Latest Posts
0

Modelul Dreyfus este util managerilor si angajatilor, atat in evaluarea competentelor profesionale, cat si in dezvoltarea abilitatilor individuale. Expertiza intr-un domeniu se refera la ansamblul competentelor profesionale de nivel superior, folosite consecvent in rezolvarea unor sarcini critice, caracteristice domeniului. A deveni expert inseamna a va spori eficienta in rezolvarea problemelor specifice domeniului de expertiza. Aceasta eficienta trebuie inteleasa atat din perspectiva ...

0

Prin diferite tehnici de imbunatatire a memoriei ne putem creste capacitatea de memorare si eficienta in retinerea informatiilor pe termen lung. Este important sa stiti ce tip de memorie aveti pentru a va adapta stilul de invatare. Analizati-va obiceiurile de invatare si identificati care este tipul de memorie predominant. Nu neglijati insa si celelalte tipuri si alegeti tehnica de imbunatatire a memoriei care vi se potriveste cel mai bine in situatia respectiva.

1

Managementul inovarii poate fi definit ca o evolutie a managementului traditional, cu principiile, procesele si practicile aferente sau ca o evolutie de la formele de organizare obisnuita si de la modul in care este aplicat managementul. Pe scurt, managementul inovarii schimba fundamental modul in care managerii actioneaza.

0

CuprinsORIGINEA SI DESCRIEREA METODEIMOD DE ABORDARE IN UTILIZAREA  METODEIBENEFICIILE UTILIZARII METODEICONCLUZIIBIBLIOGRAFIE Ideile reprezinta motoarele de dezvoltare a oricarei afaceri si cu certitudine exista numeroase idei bune latente in interiorul oricarei organizatii. Angajatii acestora au cu siguranta propriile idei de imbunatatire in diversele zone care definesc activitatea companiei din care fac parte. Aceste idei se pot referi la noi produse sau servicii, controlul costurilor ...

0

Cele Sase Palarii Ganditoare BONO constituie o metoda interactiva in rezolvarea problemelor, ce combina sase moduri de procesare a informatiei. Ele nu sunt etichete pentru tipuri de oameni. Purtand mental fiecare palarie si schimband-o, puteti usor sa va concentrati sau sa va focalizati gandirea intr-o conversatie sau intr-o sedinta pe unul din cele sase moduri de gandire. In gandirea traditionala adversariala, A si B sunt in conflict. Fiecare parte critica punctul de vedere al celuilalt. ...

1

In timp ce un oarecare nivel de stres in activitatea profesionala este firesc, stresul excesiv poate avea impact negativ asupra productivitatii si performantei dumneavoastra si va poate afecta psihic si emotional. Stresul poate ajunge sa faca diferenta intre succesul sau esecul in cariera unei persoane. Pentru a depasi stresul, trebuie mai intai sa il intelegeti, iar cele patru tipuri de stres definite de Albrecht va ajuta in acest sens. Stresul are multe cauze si imbraca multe forme. ...

1

Puteti sa asigurati gestionarea situatiilor de stres sau sa depasiti presiuni uriase, schimbari, confuzii, perioade extrem de stresante, daca folositi ceea ce Toffler a numit Zone de Stabilitate. Crearea Zonelor Toffler pentru echipa dumneavoastra este importanta in managementul stresului, in special in perioadele de schimbare. Conceptul lui Toffler este relativ simplu, acesta defineste Zonele de Stabilitate ca fiind locuri sau lucruri care va fac sa va simtiti in siguranta si creeaza o ...

1

Teoria Incarcarii Cognitive sugereaza ca invatarea este eficienta daca este aliniata arhitecturii cognitive umane, descrisa in modelul de mai sus. Invatarea presupune transformarea informatiilor in scheme cognitive pentru a fi stocate in memoria pe termen lung. Aceste scheme cognitive se obtin in timp, reunind o multitudine de informatii intr-un singur element de gandire si sunt utile in perceptie, gandire si solutionarea de probleme. Acestea fac diferenta intre un incepator si un expert.

1

Ciclul Comunicarii prezinta sase pasi pentru dezvoltarea si rafinarea discursului si eficienta informarii in transmiterea mesajului catre auditori.

1

Pentru a avea angajati fericiti, care sa lucreze cu spor si sa promoveze compania ca pe un bun angajator, utilizati Teoria motivationala a lui Herzberg in vederea motivarii acestora. Cercetarea lui Herzberg a aratat ca angajatii percep unii factori ca fiind surse de satisfactie (factori motivationali) si, cu totul alti factori, ca fiind surse de insatisfactie (factori extrinseci). Eliminarea factorilor extrinseci (igienici) se refera la solutionarea problemelor ce duc la insatisfactie, ceea ce ...

3

În cadrul metodologiei BTM, etapa de proiectare a strategiei de transformare organizațională leagă programul de transformare de schimbările fundamentale ale mediului de afaceri și ale direcției de dezvoltare a organizației. De asemenea, metodologia BTM ia în considerare premisa că succesul procesului de transformare a afacerii depinde de elemente strategice care generează transformări, deoarece dau naștere unor noi modele de afaceri, câteva exemple în acest sens fiind: lansarea pe piață a ...

