MARKETING: 11 templates
6.800 lei
Un set cuprinzător de instrumente care revoluționează procesul de marketing și prin care orice manager poate eficientiza atât activitatea de marketing, cât și efectele asupra rentabilității companiei. Conceput de către specialiști acest set de instrumente de marketing este o resursa indispensabilă pentru managerii și antreprenorii care urmăresc o mai bună poziționare a brandului prin strategii de impact.
Cu setul de instrumente de marketing simplificați eforturile specifice proceselor manuale, consumatoare timp. De la dezvoltarea unui plan de comunicare cuprinzător până la analiza mediului concurențial, șabloanele noastre sunt concepute pentru a asigura eficiență. Veți avea acces la șabloane de analiză pentru a lua decizii informate, evalua competențele de bază și efectua analize de piață amănunțite. Setul include instrumente pentru managementul promovării prin Facebook și Google Ads, dar și pentru analiza pieței abordabile. Astfel, puteți dezvolta strategii de marketing specifice care să rezoneze cu publicul țintă și să genereze rezultate tangibile.
Fiți cu un pas în fața concurenței în lumea accelerată a marketingului. Profitați de aceste instrumente pentru a dezvolta campanii publicitare eficiente, adecvate categoriilor de public țintă ale afacerii și potrivite pentru a obține avantajul competitiv de care afacerea are nevoie.
lorem
- Planul de comunicare – instrument prin care se creează o corelație corectă între audiență, mesaj, canal și activitățile de marketing eficientizând eforturile de a ajunge la publicul țintă cu eficiența dorită.
- Analiza mediului concurențial – un mod structurat de a identifica și evalua concurenții din industrie care permite prioritizarea concurenților prin prisma nivelului de amenințare și dezvoltarea unor strategii de lupta concurențială bazate pe informații și analize.
- Analiza ideilor de afaceri – instrument gata de utilizare, cu exemple, care facilitează prioritizarea celor mai bune idei de dezvoltare a afacerii. Poate fi utilizat pentru a reduce și prioritiza numărul de idei legate de introducerea unui nou produs sau serviciu.
- Analiza competențelor de bază – template flexibil și intuitiv care facilitează identificarea și prioritizarea resurselor și capacităților care se pot constitui în avantaje strategice ale unei companii.
- Managementul promovării prin Facebook Ads – instrument de colectare a datelor care reflectă performanța unei campanii publicitare rulată pe această rețea de socializare. Cu rapoarte generate automat și un design atractiv, ușor de preluat în prezentări, facilitează monitorizarea eficienței campaniilor de marketing.
- Managementul Focus-Grupurilor – instrument gata de utilizare ce facilitează cercetarea pieței. Grupurile de discuții pot furniza informații valoroase atunci când implică un număr mic de persoane, de obicei reprezentativ pentru piața țintă.
- Managementul Google Ads – template cu design atractiv care eficientizează procesul de monitorizare a traficului online și facilitează înțelegerea comportamentul utilizatorilor, eficient în identificarea campaniilor performante și optimizarea conținutului pentru motoarele de căutare.
- Analiza pieței abordabile – instrument de marketing prin care se estimează cererea pentru un anumit produs/ serviciu și facilitează înțelegerea oportunităților de venituri viitoare. Analiză generată automat pe baza datelor introduse în template permite concentrarea eforturilor în zonele cu cele mai mari oportunități.
- Mixul de marketing – instrument de marketing cu elemente predefinite ce facilitează analizare celor patru elemente critice pentru o strategie de promovare eficientă: produs, preț, promovare și plasare. Oferă o perspectivă completă a asupra modului de promovare și o reprezentare grafică a poziției companie vs concurență, la nivel de produs.
- Planul de marketing – template interactiv ce sintetizează planul de acțiune pentru atragerea și păstrarea clienților acoperind principalele arii de interes – ce veți vinde, cine va dori să cumpere și ce metode veți folosi pentru a atrage clienți potențiali.
- Bugetul de marketing – template cu formule predefinite și dashboard de raportare interactiv care facilitează control bugetar pe categorii de costuri și evidențierea performanței. Instrumentul vă ajută să gestionați corect cheltuielile și să evitați investițiile inutile sau excesive.
lorem
Eficiență în luarea deciziilor: Dispunând de o varietate de cadre de analiză, managerii obțin informații valoroase despre mediul de afaceri. Acest lucru permite managerilor să ia decizii informate, să atenueze riscurile și să valorifice eficient oportunitățile.
Eficiență și economie de timp: nu mai trebuie să începeți de la zero. Șabloanele noastre gata de utilizare vă economisesc timp și vă permit să vă concentrați resursele în efortul creativ și la implementarea strategiilor de marketing.
Reducerea costurilor: Cu discount-ul de 50% maximizați ROI și beneficiați de instrumente de marketing de impact, cu 11 modele care acoperă diverse aspecte din aria marketingului. De la planificare și analiză la bugetare și gestionarea campaniilor, șabloanele noastre răspund nevoilor diverse ale profesioniștilor în marketing.
Performanță și adaptabilitate: Setul oferă managerilor de marketing instrumentele necesare pentru a eficientiza procese, lua decizii informate, bazate pe date, și optimiza alocarea resurselor. În același timp oferă flexibilitate în raport cu schimbările de pe piață și facilitând adaptarea strategiilor în dinamică.
Productivitate și consecvență: Prin utilizarea unor șabloane standardizate, setul de instrumente de marketing asigură consecvența în planificare. Acest lucru favorizează colaborarea, îmbunătățește comunicarea și stimulează productivitatea.
6.800 lei
Related Products
Matricea GE McKinsey
6.800 lei