PLANIFICAREA COMUNICARII – transmiterea corecta a mesajelor

0
PLANIFICAREA COMUNICARII – transmiterea corecta a mesajelor

Planificarea comunicarii depinde de strategia organizatiei sau a departamentului, elemente ce determina informatiile ce trebuie transmise, dar depinde si de caracteristicile auditoriului: cunostintele si abilitatile existente, interesele si factorii ce il motiveaza, modul preferat de receptie a mesajelor (fata in fata sau online, individual sau in sedinte etc.), valorile si influentele culturale ale celor ce trebuie sa modeleze mesajul etc.

Planificarea comunicarii trebuie sa porneasca de la obiective si de la stabilirea publicului tinta, continuandu-se cu creionarea mesajului, selectarea canalelor de comunicare, solutionarea eventualelor interferente si stabilirea perioadei campaniei de comunicare.

Indiferent daca trebuie sa transmiteti informatii curente sau de importanta majora, comunicarea eficienta incepe cu o buna planificare. Utilizati acest model pentru a nu uita nimic important.

MOD DE ABORDARE IN UTILIZAREA CONCEPTULUI: Planificarea comunicarii

Pasul 1. Planificarea comunicarii, completand Tabelul 1 cu elementele specifice companiei dumneavoastra.

Conținut rezervat membrilor

Vă rugam să vă logați pentru a accesa articolul!

Register New Account
Reset Password
Shopping cart