1

Exista anumite diferențe între managementul de program și cel de proiect, iar cunoașterea sarcinilor și responsabilităților fiecărui manager este vitală pentru buna dezvoltare a afacerii. Managementul de program are ca scop alocarea resurselor necesare proiectului pentru obținerea rezultatelor dorite, iar managementul de proiect are ca obiectiv întreprinderea unor activități care să gestioneze corect și eficient costurile, timpul și riscurile posibile într-un proiect.

0

Pentru transformarea și dezvoltarea eficientă a afacerii trebuie să cunoașteți rolul managementului de program și de proiect. Managementul de program are ca scop planificarea și coordonarea programului pentru ca acesta să atingă obiectivele dorite. Acesta gestionează costurile, calitatea și durata programului și oferă o viziune strategică a scopului final urmărit.

0

În etapa de implementare se urmărește derularea Master Planului pentru Implementare și aplicarea corecțiilor necesare pentru finalizarea cu succes a schimbării și obținerea rezultatelor dorite. Pe scurt, implementarea propriu-zisă a schimbării înseamnă dezmembrarea vechiului mod de a face lucrurile și de a gândi, învățarea noului mod și monitorizarea întregului proces pentru a păstra direcția dorită.

0

Evaluarea gradului de pregătire și a capacității pentru schimbare permite echipei de management să stabilească dacă organizația poate să facă ceea ce trebuie pentru a implementa cu succes procesul de schimbare dorit. Ambele elemente supuse evaluării sunt influențate de diverși factori, precum gradul de competență, frica angajaților, obiectivele și prioritățile curente, angajamentul și responsabilitățile curente, termenele limită și resursele disponibile.

1

Analizarea schimbării managementului se concentrează pe definirea stării dorite (soluția), stabilirea magnitudinii efortului de implementare, resurselor și duratei necesare pentru implementare și pregătirea organizației pentru implementare. unt necesare o cultură organizațională, relații, recompense și tehnologii care să sprijine oamenii și nu numai operațiunile, vânzările și rezultatele.

0

Fără fundamentarea clară a necesității implementării procesului de schimbare, niciuna dintre persoanele din comunitatea proiectului nu se va angaja pe calea schimbării. Fundamentarea schimbării și identificarea rezultatelor dorite ajută oamenii să ajungă la o viziune comună pentru lideri și stakeholderi, evitând apariția rezistenței, confuziei și nesiguranței printre angajați. Fundamentarea schimbării trebuie să conțină următoarele elemente: motivul schimbării, motoarele schimbării, tipul ...

0

Construirea unei strategii de schimbare implică identificarea următoarelor 12 elemente: valorile și principiile leadershipului, conducerea schimbării, inițiativele cheie, prioritatea și poziționarea transformării în cadrul organizației, strategia de integrare a proiectelor multiple, acțiunile care să atragă atenția oamenilor, planurile pentru asigurarea angajamentului, strategiile de accelerare, resursele estimate și graficul activităților.

0

Este esențială stabilirea strategiilor pentru gestionarea dinamicii politicii interne din timpul proceselor de schimbare organizațională. Aceasta se datorează în principal dorinței oamenilor de a-și urmări interesul propriu, fără a lua în considerare organizația per ansamblu. Incertitudinea și riscurile care însoțesc începutul transformării în organizație pot cauza haos, competiție și chiar un comportament răuvoitor din partea oamenilor. Este preferabil să abordați aceste manifestări ale ...

0

Pregătirea Schimbării Organizaționale are drept scop stabilirea unei intenții de schimbare clară și comună, respectiv a unei strategii pentru o transformare de succes. Procesul de schimbare începe în momentul în care se înregistrează un semnal de alarmă iar factorii de decizie din organizație decid că este necesară schimbarea. Faza I a procesului de schimbare este de o importanță critică și acoperă aprox. 50-60% din deciziile care pregătesc strategia și planul de schimbare. Prin urmare, se ...

0

Spre deosebire de componenta Managementul Schimbării Organizaționale a metodologiei BTM (Business Transformation Management), metodologia CLR (Change Leader's Roadmap) oferă o abordare aprofundată a fiecărei etape a procesului de schimbare organizațională, însoțită de instrumentele adecvate.

0

Transformarea Managementului Proceselor necesită mai multe etape pentru ca transformarea afacerii să fie de succes. În etapa de pregătire a inițiativei de Management al Proceselor (envisioning), două elemente principale sunt luate în considerare: cadrul de lucru al proceselor și evaluarea grupului de maturitate al proceselor. adrul de lucru al proceselor este o hartă care ajută în coordinarea activităților Managementului Proceselor, respectiv în identificarea și poziționarea relativă unele față ...

0

Managementul proceselor este o abordare integrată de management, prin care se urmărește dezvoltarea capacității organizaționale de facilitare a excelenței și inovării în afaceri, acoperind o gamă largă de aplicații. În esență, procesele sunt ceea ce fac organizațiile sau cum se desfășoară activitatea organizațională. În acest context, se poate spune că transformarea organizațională înseamnă de fapt transformarea proceselor.

1

Evaluarea unui studiu de caz al schimbării implică analiza profundă a zonelor de risc identificate în faza de lansare, precum și identificarea riscurilor operaționale specifice. Analiza zonelor de risc oferă o viziune imparțială asupra oricărei inițiative de transformare, transparența riscurilor principale asociate cu inițiativele individuale, o prezentare generală a zonelor de risc specifice cu potențial de influența semnificativ obținerea unei transformări a afacerii de succes.

1

Gestionarea riscurilor în contextul de management al transformării afacerii (BTM) implică identificarea, evaluarea, generarea de răspunsuri și monitorizarea sistematică a amenințărilor și transformărilor legate de inițiativele de schimbare a afacerii. Această abordare urmărește o gestionare a riscurilor de manieră integrată și bazată pe cooperare, la nivelul întregii organizații. În managementul transformării afacerii gestionarea strategică a riscurilor asigură alinierea inițiativelor de ...

1

Riscul poate fi definit ca o formă de incertitudine referitoare la rezultate viitoare, cu implicații negative sau pozitive asupra acestor rezultate. În acest context, riscul poate fi atât o amenințare la succesul unei transformări a afacerii cât și o oportunitate de dezvoltare sau extindere a valorii unei astfel de transformări. Diferite nivele de risc se regăsesc în aproape fiecare inițiativă pe care organizația o poate avea. Managementul eficient al riscurilor este, astfel, esențial pentru ...

1

Planul beneficiilor trebuie menținut și actualizat ca parte integrantă a planului de transformare, iar rețeaua beneficiilor dependente și planul beneficiilor și schimbărilor trebuie să reflecte așteptările programului. Odată realizate anumite schimbări importante sau dacă studiul de caz al afacerii devine mai puțin valid este importantă planificarea uneia sau mai multor „revizuiri ale valorii”, pentru revalidarea studiului de caz al transformării. Pe măsură ce transformarea evoluează, în mod ...

1

Procesul de planificare a realizării beneficiilor este definitoriu pentru faza de lansare a transformării afacerii, iar derularea acestuia presupune realizarea următoarelor activități: identificarea responsabililor cu realizarea schimbării și obținerea beneficiilor, realizarea analizei valorii de bază, dezvoltarea studiului de caz final (business case) și crearea planului de realizare a beneficiilor.

1

Managementul valorii alături de managementul riscurilor și managementul strategic susțin rațiunea transformării afacerii și contribuie la înțelegerea realistă a ceea ce se poate obține și a factorilor de influență a succesului. Managementul valorii este o activitate esențială în fiecare etapă a transformării afacerii, în special dacă se dorește obținerea valorii maxime ca urmare a schimbării. Valoarea se referă atât la beneficiile financiare așteptate, ca urmare a transformării afacerii, cât și ...

1

Procedura de dezvoltare a strategiei pentru transformarea afacerii este constituită din următorii pași: inițierea proiectului de dezvoltare a strategiei pentru transformarea afacerii, colectarea datelor inițiale, analiza nevoilor și cauzelor transformării, proiectarea viziunii afacerii, proiectarea modelului de afacere și elaborarea planului integrat de transformare.

1

Scopul transformării afacerii și cele mai înalte obiective ale acesteia trebuie să fie comunicate eficient, iar direcțiile de creare a „fundației” culturale pentru transformare necesită a fi stabilite. Meta Managementul oferă liniile directoare de internalizare și instituționalizare a scopului și obiectivelor transformării. O transformare cu succes a afacerii trebuie fundamentă pe baza următoarelor principii: obiectivul transformării afacerii, comunicare și coordonare, leadership, cultură și ...

2

Meta managementul se concentrează, în principal, pe furnizarea unui cadru de susținere a managementului transformării complexe a afacerii. Ca disciplină fundamentală a Managementului Transformării Afacerii (Business Transformation Management – BTM), Meta Managementul se bazează pe o abordare de management holistică și integrativă, orientată către afacere și către valori și cuprinzând trei piloni: disciplinele de management, ciclul de viață și leadershipul.

1

Decizia de pătrundere pe o piață nouă implică o abordare planificată de distribuire și livrare a mărfurilor sau serviciilor către o noua piață țintă, din aceeași țară sau din străinătate. În importul și exportul serviciilor, se referă la crearea, stabilirea și gestionarea contractelor într-o țară străină. În primul rând este necesară stabilirea unor obiective clare -  decideți ce doriți să obțineți cu proiectul dvs.  și câteva elemente de bază despre cum veți face acest lucru. ...

Recomandat
2

Pentru a vă menține afacerea în funcțiune, trebuie să creșteți constant veniturile. Creșterea veniturilor este un semn al sănătății financiare a unei afaceri, care prin resursele dobândite poate valorifica un număr mai mare de oportunități. Din punct de vedere operațional, acesta decide strategiile dvs. pe termen scurt și lung. Strategiile de poziționare în piață, precum și tacticile de marketing și vânzări  ajută managerii și antreprenorii să își reducă costurile și să își sporească ...

error: Content is protected !!
Register New Account
Reset Password
Shopping cart