AȚI DECIS SĂ INTRAȚI PE O PIAȚĂ NOUĂ. CÂT DE PREGĂTIT(Ă) SUNTEȚI ÎN REALITATE?

1
pătrundere piață nouă, strategii intrare piata, metode intrare piata, strategii patrundere piata, analiza pietei, strategii de internationalizare, internationalizarea unei companii, modalitati patrundere piata, produsele de substitutie, amenintarea produselor de substitutie, analiza pietei, segmentarea pietei, cele 5 forte porter, modelul porter, puterea de negociere, furnizorilor, clientilor

Decizia de pătrundere pe o piață nouă implică o abordare planificată de distribuire și livrare a mărfurilor sau serviciilor către o noua piață țintă, din aceeași țară sau din străinătate. În importul și exportul serviciilor, se referă la crearea, stabilirea și gestionarea contractelor într-o țară străină.

În primul rând este necesară stabilirea unor obiective clare –  decideți ce doriți să obțineți cu proiectul dvs.  și câteva elemente de bază despre cum veți face acest lucru. Detaliile care trebuie avute în vedere includ:  obiective de afaceri pentru expansiune, nivelul de vânzări vizat, produsul sau serviciul specific pe care îl veți vinde, piața țintă,  elemente de acțiune majore și un calendar pentru realizarea acestora, buget și alte resurse disponibile.

O strategie de intrare pe piață nu este aceeași lucru cu un plan de marketing. Ea furnizează în linii mari, fundamentate însă, direcția de acțiune – direcție utilizată ulterior pentru a crea un plan de marketing. Nicio strategie nu poate fi gândită fără o cercetare a pieței – target, generând informații precum: mărimea pieței, tendințele, nevoile și percepțiile consumatorilor despre produse precum cele ale dvs.,  concurența internă și internațională, propunerea dvs. unică de valoare, reglementari, certificări necesare, etc.

Aceste informații ar trebui să vă lămurească dacă o piață țintă este potrivită sau nu pentru afacerea dvs.  Companiile subestimează adesea gradul de concurență pe piețele noi. Dacă nu vedeți cum ați fi diferit, este mai bine să nu mergeți pe piața țintă. De asemenea, calculele financiare trebuie realizate și analizate în prealabil, înainte de a lua o decizie.

Parcurgeți acest set de 20 de întrebări (3-5 minute) care evaluează și vă furnizează nivelul curent de pregătire și acoperire a aspectelor esențiale ce trebuie clarificate înainte de a cheltui timp și bani în proiecte de pătrundere pe o piață nouă. Maxima sinceritate în alegerea răspunsurilor nu poate fi decât in beneficiul dumneavoastră.

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart