PRINCIPIUL EISENHOWER – utilizarea timpului in mod eficace, nu doar eficient

0
principiul important-urgent Eisenhower prioritizarea activitatilor

Daca aveti prea multe de facut intr-un interval de timp mult prea scurt, utilizati principiul important-urgent al lui Eisenhower pentru prioritizarea activitatilor si sarcinilor.

Factorii de stres sunt surse de presiune omniprezente la locul de munca si se produc ca rezultat al supraincarcarii – prea multe lucruri de facut in prea putin timp.

Cum puteti invinge acest stres si cum il puteti inlocui cu factori esentiali care sa va ajute in a va face treaba bine?

Utilizarea timpului trebuie sa fie eficace si eficienta. Eliminarea factorilor de stres din activitatea profesionala este posibila cu ajutorul principiului lui Eisenhower, pentru prioritizarea activitatilor importante si a celor urgente.

PRINCIPIUL EISENHOWER IMPORTANT-URGENT – ORIGINE SI DESCRIERE CONCEPT

Dwight D. Eisenhower, cel de-al 34-lea presedinte al Statelor Unite, a declarat in 1954: „Am doua tipuri de probleme: urgente si importante. Cele urgente nu sunt importante si cele importante nu sunt niciodata urgente”. Acest principiu era modul lui de a-si organiza volumul de activitate si prioritatile si a fost adoptat de milioane de persoane.

Conținut rezervat conturilor plătite!


PREMIUM TRIMESTRIAL

PREMIUM ANUAL

SMART CEO

150 lei / luna 100 lei / luna 400 lei / luna
Nivelul Următor Înțelegerea Pieței Rezultate Rapide

Register New Account
Reset Password
Shopping cart