STADIILE PROCESULUI DE INOVARE – cresterea sanselor de succes in inovare

0
managementul, managementului, produs, produse, proces, procese, succes, afacere, afaceri, afacerii, organizatie, organizatiei, planificare, planificarea, gestionarea, procesului

„Inovarea este un instrument specific antreprenorilor si se refera la mijloacele prin care acestia valorifica schimbarea ca pe o oportunitate de a dezvolta o afacere diferita sau un serviciu diferit. Inovarea poate fi privita ca o disciplina care poate fi invatata si pusa in practica” – Peter Drucker

A transforma o idee intr-un produs utilizabil pe o piata–tinta este foarte profitabil, dar implica un proces indelungat si complex. Identificarea si intelegerea acestui proces, precum si parcurgerea lui utilizand resursele disponibile, poate face diferenta intre succes si esec. In contextul in care cererea si consumul de produse si servicii sunt in crestere, companiile sunt din ce in ce mai supuse presiunilor de a face fata schimbarilor specifice sectorului in care activeaza si de a-si dezvolta produsele existente sau de a crea unele noi. Exista multe companii care intampina probleme mai ales in faza de dezvoltare, a trecerii de la un concept la produsul pe care sa-l lanseze pe piata. Prin urmare, o intelegere mai buna a procesului de inovare poate fi utila oricarei organizatii in a depasi obstacolele cu care se confrunta si a-si mari oportunitatile de succes.

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart