INVATAREA CONTINUA A ANGAJATILOR – dezvoltarea eficienta a echipei

0
dezvoltarea angajatilor; invatarea continua; eficienta echipei

Invatarea continua si dezvoltarea angajatilor si a abilitatilor lor profesionale sunt elemente esentiale pentru eficienta echipei si a proiectelor dezvoltate de aceasta, in special in conditiile in care totul se schimba si cunoasterea reprezinta resursa fundamentala a companiilor. Totusi, de multe ori managerii se confrunta cu rezistenta angajatilor in a se dezvolta. Pentru a stimula interesul pentru procesul de invatare, managerul trebuie sa comunice clar relevanta acestuia in atingerea obiectivelor profesionale, personale si organizationale. Invatarea continua este insa un proces bi-directional ce presupune, pe langa participarea activa a angajatilor, si implicarea managementului organizatiei, intrucat feedback-ul furnizat de angajati necesita a fi monitorizat si analizat din perspectiva unei dezvoltari permanente.

INVATAREA CONTINUA – MOD DE ABORDARE IN DEZVOLTAREA ANGAJATILOR

Pentru a va transforma compania intr-un promotor al invatarii continue, literatura de specialitate recomanda:

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart