RAPOARTUL 5-15: optimizarea procesului de raportare

0
optimizarea procesului de raportare realizarea eficienta a rapoartelor raportul 5-15 rapoarte manageriale

Succesul unei organizatii depinde in foarte mare masura de modul in care isi colecteaza, proceseaza si utilizeaza informatiile financiare strategice. Raportarea eficienta este abilitatea de a furniza managementului unei companii informatiile necesare pentru luarea deciziilor strategice. In performanta unei afaceri sunt esentiale calitatea produselor/ serviciilor, satisfactia clientilor, in aceea masura ca si profitabilitatea si controlul costurilor. Pentru a atinge aceste obiective calitative managerii trebuie sa fie capabili sa le poata masura. In acest sens este necesar sa-si construiasca un sistem de rapoarte de management care sa le furnizeze informatii atat despre istoricul evolutiei indicatorilor care masoara pulsul afacerii, cat si informatii despre mediul competitional in care activeaza.  Astfel sistemele de raportare trebuie reproiectate periodic astfel incat sa poata oferi in mod proactiv informatii relevante financiare si non-financiare. Atunci cand trebuie sa luati pulsul organizatiei cat mai rapid si eficient, sau cand doriti sa diminuati numarul paginilor de citit din rapoartele manageriale, dar totodata sa asigurati realizarea eficienta a rapoartelor, Raportul 5-15 este un instrument foarte util. Pentru ca Rapoartele manageriale sa nu contina multe pagini si sa ramana nedeschise pe biroul managerilor, Raportul 5-15 propune optimizarea procesului de raportare prin simpla listare a informatiilor importante, evidentiind realizarile, planificarile, provocarile si oportunitatile. Raportul se numeste asa pentru ca dureaza 15 minute sa fie realizat si 5 minute sa fie citit.

Conținut rezervat conturilor plătite!


PREMIUM TRIMESTRIAL

PREMIUM ANUAL

SMART CEO

150 lei / luna 100 lei / luna 400 lei / luna
Nivelul Următor Înțelegerea Pieței Rezultate Rapide

Register New Account
Reset Password
Shopping cart