie (grupuri de companii pe criteriul cifrei de afaceri) 2013-2021 – total piață pe coduri CAEN
INDUSTRIA ALIMENTARA ROMANIA 2022
INDUSTRIA ALIMENTARA ROMANIA 2022

9.000 lei

Register New Account
Shopping cart