CÂT DE BINE MOTIVAȚI RESURSA UMANĂ?

1
motivarea fortei de vanzare, strategii de motivare a angajaților, idei, training, exemple, metode, avantaje si dezavantaje, tehnici, plan, tipuri, motivarea angajatilor, in companiile romanesti, din vanzari, chestionar, obiective

Una din problemele comune oricărei companii, ce transcende atât domeniul de activitate, cât și dimensiunea afacerii este motivarea și implicarea angajaților. A avea angajați motivați în organizația dvs. este de neprețuit.

Motivarea angajaților se corelează cu succesul unei organizații; motivația este intangibilă, dificil de măsurat și extrem de dificil de controlat, dar foarte ușor de capitalizat dacă este făcută corect. Niciun business nu va oferi managerilor mediul lucru și cultura organizațională perfectă care să îi asigure sprijinul eforturile de motivare a angajaților.

Cu toate acestea există o serie de bune practici prin care puteți crește nivelul de satisfacție și implicare al acestora, cum ar fi oferirea lor de oportunități de a-și dezvolta cunoștințele și abilitățile. O altă întrebare critică, de actualitate, legată de acest subiect, este: Cum motivați angajații care lucrează remote? Aceasta implică intenție, intensitate și perseverență. Pentru a obține o evaluare obiectivă a acestor aspecte și a identifica soluțiile care se potrivesc cel mai bine culturii dvs. organizaționale vă invităm să completați chestionarul de mai jos.

Durata de completare: 3 minute (10 întrebări).

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart