ELABORAREA SOLUTIEI – amplasarea clientului in centrul procesului de dezvoltare

0
strategia de vanzari; Cresterea satisfactiei clientilor; Experienta oferita clientilor

Strategia de vanzari orientata pe cresterea satisfactiei clientilor consolideaza imaginea companiei prin experienta oferita clientilor. Elaborarea designului plaseaza nevoile si cerintele clientilor in centrul proceselor de solutionare a problemelor si de inovare. Aceasta abordare se concentreaza asupra cerintelor clientilor cu privire la un produs sau serviciu si incearca sa le furnizeze experienta asteptata, prin parcurgerea ciclurilor de dezvoltare si de testare. In mod normal, designerii preiau un produs sau o idee de produs existenta si analizeaza imbunatatirile pe care le pot aduce pentru a face produsul mai atragator pentru clienti. In cazul procesului de elaborare a designului, se solicita designerilor generarea de idei noi, pe baza studiilor privind comportamentul consumatorilor in utilizarea produsului/serviciului, precum si tinand cont de nevoile si dorintele acestora. Elaborarea designului presupune examinarea problemelor din diferite unghiuri, schitarea ideilor din surse variate si testarea acestora necontenit. Este o abordare deschisa ce genereaza rezultate pozitive si feedback constructiv. De asemenea, conceptul este unul favorabil incluziunii, intrucat ideile pot proveni de la oricine din organizatie, indiferent de pozitie sau de departament.

Conținut accesibil doar conturilor plătite:


PREMIUM ANUAL

SMART CEO

100 lei / luna 400 lei / luna
Înțelegerea Pieței Rezultate Rapide

Register New Account
Reset Password
Shopping cart